MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
19
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Articulate: Έκθεση της Μυρτώς Ψυχάκη στη The Blender Gallery
Από 01/03/2024 έως 22/03/2024
Beyond lens / Art unleashed: Η μαγική φωτογραφική ματιά του Αλέξανδρου Εμμανουηλίδη, στο Moxy Athens
Από 06/03/2024 έως 10/04/2024
Broken Mirror: Δέκα καλλιτέχνες απέναντι στον «Σπασμένο Καθρέφτη» στην Γκαλερί Αργώ
Από 29/02/2024 έως 23/03/2024
Cindy Sherman at Cycladic: Πρώιμα έργα - ορόσημα της Αμερικανίδας φωτογράφου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 30/05/2024 έως 04/11/2024
Far East: Έκθεση του Πολύβιου Ανεμογιάννη στο 1927 Art Space
Από 19/10/2023 έως 24/03/2024
Femme: Έκθεση της Κατερίνας Δημητριάδου στον χώρο τέχνης Imagine Visual Arts
Από 09/03/2024 έως 06/04/2024
Future Perfect: Έκθεση της Τίνας Καραγεώργη στην Γκαλερί Σκουφά
Από 14/03/2024 έως 06/04/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
Komplett Kafka: Έκθεση αφίσας για τα 100 χρόνια από τον θάνατο του Φραντς Κάφκα στο Ινστιτούτο Γκαίτε
Από 21/03/2024 έως 15/06/2024
Martin Margiela: Έκθεση του Βέλγου εικαστικού στην γκαλερί Bernier/Eliades
Από 07/03/2024 έως 15/05/2024
Vulnera: Έκθεση του Δημήτρη Πρωτοπαπά στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
Από 08/03/2024 έως 23/03/2024
assembling memories: Μία πολυμεσική εμπειρία τέχνης της Ντένης Θεοχαράκη στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 06/03/2024 έως 31/05/2024
Έκθεση Μαρσέλ Ντυσάν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην γκαλερί Ελευθερία Τσέλιου
Από 21/02/2024 έως 30/03/2024
Έκθεση της Συλλογής του εικαστικού Νίκου Αλεξίου στο Μουσείο Μπενάκη
Από 14/03/2024 έως 26/05/2024
Άσμα Ασμάτων: Η Ελένη Μωραΐτη οπτικοποιεί τα ανθρώπινα συναισθήματα στην Πινακοθήκη Βογιατζόγλου
Από 04/03/2024 έως 01/06/2024
Αθώρητα: Η νέα έκθεση του Γιώργου Παστάκα στην γκαλερί artworx
Από 14/03/2024 έως 09/04/2024
Αλληγορίες καθημερινότητας: Έκθεση του Κώστα Λαμπρόπουλου στην Αίθουσα Τέχνης «Αστρολάβος - δεξαμενή»
Από 23/02/2024 έως 20/04/2024
Αφιέρωμα στη ζωγράφο Ηρώ Κανακάκη από την Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 23/01/2024 έως 22/03/2024
Γιάννης Τσαρούχης: «Ήμουν και έμεινα ένας ερευνητής και ένας μαθητής»
Από 10/02/2024 έως 21/04/2024
Γόρδιοι Δεσμοί: Έκθεση του Στέργιου Στάμου στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 22/02/2024 έως 24/03/2024
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Εγεννήθην εν Σκιάθω: Εικαστικό αφιέρωμα στον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη από το Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών
Από 23/01/2024 έως 25/03/2024
Θεατές του αλλού: Έκθεση της Βασιλικής Πανταζή στην Αίθουσα Τέχνης «Αστρολάβος - δεξαμενή»
Από 23/02/2024 έως 20/04/2024
Και τώρα οι δυο μας: Έκθεση της της Χλόης Ακριθάκη και της Βίβιαν Αβρααμίδου-Πλούμπη στην Γκαλερί «7»
Από 12/03/2024 έως 30/03/2024
Κυνηγώντας τα σύννεφα…: Χαρταετοί πάνω από το Attilio-Οικεία Τέχνη της Ηλιούπολης
Από 09/03/2024 έως 29/03/2024
Μέλαινα Ναυς και άλλα θαύματα: Έκθεση του Απόστολου Χαντζαρά στην γκαλερί Kapopoulos Fine Arts
Από 12/03/2024 έως 02/04/2024
Μαιρηλί Χαραμή: «Σημαίες μας, Πανιά περίλαμπρα, Σημάδια ιστορικά» στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων
Από 14/03/2024 έως 07/04/2024
Μακρύς ο δρόμος…: Ο Γαβρίλος Μιχάλης συλλέγει βιώματα και έργα στο ΠΕΣ Πολύτροπον
Από 10/02/2024 έως 10/04/2024
Μαριλένα Αραβαντινού: Η πρώτη γυναίκα σκηνογράφος σε μια αναδρομική έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 19/03/2024 έως 31/05/2024
Μιχάλης Οικονόμου: Η αλχημεία της ζωγραφικής του στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
Από 01/02/2024 έως 12/05/2024
Νεάπολις: Η ιστορική γειτονιά της Αθήνας μέσα από μια έκθεση στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 05/03/2024 έως 25/05/2024
Νεοϊμπρεσιονισμός στη Μεσόγειο: Μια έκθεση στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή
Από 10/01/2024 έως 07/04/2024
Ο Μανώλης Χάρος αποτυπώνει τον «αιωρούμενο χρόνο» στη νέα του έκθεση
Από 29/02/2024 έως 23/03/2024
Τα «Ν(ο)ήματα» που συνδέουν την τέχνη όλων των εποχών στο Μουσείο της Ακρόπολης
Από 04/12/2023 έως 14/04/2024
Τα χρώματα στη Χαρακτική του Γιώργη Βαρλάμου: Μια νέα έκθεση για την εικαστική διαδρομή του καλλιτέχνη
Από 23/01/2024 έως 28/04/2024
Χαιρώνεια, 2 Αυγούστου 338 π.Χ. Μια μέρα που άλλαξε τον κόσμο: Η νέα έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης
Από 14/12/2023 έως 31/03/2024
Ωδείο Αθηνών: Ο Ιωάννης Δεσποτόπουλος και το Bauhaus
Από 21/03/2022 έως 20/03/2024
ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΚΑΛΕΡΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΧΩΡΟ X 1927 art space Attilio Οικεία Τέχνη Bernier/Eliades Eleftheria Tseliou Gallery Imagine Visual Arts Kapopoulos Fine Arts Moxy Athens City Online The Blender Gallery Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β.& Μ.Θεοχαράκη Αστρολάβος-Δεξαμενή Γκαλερί 7 Γκαλερί Αργώ Γκαλερί Ζουμπουλάκη Γκαλερί Σκουφά Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος Ελληνοαμερικανική Ένωση Ινστιτούτο Γκαίτε Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων Μουσείο Ακρόπολης Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Κεντρικό Κτίριο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Μέγαρο Σταθάτου Μουσείο Μπενάκη - Κτήριο Οδού Πειραιώς Μουσείο Μπενάκη - Κτίριο Πινακοθήκης Χατζηκυριάκου - Γκίκα Μουσείο Μπενάκη - Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών – Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία Πινακοθήκη Γιώργου Βογιατζόγλου Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη Χώρος Πολιτισμού «Εργαστήρι Γιώργη Βαρλάμου» Χώρος Τέχνης artworx Χώρος Τέχνης Πολιτιστικής Εταιρείας Σαρωνικού Πολύτροπον Ωδείον Αθηνών

Η «Ειδύλλια Οδός» περνά από την Τεχνόπολη

Η ομαδική έκθεση σύγχρονης τέχνης «Ειδύλλια Οδός», με έργα 33 καλλιτεχνών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σε σύλληψη και επιμέλεια της Μαρίας Μαραγκού, θα φιλοξενηθεί για δύο σχεδόν μήνες στον πολιτιστικό χώρο του Δήμου Αθηναίων.

Ελένη Λύρα, Eρμές, 2021
Ελένη Λύρα, Eρμές, 2021
author-image Σπύρος Κακουριώτης

Οδός Παναθηναίων, Τριπόδων, Λεωκορίου, Διπύλου, Ειδύλλια. Ένα πέρασμα ήταν στην αρχαιότητα ο χώρος όπου σήμερα φιλοξενείται η Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, ο ίδιος όπου τον περασμένο αιώνα φιλοξενούνταν το Εργοστάσιο Αεριόφωτος, το Γκάζι που έδωσε και το όνομά της στην περιοχή. Ήταν ένα πέρασμα προς τον Πειραιά, την Ελευσίνα, προς τα προάστια της πόλης, από τις Ήριες Πύλες ή την Ιερά Οδό.

Συνομιλώντας με διαφορετικά υλικά

Στον ίδιο αυτό χώρο, όπου τα αρχαία ονόματα έχουν ξεχαστεί ή αποτελούν μονάχα πινακίδες στις γωνιές των σύγχρονων δρόμων, 33 καλλιτέχνες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, επιχειρούν να επαναπροσεγγίσουν τη συλλογική μνήμη της ομάδας, τον μύθο της καταγωγής, μέσα από τα έργα που παρουσιάζουν στην ομαδική έκθεση «Ειδύλλια Οδός», βασισμένη σε μια ιδέα και σε επιμέλεια της Μαρίας Μαραγκού.

Οι καλλιτέχνες χειρίζονται πολλά και διαφορετικά υλικά που χρησιμοποιούν ως πρώτη ύλη: χώμα, μαλλί, καλάμια, υφάσματα, μάρμαρο, άχυρα, κλωστές και βελόνες, αργαλειοί, μέσα από τα οποία συνομιλούν με το «παρόν του παρελθόντος» μας.

Μιλούν τέσσερις καλλιτέχνες

Με αφορμή την ομαδική αυτή έκθεση, που θα φιλοξενείται από τις 18 Ιανουαρίου έως τις 6 Μαρτίου 2022 στην αίθουσα του Μηχανουργείου και στο προαύλιό της στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, ρωτήσαμε τέσσερις καλλιτέχνες από τους συμμετέχοντες τι είναι γι’ αυτούς η Ειδύλλια Οδός. Πού βρίσκεται; Ποιο τοπίο διασχίζει και πού οδηγεί; Επιπλέον, καθώς στα έργα τους είναι έντονα παρούσα η «μνήμη θανάτου», αλλά και η έμφυλη διάσταση, τους ζητήσαμε να σχολιάσουν αυτήν την πλευρά του έργου τους.

Από τους τέσσερις καλλιτέχνες και καλλιτέχνιδες, η Ελένη Λύρα παρουσιάζει τις δικές της «Eρμές» (2021), δύο στήλες (γύψος, χρώματα σκόνες) διαστάσεων 150 x 57 x 36 εκ. και 150 x 36 x 21 εκ., με έντονα τα γυναικεία χαρακτηριστικά. Από τη μεριά της, η Μαλβίνα Παναγιωτίδη συμμετέχει με τα έργα «Nihil I» (155 x 78 x 69 εκ.) και «Nihil II», γλυπτά του 2020, κατασκευασμένα από φυσητό γυαλί, παραφίνη, χρώμα και φιτίλι. Ο Άγγελος Παπαδημητρίου παρουσιάζει δύο «ταφάκια» από μαρμάρινους νεροχύτες, ένα αφιερωμένο στον Κώστα Ταχτσή και ένα αφιερωμένο στον Κωνσταντίνο Π. Καβάφη, έργα και τα δύο της περιόδου 2021-2022. Τέλος, ο Σωκράτης Φατούρος εμπνέεται από έναν άλλο ποιητή, τον Διονύσιο Σολωμό και το έργο του «Πόρφυρας», παρουσιάζοντας ένα ομότιτλο «πορτρέτο ενός επιθανάτιου διαλογισμού», φτιαγμένο από πίσσα, μέταλλο, πετρώματα και επίχρισμα πορσελάνης (290 x 100 εκ.), δημιουργία του 2021-2022.

Ελένη Λύρα
Ελένη Λύρα, Eρμές, 2021

Ελένη Λύρα, Eρμές, 2021

Η Ειδύλλια Οδός θα μπορούσε να είναι ένας δρόμος που ξεκινά από την αρχαιότητα και φτάνει μέχρι τη σημερινή εποχή. Ένας δρόμος πολιτισμού σ’ αυτή τη μακρά ανθρώπινη διαδρομή, που να συνδέει το χθες με το σήμερα. Κάπου εκεί θα βρίσκονταν και οι Ερμές στήλες, με τη σταυρόσχημη φόρμα και την υπερτονισμένη ταυτότητα του ανδρικού φύλου, για τις οποίες οι Έλληνες έτρεφαν συναισθήματα σεβασμού και λατρείας, σε τέτοιο βαθμό ώστε ο βανδαλισμός τους να προκαλέσει τη λαϊκή οργή και τον τρόμο ενόψει μιας κρίσιμης εκστρατείας, με αποτέλεσμα να αναταράξει ολόκληρή την τότε πολιτική σκηνή.

Αυτή ακριβώς η ιστορία μού δημιούργησε πολλούς σύγχρονους συνειρμούς σε σχέση με την έννοια του ιερού, του σεβασμού των συμβόλων στη ζωή αλλά και στην τέχνη, μα πάνω απ’ όλα σκέψεις για τον βαθμό της κοινωνικής ανοχής απέναντι στη βία του τότε με το σήμερα. Δίπλα σε αυτές τις στήλες, λοιπόν, στη φανταστική μου διαδρομή, στο σήμερα, θα ήθελα να τοποθετήσω τις δικές μου σύγχρονες Ερμές, προσθέτοντας αυτή τη φορά θηλυκά στοιχεία, οι οποίες θα αποτελούν επίσης σύμβολα σεβασμού και λατρείας προς τη γυναικεία φύση, σε μια σύγχρονη όμως κοινωνία, σύμβολα που δεν θα σκεφτόταν ποτέ κανείς να βλάψει.

Μαλβίνα Παναγιωτίδη
Μαλβίνα Παναγιωτίδη Nihil 1, 2020, photo: Μαρία Μαυροπούλου

Μαλβίνα Παναγιωτίδη Nihil 1, 2020, photo: Μαρία Μαυροπούλου

Είναι η συλλογική μνήμη που διατρέχει τον ιστό της πόλης, της κοινωνίας, του σώματος. Έχει την ιδιότητα να επεκτείνεται, να μεταμορφώνεται, να διαβρώνεται, να σημαδεύει το σώμα της πόλης. Διασχίζει τόπους που εμποτίζονται από τη ζωντανή μνήμη, η οποία αρνείται να γίνει ιστορικό αφήγημα και συνεχίζει να γαντζώνεται στο παρόν και να συνδιαλέγεται με τους ζωντανούς εκεί όπου διασταυρώνονται ιστορικές πραγματικότητες και προβολές του φαντασιακού. Συνδέει όλα αυτά τα μέρη, που λειτουργούν ως σημεία επικοινωνίας του παρελθόντος με το παρόν, ως κομβικά σημεία στο χάρτη της συλλογικής μνήμης, συντηρώντας μια ανεπίσημη προφορική ιστορία, όπου τα όριά τους χάνονται μεταξύ κοινωνικών συμπεριφορών και συλλογικών φαντασιώσεων.

Τα έργα «Nihil I» και «Nihil II» είναι αλληγορίες των μηχανισμών των ενορμήσεων του Έρωτα και του Θανάτου και εκδηλώσεις των ενστικτωδών διαδικασιών τους στο πλαίσιο της κοινωνικο-ιστορικής παραγωγής. Η κοινή ενέργεια αυτών των ενορμήσεων του ψυχικού μηχανισμού μεταμορφώνεται συνεχώς μέσα στη φύση της κοινωνίας και μέσα από το τελετουργικό της καύσης του κεριού, τα γυάλινα λουλούδια και τα κέρινα τούβλα με την εφημερότητά τους και την ευθραστότητά τους αντανακλούν τη ζωντανή και ρευστή μνήμη. Τα έργα προσπαθούν να ενεργοποιήσουν αυτά τα κομβικά σημεία όπου οι δύο ενορμήσεις συναντιώνται και διασταυρώνονται, εκεί που όλα λιώνουν για να ξαναγεννηθούν και να ανθίσουν ξανά.

Άγγελος Παπαδημητρίου

Άγγελος Παπαδημητρίου, Τα δαχτυλίδια πέφτουνε τα χέρια μένουν ίδια, 2021-2022

Η Ειδύλλια Οδός, για μένα, είναι ο δρόμος που συνδέει κατευθείαν τη σκέψη μου και την καρδιά μου με την κληρονομιά που δικαιούμαι σαν σύγχρονος Έλληνας (μέσω της γλώσσας μου και της παράδοσής μου). Το τι είναι αυτή η κληρονομιά ο καθένας το ορίζει ανάλογα με τις ανάγκες του και τα όνειρά του. Εγώ, π.χ., από μικρό παιδί, δίπλα στους αγίους και τη χριστιανοσύνη, έφτιαχνα με πηλό και πλαστελίνες τους αρχαίους θεούς, και μάλιστα είχα καθιερώσει ειδικό εορτολόγιο, όπου την τιμητική του είχε πάντα ο αγαπημένος μου θεός Ερμής, με τα φτερωτά πόδια και την εξυπνάδα του, τόσο που όταν οι δάσκαλοι παραπονιόντουσαν στους γονείς μου: «Είναι πολύ έξυπνος, αλλά δεν συγκεντρώνεται», ήμουν βέβαιος ότι ήταν κληρονομικό! Μεγαλώνοντας, όλα αυτά τα παιδικά τερτίπια η αφοσίωσή μου στην Τέχνη, αργότερα, τα ενσωμάτωσε, σαν δώρο λες, σε ένα σύμπαν δημιουργίας όπου είναι αδύνατον πια να οριοθετήσεις πού τελειώνει η φαντασία και πού αρχίζει η πραγματικότητα, καθιστώντας με τελείως ακατάλληλο για ντέτεκτιβ σε φιλμ νουάρ αλλά ιδανικό περιπατητή της Ειδύλλιας οδού, με ειδικότητα πηγαινέλα! Στο έργο που εκθέτω το παρόν με το παρελθόν γίνονται ένα, καθώς μέσα από την εικαστική γλώσσα με ταχύτητα φωτός εναλλάσσονται παραδοσιακά αρχαία υλικά με σύγχρονες ιδέες και σκέψεις για την ταυτότητά μας.

Είναι αδύνατον να μιλήσεις σαν καλλιτέχνης για τη ζωή, με οποιαδήποτε εκφραστική γλώσσα, χωρίς ταυτοχρόνως να συμπεριλάβεις την ίδια ποσότητα θανάτου στο πόνημά σου. Μάλιστα αυτό είναι και μια πράξη επαλήθευσης για το αν «στέκεται» ή όχι στα «πόδια» του το έργο σου. Αν ορίσουμε σαν παρελθόν τον θάνατο (μέγα σφάλμα) και σαν ζωή το παρόν (ακόμα μεγαλύτερο), αρχίζει η εμπλοκή, γιατί η μνήμη, που δεν κάνει διαχωρισμούς, αδυνατεί να λειτουργήσει δημιουργικά, αφού όλοι πια το ξέρουμε ότι σχετίζεται με το μέλλον περισσότερο απ’ ό,τι με το παρελθόν. Στο έργο που εκθέτω, η Ειδύλλια οδός (κατεύθυνσης διπλής) επιτρέπει πολλών ειδών συναντήσεις… Το αρχαίο μάρμαρο συναντά τα κεραμίδια της νέας Ελλάδας, αλλά οι γάτες τα στοιχειώνουν το ίδιο, όπως και οι κότες τσιμπολογάνε στις εξοχές της Ιεράς οδού αλλά και στη Νεάπολη Εξαρχείων, όπου παίζει κοριτσάκι η προγιαγιά μου Φανή Θηβαίου, ανάμεσα στα άλλα κορίτσια που έκαναν σκασιαρχείο στο διήγημα του Μιχαήλ Μητσάκη, γραμμένο πριν εκατό και βάλε… χρόνια και που σήμερα κατοικώ κι εγώ σε ένα στρόβιλο χρόνου κάτω από τον ίδιο ουρανό και προπαντός «Υπό την συκήν» την ιδία που είναι μάρτυρας της ζωής του Καβάφη, του Ταχτσή, του Πάνου Κούτρα, του Εγγονόπουλου, του Λαπαθιώτη… και της δικής μου… Μα τι ωραίο που τα συνδέει όλα αυτά η ίδια γλώσσα, και μάλιστα «Υπό την συκήν».

Σωκράτης Φατούρος
Σωκράτης Φατούρος Πόρφυρας, 2021-2022

Σωκράτης Φατούρος, Πόρφυρας, 2021-2022

Η διαδρομή που «διαβαίνει» κάποιος που έχει οικειοποιηθεί τον θάνατο. Πού βρίσκεται; Ίσως στο σώμα. Ποιο τοπίο διασχίζει και πού οδηγεί; Τοπίο έρμαιο.

Το σώμα με φωτιά υφαίνει ιστορίες. Οι ιστορίες στοιχειώνουν όπως μια μάσκα νεκρική, η εξέλιξη, η έκβασή τους διεγείρουν την αναζήτηση. Είναι αποσπασματικές, ανεξιχνίαστες ‒θραύσματα αφηγήσεων‒ επιρρεπείς στη λήθη, αλλά θα σωθούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΝα με θυμάσαι και να μ’ αγαπάς: Έκθεση αφιερωμένη στην Μελίνα Μερκούρη στην Τεχνόπολη12.09.2018

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Νίκος Αλεξίου, Δημήτριος Αντωνίτσης, Ευγενία Αποστόλου, Αντώνης Βολανάκης, Lynda Benglis, Ζωή Γαϊτανίδου, Βούλα Γουνελά, Μαριάννα Ιγνατάκη, Ανέστης Ιωάννου, Ηλίας Κοέν, Θάνος Κυριακίδης [Blind Adam], Καλλιόπη Λεμού, Βασιλική Λευκαδίτη, Ελένη Λύρα, Δέσποινα Μεϊμάρογλου, Μιχάλης Μιχαηλίδης, Ευσεβία Μιχαηλίδου, Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, Μαλβίνα Παναγιωτίδη, Άγγελος Παπαδημητρίου, Ραϋμόνδος, Δημήτρης Ρεντούμης, Adrián Villar Rojas, Έφη Σπύρου, Δανάη Στράτου, Μάγδα Ταμμάμ, Νάκης Ταστσιόγλου, Nobuko Tsuchiya, Πάνος Φαμέλης, Μάρω Φασουλή, Σωκράτης Φατούρος, Δέσποινα Φλέσσα, Παντελής Χανδρής.
Χώρος: Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων (Μηχανουργείο και Προαύλιο Μηχανουργείου)
Διάρκεια Έκθεσης: 18 Ιανουαρίου - 6 Μαρτίου 2022
Είσοδος: 5 €, μειωμένο 3 €
Πληροφορίες Χώρου: Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων (Μηχανουργείο και Προαύλιο Μηχανουργείου), Γκάζι, τηλέφωνο: 21 0346 1589
Περισσότερα από Art & Culture
VIMA_WEB3b