MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    Arctic
    Blue Note Records: Beyond the Notes
    Captain Marvel
    Corgi: Το σκυλάκι της Βασίλισσας (μεταγλωττισμένη)
    Desolation Center
    Elvis Presley: The King
    Hellboy: Ξαναγύρισα από την κόλαση
    Holy Boom
    Humanity on Trial
    In Situ
    Joe Strummer: The Future Is Unwritten
    John & Yoko: Above Us Only Sky
    Make the Economy Scream
    Melan*Cholia
    Piazzolla, the Years of the Shark
    Pj Harvey: ιστορίες από το δρόμο
    Pulp:μια ταινία για την ζωή, τον θάνατο και τα σούπερμαρκετ
    Queercore: How to Punk a Revolution
    Radiohead: Meeting people is easy
    Shazam
    Styx
    Sugartown – Για μια χούφτα ψήφους
    The Driller Killer
    The Last Waltz
    The Waiter
    Transit
    Ένας ελέφαντας στέκεται ακίνητος
    Ένας προφήτης, μα τι προφήτης
    Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες
    Αμάντα
    Αμερικανική νύχτα
    Απολιθώματα
    Από τον τρόμο στην αντίσταση – Ναζιστικό Στρατόπεδο Παύλου Μελά Θεσσαλονίκη 1941-1944
    Αστερίξ: Τo μυστικό του μαγικού ζωμού (μεταγλωττισμένη)
    Αόρατα Χέρια
    Βίος και πολιτεία
    ΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΥΣ συναντήσεις με τον Γιώργο Μανιάτη
    Γιώργος Χριστιανάκης – Μια διακριτική μουσική παρουσία
    Γράμμα από το Σαρλερουά
    Γυναίκες με τα όλα τους
    Δι’ ασήμαντον αφορμήν
    Δύση ηλίου
    Εγώ κι ο ίσκιος μου: Ένα ντοκιμαντέρ για τον Νίκο Παπάζογλου
    Εκδικητές: Τελευταία πράξη
    Ελληνική Κοινότητα Χαϊδελβέργης
    Εμείς
    Επίθεση στη Βομβάη
    Επιστροφή στην κορυφή
    Ερικ Κλάπτον: Ζωή σε δωδεκάμετρο
    Ευτυχισμένος Λάζαρος
    Η Απώλεια του Ερωτα
    Η Ευνοούμενη
    Η Ντιλιλί στο Παρίσι (μεταγλωττισμένη)
    Η Τρύπα
    Η Χήρα
    Η δίκη
    Η κατάρα της Γιορόνα
    Η σύζυγος
    Η ταινία Lego 2 (μεταγλωττισμένη)
    Η φωνή του Αντώνη
    Θέλημα Θεού
    Καπερναούμ
    Κιέριον
    Κλέφτες Καταστημάτων
    Κωδικός κολίμπρι
    Μάρνι: Μια τρελή συμμορία (μεταγλωττισμένη)
    Ματαρόα. Το ταξίδι συνεχίζεται…
    Μαύρη τρύπα
    Με άλλο πρόσωπο
    Μεκτούβ, αγάπη μου
    Μετά
    Νεκρωταφίο ζώων
    Ντάμπο (μεταγλωττισμένη)
    Ντάμπο (με υπότιτλους)
    Ο Άγγελος
    Ο Γαλαξίας
    Ο Ενοχος
    Ο Εξολοθρευτής
    Ο διερμηνέας
    Ο ευγενικός κύριος Λινκ (μεταγλωττισμένη)
    Ο ευγενικός κύριος Λινκ (με υπότιτλους)
    Οι αδερφοί Σίστερς
    Οι εξομολογήσεις
    Ο καθηγητής και ο τρελός
    Πατέρες και γιοι
    Πατρίδα από μάρμαρο
    Προσκύνημα στη Λούρδη
    Πως να εκπαιδεύσετε το δράκο σας 3 (μεταγλωττισμένη)
    Ρίζες
    Ρόμα
    Σκιές ονείρων
    Στιγμιαία οικογένεια
    Τα 4 επίπεδα της ύπαρξης
    Τα δάκρυα του βουνού
    Τελευταίος Σταθμός, KREUZBERG
    Το πάρκο των θαυμάτων (μεταγλωττισμένη)
    Το πράσινο βιβλίο
    Φαουέγια
    Φαρενάιτ 451
    Χαμός στην Τσάιναταουν
    λπ
    Θρίλερ

    Anon

    Ο Άντριου Νίκολ σκηνοθέτης του αριστουργηματικού «Gattaca» και σεναριογράφος του «Truman Show» επιστρέφει ξανά στις καλές ταινίες.

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 100'
    Κωνσταντίνος Καϊμάκης

     

    Στο κοντινό μέλλον όλες οι προσωπικές στιγμές καταγράφονται και το έγκλημα φθίνει. Όμως μια σειρά από αινιγματικούς φόνους προκαλεί τριγμούς στο σύστημα. Ένας αστυνομικός ντετέκτιβ εντοπίζει μια νεαρή γυναίκα που δεν έχει κανένα ψηφιακό αποτύπωμα και θεωρείται η βασική ύποπτος των δολοφονιών.

    Η πρόληψη του εγκλήματος μέσω της κατάργησης της ιδιωτικότητας. Μέσω της αδυναμίας της ανωνυμίας. Όλοι είναι καταχωρημένοι και όλα τα βλέμματα των πολιτών συγκεντρώνονται σε μια κεντρική βάση όπου κάθε παραβατικότητα χτυπάει κόκκινο για το κεντρικό σύστημα. Το σινεμά επιστημονικής φαντασίας πάντα είχε το προβάδισμα του εντυπωσιασμού.

     

    Η διαφορά όμως του Νίκολ με τους υπόλοιπους θιασώτες του φανταστικού είναι πως ο νεοζηλανδός αφηγείται ιστορίες από το μέλλον με ρεαλιστικό κριτήριο. Με εικόνες απίστευτης εικαστικής ομορφιάς – τα περισσότερα από τα πλάνα που βλέπουμε ανήκουν στο Τορόντο- βγαλμένες όχι τόσο από το μέλλον αλλά από τα παλιά με μια φρεσκάδα όμως που δεν αφήνει αμφιβολίες για το που τοποθετείται χρονικά η πλοκή, το «Anon» μας μιλά για μια νουάρ ιστορία που έχει (όπως και το «Gattaca») ανεξιχνίαστο έγκλημα, ερωτική ιστορία κι ένα περιθωριακό ήρωα που πάει κόντρα στο σύστημα.

     

    Η αλληγορική διάσταση του σεναρίου για τις διαπροσωπικές σχέσεις (η ατάκα της ηρωίδας «δεν σε αφήνω να δεις αυτό που δεν θέλω εγώ» είναι το κέντρο βάρος της ιστορίας και μαζί ένα σχόλιο για κάθε ερωτική σχέση) οδηγεί την πλοκή σε δύσκολα ερωτήματα. Δεν βρίσκουν όλα τις απαντήσεις τους αλλά κάτι μας λέει πως ο Νίκολ σκόπιμα αφήνει το αίνιγμα της ανωνυμίας ανοιχτό σε αναγνώσεις και εξηγήσεις…

     

    Κωνσταντίνος Καϊμάκης

     

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: Το Τέλος της Ανωνυμίας (Anon)
    Σκηνοθεσία: Άντριου Νίκολ
    Σενάριο: Άντριου Νίκολ

    Παίζουν: Κλάιβ Οουεν, Αμάντα Σέιφριντ, Κολμ Φιόρε, Μαρκ Ο' Μπράιαν, Σόνια Γουάλγκερ

    Διάρκεια: 100'
    Χώρα: Γερμανία
    Έτος: 2018

    Rating: 3
    Διανομή: Tanweer
    Περισσότερα από CINEMA