MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
24
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ΕΛΙΖΕ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A Por Por Funeral for Ashirifie
Animal
Back to Black
Baghead: Η μάγισσα των νεκρών
Bob Marley: One Love
Dune: Μέρος δεύτερο
Ennio: The Maestro
Ghostbusters: Η αυτοκρατορία του πάγου
Kung Fu Panda 4 (μεταγλωττισμένη)
Kung Fu Panda 4 (με υπότιτλους)
Lupin III: Το κάστρο του Καλιόστρο (με υπότιτλους)
Mets
Minore
Pearl Jam – Dark Matter
Poor Things
Shame
Stop making sense
Suga: Agust D Tour D-Day the Movie
Take a Trip
The Rocky Horror Picture Show
Tranzit
Άγνωστοι μεταξύ μας
Άκουσέ με
Αγρια νερά
Αδέσποτα κορμιά
Ανατομία μιας πτώσης
Αντίλαλος
Απαγορευμένα παιχνίδια
Απλώς υπέροχη (μεταγλωττισμένη)
Αρθουρ ο βασιλιάς
Αρκουδότρυπα
Αρπα Colla
Ασπιλη
Αστυγραφίες στην Οθόνη
Γάτες στο μουσείο (μεταγλωττισμένη)
Για πάντα νέοι
Γκοτζίλα x Κονγκ: Η νέα αυτοκρατορία
Εγώ, καπετάνιος
Ενας ερωδιός για τη Γερμανία
Ενα ταξίδι για πάπιες (μεταγλωττισμένη)
Εξέλιξη
Ευχή (μεταγλωττισμένη)
Ζώνη ενδιαφέροντος
Η Βασίλισσα της Νέας Υόρκης
Η Περιφρόνηση
Η Χίμαιρα
Η κιβωτός του Νώε (μεταγλωττισμένη)
Η κυρία με το σκυλάκι
Η περιπέτεια
Η τελευταία παμπ
Θεώρημα
Κάμπια νύμφη πεταλούδα
Καταγωγή
Κονάν η βάρβαρη
Λατρεύω να σε μισώ
Λεσβία
Μέσα στη μέρα
Ματωμένος δεσμός
Μαύρος κότσιφας-Μαύρο βατόμουρο
Μην περιμένετε και πολλά από το τέλος του κόσμου
Μια μέρα στη Σαγκάη
Οι Ελευσίνιοι
Οι άποικοι
Ο μικρός Νικόλας: Τι περιμένουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι; (μεταγλωττισμένη)
Οπενχάιμερ
Ο πρώτος οιωνός
Ο χαμένος τα παίρνει όλα
Ο χορός των φαντασμάτων (μεταγλωττισμένη)
Πίτερ Ράμπιτ: ο λαγός το ‘σκασε (μεταγλωττισμένη)
Περασμένες ζωές
Πεσμένα φύλλα
Ραδιο Ουόλφμαν
Ρεπό
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σκύλος & Γάτα: μια τρελή καταδίωξη (μεταγλωττισμένη)
Στενές επαφές με τον Διάβολο
Στη φωτιά
Στο γραφείο καθηγητών
Στο ποταμόπλοιο
Συνάδελφοι ηρωικοί οικοδόμοι
Τα μαθήματα της Μπλάγκα
Τα παιδιά του χειμώνα
Το αγόρι και ο ερωδιός
Το αγόρι του Θεού
Το λιμάνι των απόκληρων
Το μικρό νησί
Το μπλε καφτάνι
Τοτέμ
Υπέροχες μέρες
Φόνισσα
Χορεύοντας με τον Μπέκετ
ΔΡΑΜΑ

Το ένστικτο της ζωής

Ο σεναριογράφος του «Birdman» Αρμάντο Μπο (χάρη στο φιλμ του Ινιάριτου κέρδισε και το Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου σε συνεργασία με το σκηνοθέτη κι άλλους δύο σεναριογράφους) αφηγείται ένα δραματικό θρίλερ που έγινε απρόσμενη εμπορική επιτυχία στην Αργεντινή.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 112'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Ο Αντόνιο έχει την τέλεια ζωή: μια αγαπημένη οικογένεια, πολύ καλή δουλειά κι ένα όμορφο σπίτι. Η φούσκα στην οποία ζει, όμως, θα σκάσει, όταν θ’ ανακαλύψει ότι χρειάζεται επειγόντως μεταμόσχευση νεφρού. Ο Αντόνιο ζούσε πάντα με το γράμμα του νόμου, αλλά όταν όλες οι νόμιμες οδοί στερεύουν, το ήθος του θα δοκιμαστεί.

Η τραγωδία ενός συνηθισμένου ανθρώπου

Ο Αρμάντο Μπο, εμπνεύστηκε την ιδέα της ταινίας (η δεύτερη σκηνοθεσία του) από ένα φίλο του πατέρα μου που αν και πλούσιος, αναγκάστηκε να αγοράσει νεφρό στη μαύρη αγορά της Βολιβίας προκειμένου να σώσει τη σύζυγό του που ήταν πολύ άρρωστη και βρισκόταν τελευταία στη λίστα μεταμοσχεύσεων, σε συνδυασμό με μια διαφήμιση που είχε βάλει σε μια εφημερίδα ένας νεαρός άνδρας προσφέροντας το νεφρό του με αντάλλαγμα ένα σπίτι. Το διπλό αυτό δράμα έγινε το έναυσμα για το σκηνοθέτη-σεναριογράφο στο να αναζητήσει στα πιο μαύρα σκοτάδια της ανθρώπινης διαδρομής, τα σημεία εκείνα που κρύβουν την εσωτερική αλήθεια του κόσμου μας.

Το «Ένστικτο της ζωής» παρά κάποιες απόπειρες να ελαφρύνει με γλυκόπικρους τόνους το σφοδρό δράμα του Αντόνιο, δεν παύει να είναι μια κυνική και επώδυνη ομολογία της πιο ακραίας μορφής του ανθρώπινου ενστίκτου. Δεν κρύβουμε ότι σε πολλά σημεία ο αμοραλισμός του σεναρίου μας ενόχλησε αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε το διαλογισμό κάποιων κεντρικών σημείων που έχουν ουσία καθώς και τα εφόδια για να θέσουν τα καίρια ερωτήματα σχετικά  τι είναι εκείνο που μεταμορφώνει ένα φιλήσυχο άνθρωπο σε σκοτεινό εκδικητή. Όμως ο Μπο αποτυγχάνει να φτιάξει ένα σφιχτοδεμένο και πειστικό φιλμ αφού η αληθοφάνεια δεν τον καίει ιδιαίτερα, το σασπένς δεν δίνεται με ικανοποιητικό τρόπο και το κυριότερο, αποπροσανατολίζεται εύκολα. Το γκροτέσκο και η υπερβολή της καθημερινότητας (προφανής στόχος του «Ενστίκτου της ζωής» είναι η δηκτική κριτική πάνω στον υλισμό και τις ψευδαισθήσεις του καπιταλισμού) διατηρούν το πάνω χέρι στην ιστορία και παρότι ο σκηνοθέτης δίνει βάθος στους χαρακτήρες, το τελικό αποτέλεσμα αφήνει μια πικρή γεύση στο θεατή.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Animal
Σκηνοθεσία: Αρμάντο Μπο
Σενάριο: Αρμάντο Μπο, Νικολά Τσιακομπόνε

Παίζουν: Γκιγιέρμο Φραντσέλα, Κάρλα Πίτερσον, Γκλόρια Καρά, Μαρτσέλο Σουμπιότο

Διάρκεια: 112'
Χώρα: Ισπανία, Αργεντινή
Έτος: 2018

Rating: 2
Διανομή: Seven Films
Περισσότερα από CINEMA
VIMA_WEB3b