O Οζόν υπογράφει το δικό του ανάθεμα στην Εκκλησία. Όπως ακριβώς συνέβη με τον Τόμας Μακάρθι στο «Spotlight-Όλα στο φως», που βασίστηκε σε ένα αυθεντικό συμβάν για να αποκαλύψει τη συνενοχή της επίσημης εκκλησίας της Βοστώνης, έτσι κι ο γάλλος σκηνοθέτης «πατάει» στο σεξουαλικό σκάνδαλο του ιερέα από τη Λιόν που μηνύθηκε από 70 άτομα, για να περιγράψει ένα επείγον κι επίκαιρο (η δίκη που ξεκίνησε με κατηγορούμενο τον γηραιό ιερέα το 2016 χάρη στην αλλαγή του νόμου που μετέτρεψε το διάστημα παραγραφής κάποιων αδικημάτων από τα 20 στα 30 χρόνια, ολοκληρώθηκε πριν από 2 μήνες με την καταδίκη του ιερέα) ζήτημα.
Το «Θέλημα θεού» είναι μια αποστασιοποιημένη και ψύχραιμη ματιά πάνω στην προσπάθεια τριών ενήλικων αντρών να σπάσουν τη σιωπή δεκαετιών όταν διαπιστώνουν ότι ο ιερέας που τους είχε κακοποιήσει όταν ήταν παιδιά, συνεχίζει να εργάζεται δίπλα σε παιδιά. Αργυρή Άρκτος στο φεστιβάλ του Βερολίνου και 700.000 θεατές μέχρι σήμερα στη γαλλική αγορά για ένα φιλμ που κυνηγήθηκε άγρια από την Εκκλησία και παραλίγο να μην βγει καν στις αίθουσες.
The WaiterΤο ελπιδοφόρο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Στιβ Κρικρή «The waiter» ποντάρει στην ιδιαίτερη φυσιογνωμία του μοντέρνου ελληνικού σινεμά. Ο σερβιτόρος του Άρη Σερβετάλη είναι ένας μοναχικός και εμμονικός άντρας που βρίσκει νόημα στη ζωή του όταν ο γείτονας του εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Ψήγματα νουάρ, υπόγειες δραματικές φωνές και στυλιζαρισμένη φωτογραφία σε ένα φιλμ που δεν ολοκληρώνεται ικανοποιητικά αλλά καταφέρνει να κερδίσει το θεατή χάρη στην αφηγηματική αρτιότητα και το μαύρο χιούμορ του.
Το ανορθόγραφο «Νεκρωταφίο ζώων» των Κελς- Γουιντμάγιερ από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Στίβεν Κινγκ, αναπαράγει κλασικές ιδέες του αμερικανού συγγραφέα (η γενοκτονία των Ινδιάνων, η διάλυση της οικογένειας, η ενηλικίωση) σε ένα μοντέλο που δεν λειτουργεί σωστά καθώς οι συνσκηνοθέτες ενδιαφέρονται κυρίως να τρομάξουν το θεατή παρά να του προσφέρουν μια ιδέα παραπάνω.
Ο νέος σούπερ ήρωας της DC «Shazam» είναι μόλις 14 ετών αλλά όταν λέει τη μαγική λέξη όλα αλλάζουν πάνω του εκτός από το μυαλό του. Το εύρημα της σύζευξης παιδικής αθωότητας και ενήλικης υπερδύναμης έχει το γούστο του και προσφέρει μερικές πραγματικά σπαρταριστές σκηνές αλλά αποδυναμώνει αρκετά το φιλμ στη σχέση του με το μαζικό κοινό που αρέσκεται σε περισσότερο θεαματικές περιπέτειες.
Δρόμος του κεραυνούΟ «Δρόμος του κεραυνού», μια ανεξάρτητη αμερικανική δραμεντί με φεστιβαλικό προφίλ, είναι μια άνιση δημιουργία με ήρωα έναν απροσάρμοστο χωρισμένο αστυνομικό και πατέρα ενός κοριτσιού που πασχίζει να βρει τη θέση του σε ένα αφιλόξενο – αν όχι εχθρικό- περιβάλλον.
ΕπαφήΔύο ελληνικά φιλμ, το σπονδυλωτό κοινωνικό δράμα του Τώνη Λυκουρέση «Επαφή» που αφορά στον εγκλωβισμό μιας χούφτας ανθρώπων σε ασανσέρ ύστερα από μπλακ άουτ στην Αθήνα και τα «Δάκρυα του βουνού» του Στέλιου Χαραλαμπόπουλου, που είναι μια ελεύθερη μεταφορά της Οδύσσειας με ήρωες μια ομάδα από ηπειρώτες κτίστες του περασμένου αιώνα, ολοκληρώνουν το κινηματογραφικό πρόγραμμα της βδομάδας.