MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
13
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ODEON ESCAPE ODEON ESCAPE - 8 STUDIO NEW STAR ART CINEMA TOWN CINEMAS VILLAGE 5 CINEMAS PAGRATI VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΒΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑΙΑ ΑΙΓΛΗ ΑΙΓΛΗ 3 ΑΙΓΛΗ CINEMA ΑΚΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΛΙΚΗ DIGITAL ΑΛΟΜΑ ΑΛΣΟΣ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-Garden Cinema Digital ΑΜΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΣ ΑΝΕΣΙΣ ΑΝΟΙΞΙΣ ΑΡΙΑΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 3D digital Αττικόν Άλσος ΒΑΡΚΙΖΑ ΒΑΡΚΙΖΑ - 3 ΒΟΞ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΙΝΕ ΔΑΦΝΗ ΔΙΑΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΕΚΡΑΝ ΖΕΦΥΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΘΗΣΕΙΟΝ ΚΑΡΜΕΝ ΚΗΠΟΣ ΛΑΟΥΡΑ EUROPA CINEMAS DIGITAL ΛΑΪΣ ΛΙΛΑ DIGITAL CINEMA ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Cinema ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ Filmcenter ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ DIGITAL ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΡΙΑ ΡΙΒΙΕΡΑ ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΙΣ ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ PEUGEOT ΣΙΝΕ ΨΥΧΙΚΟ ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑΝΟΝ Filmcenter ΦΙΛΟΘΕΗ ΦΛΕΡΥ ΧΛΟΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
28 χρόνια μετά
Anora
Ballerina
Chungking Express
Cure
Dark City
Destination: Albania
Dirty Dancing
F1: Η ταινία
Jurassic World: Αναγέννηση
Karate Kid: Θρύλοι
La La Land
M3GAN 2.0
Peramo
Take a Trip
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αποστροφή
Αργός θάνατος
Ασπρο πάτο
Αυτό που ζητάμε από ένα αγαλμα είναι να μην κινείται
Βασιλιάς για μια νύχτα
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βιριδιάνα
Βλέπω τον θάνατο σου 6: Δεσμοί αίματος
Δεν είμαι εγώ
Διπλή ταυτότητα
Είναι ένας τρελλός… τρελλός… τρελλός κόσμος
Εμείς: Μια ταινία για τον Bloody Hawk
Εξωδιαστημικά παιδιά
Επικίνδυνη Αποστολή: Η έσχατη τιμωρία
Εφιάλτης
Ζωντανή μετάδοση
Ζωντανες αναμνήσεις
Η Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η άγνωστος
Η δίκη ενός σκύλου
Η ιεροτελεστία
Η νύχτα των Σαλτιμπάγκων
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η πισίνα
Θεώρημα
Καζαμπλάνκα
Και ο Θεός έπλασε τη μητέρα
Καμία άλλη γη
Καμία συμπάθεια για τον διάβολο
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κονκλάβιο
Κορίτσια στον ήλιο
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Μάτια ερμητικά κλειστά
Μίστερ Κλάιν
Μαθήματα Αμερικανικής ιστορίας
Ματαντόρ
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μιράι, η μικρή μου αδελφή (μεταγλωττισμένη)
Νέα Υόρκη, έτος 2022 μ.Χ.
Νοσφεράτου
Νυχτερινός εκφωνητής
Νύχτα Αγωνίας
Ο Μοϊκανός
Ο Σιμών της ερήμου
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο δολοφόνος έρχεται κάθε βράδυ
Οδός Μαλχόλαντ
Ο θάνατος της Μπελ
Οι άγριες μέρες μας
Ο μεγάλος δραπέτης
Ο μύθος του Μαρακούντα (μεταγλωττισμένη)
Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές
Ο φόβος τρώει τα σωθικά
Ο ψυχίατρος μου τρελάθηκε
Πάρτι χωρισμού
Παράσιτα
Πειθαρχική μεραρχία “999”
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (μεταγλωττισμένη)
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (με υπότιτλους)
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σεάνς σ’ένα βροχερό απόγευμα
Σε αργή κίνηση
Σημείο βρασμού
Σκιές στο σκοτάδι
Σκοτώνουν τ’άλογα όταν γεράσουν
Σμιλεμένες ψυχές
Στην παγίδα του νόμου
Σχεδόν διάσημοι
Το 47
Το Πάρτι
Το Φοινικικό σχέδιο
Το κουρδιστό πορτοκάλι
Το μίσος
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μυστικό των Ινκας
Το παιδί και το δελφίνι
Τρεις ακλόνητοι κανόνες
Υπάρχω
Υπέροχες μέρες
Αστυνομική

Το κόλπο του αιώνα

Δεν είναι όλες οι κινηματογραφικές ληστείες ψεύτικες. Κάποιες όπως αυτή στο Μπουένος Άιρες του 2006 έχουν μεγάλη δόση αλήθειας.

stars-fullstars-fullstars-halfstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 114'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Αργεντινή, 2006. Μια συμμορία εισβάλλει σε υποκατάστημα της τράπεζας Banco Rio και κρατάει 23 ομήρους. Στόχος της είναι τα δεκάδες εκατομμύρια δολάρια και τα κοσμήματα που κρύβονται στο θησαυροφυλάκιο αλλά δεν τα καταφέρνει καθώς αστυνομικά οχήματα περικυκλώνουν γρήγορα την τράπεζα.

Αργεντίνικο Casa de papel

Υπάρχει τέλειο κόλπο; Αυτό μοιάζει να είναι το βασικό ερώτημα που θέτει η ταινία «Το Κόλπο του Αιώνα» του Αριέλ Γουϊνογκράδ. Ο σκηνοθέτης συνεργάζεται και πάλι με τον αγαπημένο του πρωταγωνιστή Ντιέγκο Περέτι («Χωρίς παιδιά» κ.α.) σε μια ταινία που μοιάζει να μελετήσει καλά το θέμα της αλλά το ζητούμενο είναι -εκτός του ψυχαγωγικού χαρακτήρα της- να πιάσει υψηλά στάνταρ ρεαλισμού και κυρίως να δώσει την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα. Στην απεικόνιση των σκηνών δράσης και του σχεδιασμού της ληστείας ο Γουϊνογκράδ κάνει παπάδες επιλέγοντας ένα σινεμά ρεαλισμού και φυσικότητας, κατάλληλο για το ευρύ κοινό, ώστε να τονίσει τα βαθύτερα αίτια και κίνητρα των πρωταγωνιστών.

Όπου μάλιστα θεωρεί ότι υπάρχει ζουμί σε μια από τις παράλληλες υποϊστορίες (η σχέση του μεσήλικα κακοποιού με την κόρη του είναι σαφέστατα η πιο ανθρώπινη και τρυφερή της ταινίας) αποτυπώνει την ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων, σχολιάζει τις κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις του γεγονότος και με όπλο του τους σφιχτοδεμένους διαλόγους κορυφώνει την ένταση και το σασπένς.  Όσο και αν φαίνεται απίστευτο το «Κόλπο του Αιώνα» είναι μια αληθινή ιστορία που δεν αποκαλύπτεται ολόκληρη ακόμη κι όταν πέσουν οι τίτλοι τέλους. Το σινεμά της Αργεντινής έχει αποδείξει ότι μπορεί να δώσει εξαίρετα δείγματα στα διαφορετικά κινηματογραφικά είδη που καταπιάνεται: από τα πολιτικά θρίλερ μέχρι τις κοινωνικές κομεντί οι αργεντίνοι έχουν τον τρόπο τους στο σινεμά. Τα heist movies δεν θα μπορούσαν να είναι η εξαίρεση του κανόνα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: El Robo del Siglo
Σκηνοθεσία: Αριέλ Γουϊνογκράδ
Σενάριο: Φερνάντο Αραούγιο, Αλεξ Ζίτο

Παίζουν: Γκιγιέρμο Φρανσέγια, Ντιέγκο Περέτι, Χουάν Αλάρι, Πάμπλο Ράγκο

Διάρκεια: 114'
Χώρα: Αργεντινή
Έτος: 2020

Rating: 2.5
Διανομή: Rosebud.21
Περισσότερα από CINEMA