Εν αρχή
Πρόκειται για το ντεμπούτο της Ντέα Κουλουμπεγκασβίλι το 2020, που απέσπασε βραβείο ταινίας, σεναρίου, σκηνοθεσίας και Α’ γυναικείου στο Σαν Σεμπαστιάν.

Σε ένα βαρετό χωριό στα ορεινά της Γεωργίας, η τοπική, απομονωμένη κοινότητα των Μαρτύρων του Ιεχωβά δέχεται επίθεση από μια ομάδα φανατικών ορθοδόξων χριστιανών. Η Γιάνα, σύζυγος του ηγέτη της κοινότητας, βρίσκεται ξαφνικά στο επίκεντρο αυτής της σύγκρουσης και σταδιακά καταρρέει. H εσωτερική δυσφορία της Γιάνα μεγαλώνει, καθώς βασανίζεται προσπαθώντας να εκλογικεύσει τις πραγματικές της επιθυμίες.

To ντεμπούτο στο μεγάλο μήκος της Ντέα Κουλουμπεγκασβίλι έσκασε από το πουθενά στο Φεστιβάλ Καννών (όπου η Γεωργιανή σκηνοθέτιδα είχε συμμετάσχει με τις πρώτες της ταινίες μικρού μήκους), «υιοθετημένο» από τον Κάρλος Ρεϊγκάδας (παραγωγό), σε μοντάζ Ματιέ Ταπενιέ (μοντέρ στον «Γιο του Σαούλ»), μουσική του Γάλλου πειραματιστή Νίκολας Ζάαρ, συνεργάτη των Ζαν Οντιάρ και Πάμπλο Λαρέιν και φωτογραφία του Αρσένι Χατσατουράν (η ταινία γυρίστηκε σε 35ρι φιλμ). Με όχημα την εκπληκτική πρωταγωνίστρια Ία Σουκιτασβίλι, κορυφαία Γεωργιανή ηθοποιό του θεάτρου και κινηματογράφου, το
επώδυνο, αποκαλυπτικό, υπερβατικό ντεμπούτο αποκάλυψε ένα νέο μεγάλο ταλέντο του σινεμά, που θριάμβευσε στο φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν με τέσσερα βραβεία και κολακευτικά σχόλια από την κριτική επιτροπή.

Η Κουουμπεγσκασβίλι, με την πρώτη της κιόλας ταινία, καταθέτει μια απολύτως διακριτή δημιουργική ταυτότητα και μια ριζοσπαστική θεώρηση του σινεμά, ολοκληρώνοντας ένα συμπαγές, αινιγματικό, ασυμβίβαστα καλλιτεχνικό έργο με ένα εντελώς προσωπικό στυλ. Ο μινιμαλιστικός της θρίαμβος προσέλκυσε εξαρχής τον θαυμασμό και την εκτίμηση δημιουργών όπως ο Κάρλος Ρεϊγκάδας κι ο Λούκα Γκουαντανίνο που συμμετείχαν ως παραγωγοί στην επόμενη ταινία της.