MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
02
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
1ο Διεθνές Φεστιβάλ Βίγκαν Κινηματογράφου VegArtAct 2025
66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A State of Passion
Black Dog
Bullet Train
Café 404
Chainsaw Man-Η ταινία: Reze Arc (με υπότιτλους)
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Depeche Mode: M
Dracula
F1: Η ταινία
Flow
Good Boy
Harvest
Interstellar
Jurassic World: Αναγέννηση
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Noi
Nouvelle Vague
Poor Things
Springsteen: Deliver Me from Nowhere
Super Paradise
The Batman
The Fantastic Four: Πρώτα βήματα
The Rocky Horror Picture Show
The Seafarers
The Shape of Night
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
The Toxic Avenger
Tron: Ares
Vampyr
Weapons
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Ένα ήσυχο μέρος: Ημέρα πρώτη
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αναφορά στον Ιωάννη Καποδίστρια
Αργός θάνατος
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Δεσμώτες
Επιχείρηση Καμπούλ
Ζεφ
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η γη της Ισπανίας
Η επέτειος
Η ζωή του Τσακ
Η κατάρα του Σέλμπι Όουκς
Η κυρία με το σκυλάκι
Ηλιοτρόπιο
Η μακριά πορεία
Η μουσική της ζούγκλας 2 (μεταγλωττισμένη)
Η νύχτα με τις μάσκες
Η νύχτα των ζωντανών νεκρών
Η σιωπή
Η ώρα του λύκου
Καζαμπλάνκα
Καλή σου νύχτα κυρ-Αλέξανδρε
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κλέφτης από σπόντα
Κράτα την ψυχή σου στο χέρι και περπάτα
Μέρες οργής
Μαζί
Μαθήματα από έναν πιγκουίνο
Με κομμένη την ανάσα
Με λένε Στέλιο
Μετά το κυνήγι
Μετανιώνοντας για σένα
Μια μάχη μετά την άλλη
Μια νύχτα με τη Μοντ
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Νεκρό τηλέφωνο 2
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος του ιερού ελαφιού
Οι άγριες μέρες μας
Οικογενειακή φωλιά
Ο μεσολαβητής
Ο φίλος μου ο Ταφίτι (μεταγλωττισμένη)
Ο ωραίος Σέργιος
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Ρόουζ εναντίον Ρόουζ
Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα
Σκοτώστε τον τζόκεϊ
Στα βάθη του χειμώνα
Στο νησί του Αμρουμ
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα 400 Χτυπήματα
Ταιριάζουμε;
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα παιδιά του Παραδείσου
Τα τέρματα του Αυγούστου
Τερατομουντζούρες (μεταγλωττισμένη)
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το μίσος
Τομ και Τζέρι: Η απαγορευμένη πυξίδα (μεταγλωττισμένη)
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μωρό της Ρομαρί
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το παγώνι
Το φιλί της γυναίκας αράχνης
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρελές σφαίρες
Τύχη βουνό
Φτηνά τσιγάρα
Φύγαμε
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Αστυνομική

Το ξέρουν όλοι

Η πρώτη «δυτική» ταινία του Φαραντί αναδεικνύει τα σκηνοθετικά όρια του ιρανού.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 132'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Η Λόρα επιστρέφει μετά από μακρόχρονη απουσία στο χωριό που μεγάλωσε για το γάμο της αδερφής της. Οι εντάσεις όμως δε λείπουν από την οικογένεια της και τα συναισθήματα που τρέφει για τον παλιό της φίλο Πάκο περιπλέκουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Η γιορτή συνεχίζεται όταν το ρεύμα πέφτει ξαφνικά και η κόρη της Λόρα εξαφανίζεται.

Λίγα πράγματα στο φιλμ θυμίζουν την αφηγηματική ικανότητα του σκηνοθέτη που γνωρίσαμε στο «Τι απέγινε η Έλι» και «Ο χωρισμός». Έχοντας αντιληφθεί ότι πολλά στοιχεία του κινηματογραφικού σύμπαντος του επαναλαμβάνονται χωρίς ιδιαίτερη πρωτοτυπία («Το παρελθόν», «Εμποράκος») ο Φαραντί επιχειρεί εδώ να κάνει την πρώτη διεθνή ταινία του με υψηλές προδιαγραφές.

Το ζευγάρι Πενέλοπε Κρουζ – Χαβιέ Μπαρδέμ είναι ότι πιο δυνατό και ελκυστικό μπορεί να βρει ένας σκηνοθέτης στη Γηραιά ήπειρο, τόπος δράσης είναι ένα γραφικό ισπανικό χωριό, η πλοκή είναι οικεία καθώς θυμίζει το αμφίσημο σινεμά του Φαραντί που μέσω καθημερινών δυσκολιών αναδεικνύονται κρίσιμα ηθικά διλήμματα. Όμως εδώ ελάχιστα πράγματα λειτουργούν σωστά.

Το σενάριο μπάζει από παντού, πολλές ανατροπές καταργούν την λογική, ο συναισθηματικός εκβιασμός έχει κι αυτός τα όρια του. Ο Φαραντί δείχνει ανίκανος να κατανοήσει το πληθωρικό ισπανικό ταμπεραμέντο και οι ηθοποιοί του κάνουν ότι μπορούν για να προσδώσουν σε αυτό το κακέκτυπο ευρωπαϊκού δράματος σημάδια αληθοφάνειας.

Το κρίσιμο σημείο -η μετατροπή του δράματος σε θρίλερ με την απαγωγή του κοριτσιού- επίσης δεν στέκει πειστικά στην κρίση του θεατή παρότι θεωρητικά είναι το ατού του σκηνοθέτη. Τα μυστικά και ψέματα που λέγονται ή αποκρύβονται είναι προσχηματικά σύμβολα μιας ιστορίας ελάχιστα πειστικής και αυθεντικής. Επίσης το σασπένς που σχετίζεται με την ανακάλυψη της ταυτότητας του θύτη δεν καταφέρνει να προκαλέσει το ενδιαφέρον του θεατή.

Ακόμη και στις πιο δυνατές στιγμές της η ταινία δεν μπορεί να απογειωθεί αφού έχει πλέον συμβιβαστεί με την ιδέα του ολισθήματος στην καριέρα του Φαραντί.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Todos lo Saben
Σκηνοθεσία: Άσγκαρ Φαράντι
Σενάριο: Άσγκαρ Φαράντι

Παίζουν: Μπάρμπαρα Λένι, Πενέλοπε Κρουζ, Ελβίρα Μίνγκεζ, Έντουαρντ Φερνάντεζ, Ραμόν Μπαρέα, Τζαβιέρ Μπαρντέμ, Ρικάρντο Νταρίν, Σάρα Σάλαμο, Ίνμα Κουέστα, Κάρλα Κάμπρα

Διάρκεια: 132'
Χώρα: Ισπανία- Γαλλία- Ιταλία
Έτος: 2018

Διανομή: Seven Films
Περισσότερα από CINEMA