Η Αγάπη Δεν ΄Ερχεται Μόνη
Μια ευχάριστη, αν και όχι σπουδαία, γαλλική ρομαντική κομεντί κομεντί με το συμπαθές ντουέτο Σοφί Μαρσό και Γκαντ Ελμαλέ…
Ο Σάσα είναι ένας ταλαντούχος πιανίστας της τζαζ, που αρνείται να πάρει τη ζωή στα σοβαρά. Αγαπά τους φίλους του, το πιάνο του και… τα πάρτι! Τα βράδια εργάζεται σε ένα κλαμπ, όπου του αρέσει να φλερτάρει με όμορφα κορίτσια. Ζει για την κάθε στιγμή, μόνο για την απόλαυση, χωρίς ευθύνες, χωρίς οικογένεια, χωρίς υποχρεώσεις. Η ζωή του θα αλλάξει απότομα, όταν θα γνωρίσει τη 40χρονη Σαρλότ, ένα βροχερό απόγευμα. Εκείνη έχει τρία παιδιά, κι ένα ζηλιάρη πρώην σύζυγο. Παρ’όλο που δε τον αγαπά πια, δυσκολεύεται να τον αφήσει, γιατί της προσφέρει ασφάλεια. Ο Σάσα και η Σαρλότ, φαινομενικά δεν έχουν τίποτα κοινό, μπορεί όμως πολύ απλά να είναι φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο.
Ακόμα μία γαλλική παραλλαγή της γνωστής συνταγής της ρομαντικής κομεντί, φανερά επηρεασμένη και από την παλιότερη αμερικάνικη screwball κωμωδία. Πάντα σε ανάλαφρο, γαλλικό στυλ (που δεν έχει περάσει ποτέ στην εποχή του μετα- χιούμορ), με αρκετά προφανείς κινηματογραφικές και μουσικές αναφορές, και μια αδικαιολόγητη εμμονή σε σλάπστικ σκηνές. Τουλάχιστον κυλάει ευχάριστα, κυρίως χάρη στην παρουσία του πρωταγωνιστικού διδύμου: Ο Γκαντ Ελμαλέ (στο ρόλο ενός Γκενσμπούρ με καρδιά καλού παιδιού) βρίσκεται στο μεταίχμιο μεταξύ ζεν πρεμιέ και κωμικού, ενώ η Σοφί Μαρσό (ως βολεμένη οικογενειάρχης με ζωτικότητα κοριτσιού) παραμένει χάρμα οφθαλμών.
Θοδωρής Τσιάτσικας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Hot or Not #115: Κοππέλια στη Λυρική, σινεμά κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris και Maestro – Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
- O Θεόδωρος Κουρεντζής και η Utopia Orchestra στο Μέγαρο Μουσικής
- Η Βάσια Ατταριάν ανεβάζει το “Farewell / Εν τόπω χλοερώ” και μάς καλεί σ΄ έναν γάμο. Ή μία κηδεία – όπως το πάρει κανείς