ΔΙΑΡΚΕΙΑ 72'
Ντοκιμαντέρ
Love Express: Η εξαφάνιση του Βαλέριαν Μπορόβτζικ
Από το Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών και την καθολική καλλιτεχνική αναγνώριση στην απαξιωτική καθιέρωση του χαρακτηρισμού «σκηνοθέτης ερωτικών ταινιών». Ένα ντοκιμαντέρ που καταγράφει την άνοδο και την πτώση του σπουδαίου Βαλέριαν Μπορόβτζικ μέσα από μαρτυρίες στενών του συνεργατών, καθώς και διάσημων συναδέλφων, εγείροντας παράλληλα ενδιαφέροντα ερωτήματα σχετικά με την ελευθερία του καλλιτέχνη.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 72'

Monopoli Team
26.02.2019
A
A
Από το Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών και την καθολική καλλιτεχνική αναγνώριση στην απαξιωτική καθιέρωση του χαρακτηρισμού «σκηνοθέτης ερωτικών ταινιών». Ένα ντοκιμαντέρ που καταγράφει την άνοδο και την πτώση του σπουδαίου Βαλέριαν Μπορόβτζικ μέσα από μαρτυρίες στενών του συνεργατών, καθώς και διάσημων συναδέλφων, εγείροντας παράλληλα ενδιαφέροντα ερωτήματα σχετικά με την ελευθερία του καλλιτέχνη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Κούμπα Μικούρντα
Σενάριο: Κούμπα Μικούρντα, Μαρσίν Κουμπάφσκι
Παίζουν: Πήτερ Μπράντσο, Βαλέριαν Μπόροβζικ, Θιέρι Μπάζιν, Μπέρτραντ Μπονέλο, Βαλέριο Καπράρα
Διάρκεια: 72'
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”