MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
07
ΙΟΥΝΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    300
    Close
    Drive My Car
    Fast X
    Kandahar: Σημείο διαφυγής
    Playtime
    Spider-Man: Ακροβατώντας στο αραχνο-σύμπαν (μεταγλωττισμένη)
    Spider-Man: Ακροβατώντας στο αραχνο-σύμπαν (με υπότιτλους)
    Super Mario Bros. Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
    Utama, το σπίτι μας
    Αγάπη και μίσος
    Απλώς υπέροχη (μεταγλωττισμένη)
    Αστερίξ και Οβελίξ στο δρόμο για την Κίνα (μεταγλωττισμένη)
    Ενα περιστέρι έκατσε σε ένα κλαδί συλλογιζόμενο την ύπαρξη του
    Επίδοξοι κληρονόμοι
    Επιστροφή στη Σεούλ
    Η Βαλέρια παντρεύεται
    Η Ελλα Μπέλλα και τα μαγικά της (μεταγλωττισμένη)
    Η άλλη όψη της ελπίδας
    Η αόρατη ζωή της Ευριδίκης Γκουσμάο
    Η γυναίκα του Τσαϊκόφσκι
    Η μέθοδος Κομπρομάτ
    Η μικρή γοργόνα (μεταγλωττισμένη)
    Η μικρή γοργόνα (με υπότιτλους)
    Λουνάνα: Ενα γιακ μες στην τάξη
    Μπάσταρδα
    Νοσταλγώντας το φως
    Ο Γαλαξίας
    Ο κλέψας του κλέψαντος
    Ο μεγαλόδοντας
    Ο μπαμπούλας
    Ο σοφέρ της κυρίας Μαντλέν
    Ο τελευταίος χορός
    Πρόσκληση σε φόνο
    Στα άκρα
    Τι βλέπουμε όταν κοιτάμε τον ουρανό;
    Το έγκλημα μου
    Το μπλε καφτάνι
    Φύλακες του Γαλαξία 3
    Χειμερία νάρκη
    ΔΡΑΜΑ

    Παραλλαγές στο ίδιο θέμα

    Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της αβάν γκαρντ δημιουργού Αντουανέττας Αγγελίδη, ξανά στους κινηματογράφους.

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 63'
    Monopoli Team

    Λίγα λόγια για την ταινία

    Η θεματική της ταινίας είναι οι αναπαραστάσεις του γυναικείου σώματος στην ιστορία της σύγχρονης τέχνης: το φύλο ως κατασκευή και όχι ως μοίρα. Δομείται πάνω σε δύο άξονες. Αφ’ ενός, οι αναπαραστάσεις του σώματος και το σώμα της αναπαράστασης. Αφ’ ετέρου, το ζήτημα της γραφής σε κατάσταση, και όχι για την κατάσταση. Η ταινία γράφεται από την αρχή ως συγχρονική και διαχρονική σύνθεση και αναίρεση των κωδίκων ορισμένων εικόνων και ήχων.

    «Τα τρία ζητήματα που από την αρχή με απασχολούσαν είναι η σημασία της κινηματογραφικής γραφής ως εγγραφή του αντιστικτικού διαλόγου των φωνών που παράγονται από την κινηματογραφική ετερογένεια, η διερεύνηση των ορίων της κινηματογραφικής αναπαράστασης και η ενσωμάτωση της υποκειμενικότητας της δημιουργού. Η θεματική της ταινίας Idees Fixes / Dies Irae είναι οι αναπαραστάσεις του γυναικείου σώματος στην ιστορία της σύγχρονης τέχνης: το φύλο ως κατασκευή και όχι ως μοίρα. Δομείται πάνω σε δύο άξονες. Αφ’ ενός, οι αναπαραστάσεις του σώματος και το σώμα της αναπαράστασης. Αφ’ ετέρου, το ζήτημα της γραφής σε κατάσταση, και όχι για την κατάσταση.

    Η ταινία γράφεται από την αρχή ως συγχρονική και διαχρονική σύνθεση και αναίρεση των κωδίκων ορισμένων εικόνων και ήχων. Η αναστροφή του κώδικα, καθώς και η σύγκρουση των διαφορετικών κωδίκων, γίνεται μέθοδος της γραφής και επομένως και της ανάγνωσης της ταινίας. Μια διαδοχή από έμμεσες αναφορές και παιχνίδια σχολιάζουν ανατρεπτικά αισθητικές θεωρίες και συγκεκριμένα έργα τέχνης. Η μουσική παράγεται από την επαναληπτική μετατροπή του ήχου της ομιλίας. Οι αναστροφές της εικόνας και του ήχου λειτουργούν αφηγηματικά, επανεγγράφοντας το γυναικείο σώμα» είχε σημειώσει η ίδια η Αντουανέττα Αγγελίδη.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: Idées Fixes / Dies Irae
    Σκηνοθεσία: Αντουανέτα Αγγελίδη
    Σενάριο: Αντουανέτα Αγγελίδη

    Παίζουν: Τζόσι Ντελέτρε

    Διάρκεια: 63'
    Χώρα: Γαλλία
    Έτος: 1977

    Περισσότερα από CINEMA
    VIMA_WEB3b