MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
23
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ΕΛΙΖΕ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A Por Por Funeral for Ashirifie
Animal
Back to Black
Baghead: Η μάγισσα των νεκρών
Bob Marley: One Love
Dune: Μέρος δεύτερο
Ennio: The Maestro
Ghostbusters: Η αυτοκρατορία του πάγου
Kung Fu Panda 4 (μεταγλωττισμένη)
Kung Fu Panda 4 (με υπότιτλους)
Lupin III: Το κάστρο του Καλιόστρο (με υπότιτλους)
Mets
Minore
Pearl Jam – Dark Matter
Poor Things
Shame
Stop making sense
Suga: Agust D Tour D-Day the Movie
Take a Trip
The Rocky Horror Picture Show
Tranzit
Άγνωστοι μεταξύ μας
Άκουσέ με
Αγρια νερά
Αδέσποτα κορμιά
Ανατομία μιας πτώσης
Αντίλαλος
Απαγορευμένα παιχνίδια
Απλώς υπέροχη (μεταγλωττισμένη)
Αρθουρ ο βασιλιάς
Αρκουδότρυπα
Αρπα Colla
Ασπιλη
Αστυγραφίες στην Οθόνη
Γάτες στο μουσείο (μεταγλωττισμένη)
Για πάντα νέοι
Γκοτζίλα x Κονγκ: Η νέα αυτοκρατορία
Εγώ, καπετάνιος
Ενας ερωδιός για τη Γερμανία
Ενα ταξίδι για πάπιες (μεταγλωττισμένη)
Εξέλιξη
Ευχή (μεταγλωττισμένη)
Ζώνη ενδιαφέροντος
Η Βασίλισσα της Νέας Υόρκης
Η Περιφρόνηση
Η Χίμαιρα
Η κιβωτός του Νώε (μεταγλωττισμένη)
Η κυρία με το σκυλάκι
Η περιπέτεια
Η τελευταία παμπ
Θεώρημα
Κάμπια νύμφη πεταλούδα
Καταγωγή
Κονάν η βάρβαρη
Λατρεύω να σε μισώ
Λεσβία
Μέσα στη μέρα
Ματωμένος δεσμός
Μαύρος κότσιφας-Μαύρο βατόμουρο
Μην περιμένετε και πολλά από το τέλος του κόσμου
Μια μέρα στη Σαγκάη
Οι Ελευσίνιοι
Οι άποικοι
Ο μικρός Νικόλας: Τι περιμένουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι; (μεταγλωττισμένη)
Οπενχάιμερ
Ο πρώτος οιωνός
Ο χαμένος τα παίρνει όλα
Ο χορός των φαντασμάτων (μεταγλωττισμένη)
Πίτερ Ράμπιτ: ο λαγός το ‘σκασε (μεταγλωττισμένη)
Περασμένες ζωές
Πεσμένα φύλλα
Ραδιο Ουόλφμαν
Ρεπό
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σκύλος & Γάτα: μια τρελή καταδίωξη (μεταγλωττισμένη)
Στενές επαφές με τον Διάβολο
Στη φωτιά
Στο γραφείο καθηγητών
Στο ποταμόπλοιο
Συνάδελφοι ηρωικοί οικοδόμοι
Τα μαθήματα της Μπλάγκα
Τα παιδιά του χειμώνα
Το αγόρι και ο ερωδιός
Το αγόρι του Θεού
Το λιμάνι των απόκληρων
Το μικρό νησί
Το μπλε καφτάνι
Τοτέμ
Υπέροχες μέρες
Φόνισσα
Χορεύοντας με τον Μπέκετ
Κοινωνική

Ακυρώνονται οι παραστάσεις της «Αντιγόνη» του Θεάτρου Taganka της Μόσχας

Οι θεατές που έχουν προαγοράσει το εισιτήριό τους για την παράσταση “ΑΝΤΙΓΟΝΗ” στο “ΘΕΑΤΡΟΝ” του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”, μπορούν να εξαργυρώσουν τα εισιτήριά τους από την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011 έως την Κυριακη 25 Σεπτεμβρίου 2011.Η εξαργύρωση θα γίνει ως εξής:- Όσοι αγόρασαν το εισιτήριό τους από το ταμείο του “ΘΕΑΤΡΟΝ” ή τα καταστήματα PUBLIC, πρέπει να προσέλθουν στο ταμείο του “ΘΕΑΤΡΟΝ”, Πειραιώς 254, Ταύρος και με την παράδοση του εισιτηρίου ή του voucher από το Public, θα τους επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου. Δεν είναι δυνατή η εξαργύρωση των εισιτηρίων από τα καταστήματα PUBLIC.- ‘Οσοι αγόρασαν εισιτήριο με χρήση πιστωτικής κάρτας (τηλεφωνικά ή μέσω internet) μπορούν να ακυρώσουν το εισιτήριο τηλεφωνικά και να πιστωθεί το ποσό στην πιστωτική τους κάρτα στο 212 254 0312.Ώρες λειτουργίας ταμείου: Τρίτη έως Παρασκευή 10:00 – 16:00, Κυριακή 11:00 – 16:00, Για πληροφορίες: 212 254 0312

Monopoli Team

Την τελευταία του παράσταση με το ιστορικό Θέατρο Taganka της Μόσχας παρουσιάζει ο Γιούρι Λιουμπίμοφ στην Ελλάδα, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», στις 23, 24 και 25 Σεπτεμβρίου και στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή ο Γιούρι Λιουμπίμοφ αλλάζει την οπτική με την οποία συνηθίζεται να ανεβαίνουν οι παραστάσεις αρχαίου δράματος. Ενισχύοντας τις λυρικές ερμηνείες των ηρώων, κρατά στο επίκεντρο του έργου τις αιώνιες συγκρούσεις με την εξουσία και μεταμορφώνει την παράσταση σε μια διαχρονική μάχη του ανθρώπου με τους θεούς, του αδύναμου με την εξουσία και της λογικής με τη μοίρα. Η παράστασή του μοιάζει με μύηση. Γυρίζει το θεατή πίσω στο χρόνο, στο Θηβαϊκό Κύκλο. Η Αντιγόνη θέλει να θάψει το νεκρό αδελφό της Πολυνείκη, αντιδρώντας στις εντολές του Κρέοντα, βασιλιά της Θήβας. Θέτει την τιμή των θεών και την αγάπη προς τον αδερφό της υπεράνω των ανθρώπινων νόμων.

Το Θέατρο Taganka ιδρύθηκε το 1964 από το διεθνώς αναγνωρισμένο σκηνοθέτη Γιούρι Λιουμπίμοφ. Από τότε, συνεχίζοντας την παράδοση των μεγάλων θεάτρων της Ρωσίας, διέγραψε τη δική του πορεία στον καλλιτεχνικό χάρτη κερδίζοντας αναγνώριση και παγκόσμιο κύρος. Το Θέατρο Taganka αποτελεί σταθμό στο θεατρικό γίγνεσθαι, αφού από τη σκηνή του έχουν περάσει δάσκαλοι-αυθεντίες και καταξιωμένοι ηθοποιοί, ενώ οι παραστάσεις του αποτελούν σημείο αναφοράς στα καλλιτεχνικά δρώμενα σε όλο τον κόσμο.

 

Για το Γιούρι Λιουμπίμοφ το θέατρο είναι αυτοσκοπός. Πρόκειται για έναν «ανατόμο» της σύγχρονης ιστορίας του θεάτρου και έναν από τους βασικούς θεμελιωτές που καθόρισαν όσο ελάχιστοι τη θεατρική τέχνη. Aπό το ξεκίνημά του, ο Λιουμπίμοφ είδε το θέατρο ως κώδικα τιμής, ως μυσταγωγία. Με τις παραστάσεις του έγινε αμέσως δημοφιλής, ταξιδεύοντας στα μεγαλύτερα θέατρα της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ασίας. Ο μεγάλος Ρώσος δημιουργός πρόσφατα τιμήθηκε στην Αγία Πετρούπολη με το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής του 14ου Ευρωπαϊκού Βραβείου Θεάτρου.
Στη χώρα μας «συστήθηκε» σκηνοθετικά με την «Ηλέκτρα» το 1992 στο Μέγαρο Μουσικής. Το 1994 και το 1995 σκηνοθέτησε το «Γλάρο» και το «Βυσσινόκηπο», με πρωταγωνίστρια την Κάτια Δανδουλάκη, στο Θέατρο Διονύσια (νυν Χορν) και στο Θέατρο Δανδουλάκη αντίστοιχα. Το 2001 μας επισκέφθηκε ξανά με τη «Μύηση του Σωκράτη» στο Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών.

Πρόσφατα τα πράγματα άλλαξαν στο Θέατρο Taganka. Προστριβές και προσωπικές συγκρούσεις έφεραν στην επιφάνεια προβλήματα χρόνων. Παρά τη μεγάλη προσπάθεια του υπουργού Πολιτισμού της Ρωσίας Αλεξάντερ Αβντέεφ «να ξαναβρεθούν οι ισορροπίες» και να επιστρέψει ο Γιούρι Λιουμπίμοφ στη θέση του διευθυντή του θεάτρου, ο Λιουμπίμοφ αρνήθηκε. Η σχέση του με τους ηθοποιούς ήταν η αιτία να αποχωρήσει από το ιστορικό θέατρο που ίδρυσε το 1964, τροφοδοτώντας επί τόσα χρόνια τα παγκόσμια θεατρικά δρώμενα με πρωτοποριακές παραστάσεις.
Ως αποτέλεσμα, ο Γιούρι Λιουμπίμοφ σταματά τη συνεργασία του με το ιστορικό Θέατρο Taganka. Ωστόσο αποφάσισε, τελευταία φορά, να έρθει με το Θέατρο Taganka και την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή στην Ελλάδα.

 

Προπώληση εισιτηρίων (για τις παραστάσεις στην Αθήνα):

ταμείο του «ΘΕΑΤΡΟΝ», Κέντρο Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”, Πειραιώς 254, Ταύρος, τηλ. 212 254 0312

καταστήματα Public

τηλεφωνικά με χρέωση πιστωτικής κάρτας και μέσω Διαδικτύου στη διεύθυνση: tickets.theatron254.gr

Ώρες λειτουργίας ταμείου στο «ΘΕΑΤΡΟΝ»: Τρίτη-Παρασκευή: 11:00 – 17:00, Σάββατο: 11:00 – 19:00, Κυριακή: 09:00 – 17:00

Περισσότερα από CINEMA
VIMA_WEB3b