"Εγώ γνώρισα την κατοχή. Για να πάω στο σχολείο περνούσα πάνω από πτώματα πεινασμένων ανθρώπων, τα οποία μάζευε ένα καροτσάκι του δήμου. Λοιπόν, όταν μου λένε ότι υπάρχει κρίση, γελώ." Αυτά δήλωσε η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ Με συνέντευξή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τη Φωτεινή Γιαννούλη, τονίζοντας ότι η σημερινή κρίση είναι ένα τίποτα μπροστά σε άλλες δύσκολες περιόδου της νεοελληνικής ιστορίας και ιδίως την κατοχή.