Η Μυριέλ και ο Μουνίρ είναι ερωτευμένοι. Από μικρός, ο νεαρός άνδρας από το Μαρόκο ζει με τον εύπορο γιατρό Πινζέ που του προσφέρει μια άνετη ζωή. Όταν ο Μουνίρ και η Μυριέλ αποφασίζουν να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά, η εξάρτηση του ζευγαριού από τον γιατρό γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη. Όταν είναι ήδη αργά, η Μυριέλ αρχίζει να καταλαβαίνει ότι ζει σε ένα ανθυγιεινό συναισθηματικά περιβάλλον που ύπουλα οδηγεί την οικογένεια προς μια τραγική κατάληξη. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Εμιλί Ντεκέν που κουβαλά με τόλμη όλο το βάρος της κεντρικής ηρωίδας: “Το δράμα για τη Μυριέλ είναι ότι δεν έχει αληθινές σχέσεις. Αυτή είναι η τραγωδία της, και ο Γιοακίμ Λαφός έχει κάνει μια πραγματική τραγωδία, μια όπερα από αυτή την ανθρώπινη ιστορία”.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Á Perdre la Raison
Σκηνοθεσία: Γιοακίμ Λαφός
Σενάριο: Γιοακίμ Λαφός
Παίζουν: Εμιλί Ντεκέν, Ταχάρ Ραχίμ, Νιλς Άρεστρουπ, Στεφάν Μπισό
Χώρα: Βέλγιο, Γαλλία, Λουξεμβούργο, Ελβετία
Έτος: 2012
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ποδηλατικός Γύρος στην Αθήνα: Ποιοι δρόμοι κλείνουν σήμερα;
Hot or Not #115: Κοππέλια στη Λυρική, σινεμά κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris και Maestro – Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
O Θεόδωρος Κουρεντζής και η Utopia Orchestra στο Μέγαρο Μουσικής
Η Βάσια Ατταριάν ανεβάζει το “Farewell / Εν τόπω χλοερώ” και μάς καλεί σ΄ έναν γάμο. Ή μία κηδεία – όπως το πάρει κανείς
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Κυριακή 19 Μαΐου
Πέντε στάσεις στην Αθήνα για καλό street food
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε στην τηλεόραση το ΣΚ;
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Διεθνής Ημέρα Μουσείων: Πώς θα γιορτάσουν τα μουσεία της Αθήνας;
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες το Σάββατο 18 Μαΐου