Καλά νέα για τους κατοίκους της Λάρισας! Με το σύνθημα «ΘΕΣ» γάλα; Πιες»... ξεκινάει αύριο από τη Λάρισα, ένα καινοτόμο εγχείρημα για την Ελλάδα, στο πλαίσιο του οποίου το γάλα θα διατίθεται κατευθείαν από την παραγωγή στην κατανάλωση, ολόφρεσκο και στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς. Οι καταναλωτές μπορούν να προμηθεύονται το γάλα όλο το 24ωρο σε κεντρικά σημεία της θεσσαλικής πόλης.