MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
23
ΜΑΪΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
80 χρόνια αντιφασιστικής νίκης
Aftersun
Andriesh
Anora
Babygirl
Black Dog
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Flow
Horrorant Film Festival – Νύχτες τρόμου 2024
Invisible World
La La Land
Lady Bird
Maria
O Κομφορμίστας του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι
Queer Movie Nights 2024
ReUniverse
Take a Trip
The Apprentice
The Ugly Stepsister
Thunderbolts*
Until Dawn
Wishbone
Έχω κάτι να πω
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αλπεις
Αλύγιστος Νίκος
Αμαρτωλή Πόλη
Αμαρτωλοί
Αναμνήσεις ενός σαλιγκαριού
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αρκάντια
Ασίκ Κερίμπ
Βλέπω τον θάνατο σου 6: Δεσμοί αίματος
Είμαι ακόμη εδώ
Εβδομάδα Κινηματογράφου Βιετνάμ
Ελληνική Οικογένεια – Ο χαμένος θησαυρός
Εμείς: Μια ταινία για τον Bloody Hawk
Ευρυδίκη Β.Α. 2037
Η έβδομη σφραγίδα
Η αρκουδοσυμμορία: Ταξίδι στο χρόνο (μεταγλωττισμένη)
Η γειτονιά του δάσους: Οι περιπέτειες του Τοτόρο
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η πένθιμη παρέλαση των ρόδων
Η περήφανη πριγκίπισσα (μεταγλωττισμένη)
Η φωτογραφία
Θεϊκό τυρί
Θεώρημα
Θολός βυθός
Ιστορία 52
Καγιάρα: Ηρωίδα των Ινκας (μεταγλωττισμένη)
Καμία άλλη γη
Καρκαλού
Κονκλάβιο
Κοντινό πλάνο
Κρυστάλλινες νύχτες
Μαγνητικά πεδία
Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μια ταινία Minecraft (με υπότιτλους)
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Νερό
Ντανίλο Τρέλες: Ο φημισμένος Ανδαλουσιανός μουσικός
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο δράκουλας των Εξαρχείων
Ο ερασιτέχνης
Ο θρύλος του κάστρου Σουράμ
Οι κυνηγοί
Ο καλός καθηγητής
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ο λογιστής 2
Ομάδα κρούσης: Shadow Force
Ο πειρατής Μαυροδόντης και η κόμισσα του Γκρελ (μεταγλωττισμένη)
Οταν πέφτει το φως
Ο όρκος του νεκρού αδελφού
Πέρα από τη θάλασσα
Παρίσι-Τέξας
Παρθενόπη
Περηφάνια και Προκατάληψη
Πλάνο
Πριγκίπισσα Μονονόκε
Πρώτος έρωτας
Σάουντρακ για ένα πραξικόπημα
Σε μια άγνωστη χώρα
Σιωπηλός μάρτυς
Σκηνές από ένα γάμο
Σκιές στο σκοτάδι
Σμιλεμένες ψυχές
Στη φωτιά
Στις σκιές των ξεχασμένων προγόνων
Τα κύματα της άνοιξης
Ταξίδι του μέλιτος
Τα χρώματα της ίριδος
Τελευταία πνοή
Το Παρίσι του Σουλεϊμάν
Το κακό
Το μικρό μου Πάντα (μεταγλωττισμένη)
Τοπ-Καπί
Το χρώμα του ροδιού
Υπάρχω
Χιονάτη (μεταγλωττισμένη)
Ψυχώ
ΔΡΑΜΑ

Δε θέλω να γίνω δυσάρεστος, αλλά πρέπει να μιλήσουμε για κάτι πολύ σοβαρό

Με τη δεύτερη μόλις ταινία του ο Γιώργος Γεωργόπουλος κερδίζει τον τίτλο της πιο προφητικά επίκαιρης ταινίας της σεζόν.

stars-fullstars-fullstars-fullstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 101'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

O Άρης (Όμηρος Πουλάκης) μεγαλοστέλεχος εμπορικής εταιρείας που «παράγει τα πάντα» μαθαίνει ότι είναι φορέας ενός σεξουαλικά μεταδιδόμενου ιού ο οποίος είναι θανατηφόρος μόνο για τις γυναίκες. Η ελπίδα για τη δημιουργία ενός εμβολίου μετατίθεται πάνω του, καθώς θα πρέπει να βρει ποια από τις πρώην ερωμένες του τού μετέδωσε το αρχικό στέλεχος του ιού.

«Κάποιοι άνθρωποι είναι πιο ευαίσθητοι από τους άλλους»

Το εμπνευσμένο σενάριο του Γεωργόπουλου αποδεικνύεται ανατριχιαστικά προφητικό. Το 2018 που γράφτηκε η υποψία του κορονοϊού δεν υπήρχε ούτε ως σκέψη. Όμως τα όσα περιγράφει στο φιλμ με τα επιβεβαιωμένα κρούσματα, τον τρόπο που γίνονται τα σελφ τεστ, τις καθημερινές τηλεοπτικές ενημερώσεις από τις ειδικές επιστημονικές επιτροπές κ.ο.κ. θυμίζουν σε τρομακτικό βαθμό τον εφιάλτη της πανδημίας που ζούμε σήμερα.

Αυτό το στοιχείο και μόνο προσθέτει πολλά συν στο φιλμ το οποίο πάντως δεν είναι μαύρο και πεσιμιστικό όπως ίσως νομίζετε. Απεναντίας, παρά στο δυσοίωνο θέμα του, έχει μια αισιόδοξη πλευρά που τονίζεται ιδανικά από κάποιες χιουμοριστικές εκλάμψεις.

Υπεύθυνος για αυτές είναι ο καταλυτικός χαρακτήρας του Βαγγέλη Μουρίκη που υποδύεται απολαυστικά το αφεντικό του Άρη κι έχει ποιητικές ανησυχίες τις οποίες εκφράζει με κάποια υπέροχα απλοϊκά στιχάκια επιδιώκοντας να «αφήσει το στίγμα του όταν φύγει από τη ζωή».

Το «Δε θέλω να γίνω δυσάρεστος αλλά πρέπει να μιλήσουμε για κάτι πολύ σοβαρό» πριν και πάνω από όλα όμως είναι ένα καλά δομημένο δράμα χαρακτήρων που αντιπαραβάλλει τον κόσμο των αντρών με εκείνο των γυναικών. Κι αν το βασικό θέμα του είναι εύλογο και ξεκάθαρο (η δυσχερής θέση της γυναίκας σε μια άδικη πατριαρχική κοινωνία) το παιχνίδι της αλλαγής των ρόλων θύτη και θύματος έχει πολλές ευχάριστες εκπλήξεις και έξυπνες ανατροπές.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Γιώργος Γεωργόπουλος
Σενάριο: Γιώργος Γεωργόπουλος, Μαρία Φακίνου

Παίζουν: Όμηρος Πουλάκης, Βαγγέλης Μουρίκης, Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Ιωάννα Παππά, Κόρα Καρβούνη, Βίκυ Παπαδοπούλου

Διάρκεια: 101'
Χώρα: Ελλάδα
Έτος: 2019

Rating: 3
Περισσότερα από CINEMA