MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
28
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    12o Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου της Αθήνας
    200 μέτρα
    Antlers
    Digger
    Dune
    Eternals
    Ghostbusters: Legacy
    Karditsa Forever
    No Time To Die
    PAW Patrol: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
    Titane
    Venom 2
    Witkin & Witkin
    Ένας ήσυχος άνθρωπος
    Ένας θρίαμβος
    Αλέξανδρος ο Μακεδών
    Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
    Απέλευθέρωση: Φλεγόμενο τόξο
    Απελευθέρωση: Η μάχη του Βερολίνου
    Απελευθέρωση: Η τελευταία έφοδος
    Απελευθέρωση: Το κύριο πλήγμα
    Απελευθέρωση: Το ρήγμα
    Αρχηγός από κούνια 2: Οικογενειακή υπόθεση (μεταγλωττισμένη)
    Ασπρο πάτο
    Ατυχές πήδημα ή παλαβό πορνό
    Βαβέλ – Από τη σιωπή στην έκρηξη
    Εγωιστές
    Ελα να δεις
    Ενκάντο: Ενας κόσμος μαγικός (μεταγλωττισμένη)
    Ενκάντο: Ενας κόσμος μαγικός (με υπότιτλους)
    Εξόριστος
    Ερμιτάζ: Η Δύναμη της Τέχνης
    Ερωτική επιθυμία
    Η αναζήτηση της Λώρα Ντουράντ
    Η εξουσία του σκύλου
    Η μεξικάνικη βαλίτσα
    Η οικογένεια Άνταμς (μεταγλωττισμένη)
    Ιστορίες της τύχης και της φαντασίας
    Καλάβρυτα 1943
    Κλαδί στη Φωτιά
    Κολέκτιβ
    Λούγκερ
    Λούκα (μεταγλωττισμένη)
    Μετά τον χωρισμό
    Μικρά όμορφα άλογα
    Μπενεντέτα
    Ο Άνθρωπος του Θεού
    Ο Αρχοντας των Δαχτυλιδιών: Η Επιστροφή του Βασιλιά
    Ο Ρον χάλασε (μεταγλωττισμένη)
    Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών: Η συντροφιά του δαχτυλιδιού
    Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών: Οι δύο πύργοι
    Οι Άγιοι της μαφίας
    Οι Κρουντς 2: Νέα εποχή (μεταγλωττισμένη)
    Οικογένεια Άνταμς 2 (μεταγλωττισμένη)
    Ο λευκός τίγρης
    Ονειρομπελάδες (μεταγλωττισμένη)
    Ο οίκος Gucci
    Ουγκέτσου Μονογκατάρι
    Πέρυσι στο Μάριενμπαντ
    Πίτερ Ράμπιτ: ο λαγός το ‘σκασε (μεταγλωττισμένη)
    Παράλληλες μητέρες
    Πράσινη θάλασσα
    Συνέβη στο Σόχο
    Τα μάρμαρά μας
    Τα παιδικά χρόνια του Ιβάν
    Τα όριά μας
    Το Αστέρι
    Το βιβλίο της εικόνας
    Αστυνομική

    Το κόλπο του αιώνα

    Δεν είναι όλες οι κινηματογραφικές ληστείες ψεύτικες. Κάποιες όπως αυτή στο Μπουένος Άιρες του 2006 έχουν μεγάλη δόση αλήθειας.

    stars-fullstars-fullstars-halfstars-emptystars-empty
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 114'
    author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Υπόθεση

    Αργεντινή, 2006. Μια συμμορία εισβάλλει σε υποκατάστημα της τράπεζας Banco Rio και κρατάει 23 ομήρους. Στόχος της είναι τα δεκάδες εκατομμύρια δολάρια και τα κοσμήματα που κρύβονται στο θησαυροφυλάκιο αλλά δεν τα καταφέρνει καθώς αστυνομικά οχήματα περικυκλώνουν γρήγορα την τράπεζα.

    Αργεντίνικο Casa de papel

    Υπάρχει τέλειο κόλπο; Αυτό μοιάζει να είναι το βασικό ερώτημα που θέτει η ταινία «Το Κόλπο του Αιώνα» του Αριέλ Γουϊνογκράδ. Ο σκηνοθέτης συνεργάζεται και πάλι με τον αγαπημένο του πρωταγωνιστή Ντιέγκο Περέτι («Χωρίς παιδιά» κ.α.) σε μια ταινία που μοιάζει να μελετήσει καλά το θέμα της αλλά το ζητούμενο είναι -εκτός του ψυχαγωγικού χαρακτήρα της- να πιάσει υψηλά στάνταρ ρεαλισμού και κυρίως να δώσει την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα. Στην απεικόνιση των σκηνών δράσης και του σχεδιασμού της ληστείας ο Γουϊνογκράδ κάνει παπάδες επιλέγοντας ένα σινεμά ρεαλισμού και φυσικότητας, κατάλληλο για το ευρύ κοινό, ώστε να τονίσει τα βαθύτερα αίτια και κίνητρα των πρωταγωνιστών.

    Όπου μάλιστα θεωρεί ότι υπάρχει ζουμί σε μια από τις παράλληλες υποϊστορίες (η σχέση του μεσήλικα κακοποιού με την κόρη του είναι σαφέστατα η πιο ανθρώπινη και τρυφερή της ταινίας) αποτυπώνει την ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων, σχολιάζει τις κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις του γεγονότος και με όπλο του τους σφιχτοδεμένους διαλόγους κορυφώνει την ένταση και το σασπένς.  Όσο και αν φαίνεται απίστευτο το «Κόλπο του Αιώνα» είναι μια αληθινή ιστορία που δεν αποκαλύπτεται ολόκληρη ακόμη κι όταν πέσουν οι τίτλοι τέλους. Το σινεμά της Αργεντινής έχει αποδείξει ότι μπορεί να δώσει εξαίρετα δείγματα στα διαφορετικά κινηματογραφικά είδη που καταπιάνεται: από τα πολιτικά θρίλερ μέχρι τις κοινωνικές κομεντί οι αργεντίνοι έχουν τον τρόπο τους στο σινεμά. Τα heist movies δεν θα μπορούσαν να είναι η εξαίρεση του κανόνα.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: El Robo del Siglo
    Σκηνοθεσία: Αριέλ Γουϊνογκράδ
    Σενάριο: Φερνάντο Αραούγιο, Αλεξ Ζίτο

    Παίζουν: Γκιγιέρμο Φρανσέγια, Ντιέγκο Περέτι, Χουάν Αλάρι, Πάμπλο Ράγκο

    Διάρκεια: 114'
    Χώρα: Αργεντινή
    Έτος: 2020

    Rating: 2.5
    Διανομή: Rosebud.21
    Περισσότερα από CINEMA
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ