MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
15
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ODEON ESCAPE ODEON ESCAPE - 8 STUDIO NEW STAR ART CINEMA TOWN CINEMAS VILLAGE 5 CINEMAS PAGRATI VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΒΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑΙΑ ΑΙΓΛΗ ΑΙΓΛΗ 3 ΑΙΓΛΗ CINEMA ΑΚΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΛΙΚΗ DIGITAL ΑΛΟΜΑ ΑΛΣΟΣ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-Garden Cinema Digital ΑΜΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΣ ΑΝΕΣΙΣ ΑΝΟΙΞΙΣ ΑΡΙΑΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 3D digital Αττικόν Άλσος ΒΑΡΚΙΖΑ ΒΑΡΚΙΖΑ - 3 ΒΟΞ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΙΝΕ ΔΑΦΝΗ ΔΙΑΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΕΚΡΑΝ ΖΕΦΥΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΘΗΣΕΙΟΝ ΚΑΡΜΕΝ ΚΗΠΟΣ ΛΑΟΥΡΑ EUROPA CINEMAS DIGITAL ΛΑΪΣ ΛΙΛΑ DIGITAL CINEMA ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Cinema ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ Filmcenter ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ DIGITAL ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΡΙΑ ΡΙΒΙΕΡΑ ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΙΣ ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ PEUGEOT ΣΙΝΕ ΨΥΧΙΚΟ ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑΝΟΝ Filmcenter ΦΙΛΟΘΕΗ ΦΛΕΡΥ ΧΛΟΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
28 χρόνια μετά
Anora
Ballerina
Chungking Express
Cure
Dark City
Destination: Albania
Dirty Dancing
F1: Η ταινία
Jurassic World: Αναγέννηση
Karate Kid: Θρύλοι
La La Land
M3GAN 2.0
Peramo
Take a Trip
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αποστροφή
Αργός θάνατος
Ασπρο πάτο
Αυτό που ζητάμε από ένα αγαλμα είναι να μην κινείται
Βασιλιάς για μια νύχτα
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βιριδιάνα
Βλέπω τον θάνατο σου 6: Δεσμοί αίματος
Δεν είμαι εγώ
Διπλή ταυτότητα
Είναι ένας τρελλός… τρελλός… τρελλός κόσμος
Εμείς: Μια ταινία για τον Bloody Hawk
Εξωδιαστημικά παιδιά
Επικίνδυνη Αποστολή: Η έσχατη τιμωρία
Εφιάλτης
Ζωντανή μετάδοση
Ζωντανες αναμνήσεις
Η Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η άγνωστος
Η δίκη ενός σκύλου
Η ιεροτελεστία
Η νύχτα των Σαλτιμπάγκων
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η πισίνα
Θεώρημα
Καζαμπλάνκα
Και ο Θεός έπλασε τη μητέρα
Καμία άλλη γη
Καμία συμπάθεια για τον διάβολο
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κονκλάβιο
Κορίτσια στον ήλιο
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Μάτια ερμητικά κλειστά
Μίστερ Κλάιν
Μαθήματα Αμερικανικής ιστορίας
Ματαντόρ
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μιράι, η μικρή μου αδελφή (μεταγλωττισμένη)
Νέα Υόρκη, έτος 2022 μ.Χ.
Νοσφεράτου
Νυχτερινός εκφωνητής
Νύχτα Αγωνίας
Ο Μοϊκανός
Ο Σιμών της ερήμου
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο δολοφόνος έρχεται κάθε βράδυ
Οδός Μαλχόλαντ
Ο θάνατος της Μπελ
Οι άγριες μέρες μας
Ο μεγάλος δραπέτης
Ο μύθος του Μαρακούντα (μεταγλωττισμένη)
Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές
Ο φόβος τρώει τα σωθικά
Ο ψυχίατρος μου τρελάθηκε
Πάρτι χωρισμού
Παράσιτα
Πειθαρχική μεραρχία “999”
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (μεταγλωττισμένη)
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (με υπότιτλους)
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σεάνς σ’ένα βροχερό απόγευμα
Σε αργή κίνηση
Σημείο βρασμού
Σκιές στο σκοτάδι
Σκοτώνουν τ’άλογα όταν γεράσουν
Σμιλεμένες ψυχές
Στην παγίδα του νόμου
Σχεδόν διάσημοι
Το 47
Το Πάρτι
Το Φοινικικό σχέδιο
Το κουρδιστό πορτοκάλι
Το μίσος
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μυστικό των Ινκας
Το παιδί και το δελφίνι
Τρεις ακλόνητοι κανόνες
Υπάρχω
Υπέροχες μέρες
ΔΡΑΜΑ

Τέρας της φύσης

Μία από τις πιο πολυσυζητημένες και πολυαναμενόμενες ταινίες τρόμου, που θα σοκάρει και τον πιο…έμπειρο θεατή.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 94'
Monopoli Team

Πώς θα ήταν μια ταινία τρόμου αν τη «βλέπαμε» μέσα από τα μάτια του δολοφόνου; Το «In a Violent Nature» ήρθε για να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα κι έτσι να ανατρέψει όλα όσα ξέρατε για τις ταινίες τρόμου.

Υπόθεση

Κάποιος αφαιρεί ένα μυστηριώδες μενταγιόν από ένα σημείο βαθιά σε ένα δάσος – αυτό, όμως, που δεν ξέρει είναι ότι το μενταγιόν «ανήκει» στον Τζόνι, θύμα ενός φρικτού εγκλήματος που έγινε πριν από 60 χρόνια στο συγκεκριμένο σημείο.

Διψασμένος για εκδίκηση και δικαιοσύνη, ο Τζόνι θα σηκωθεί από τον τάφο για να αναζητήσει τους ξέγνοιαστους έφηβους που είναι υπεύθυνοι για την κλοπή και θα τους κυνηγήσει λυσσαλέα έναν προς έναν – μαζί και με όποιον άλλο άτυχο βρεθεί στον δρόμο του.

Η ταινία

Μετά από τόσες δεκαετίες αδιάλειπτης παραγωγής ταινιών τρόμου, μπορεί κανείς πια να κάνει κάτι το πραγματικά πρωτότυπο και καινούργιο με αυτό το τόσο δημοφιλές κινηματογραφικό είδος; Κι όμως – ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Κρις Νας, με τεράστια αγάπη και σεβασμό στην παράδοση ταινιών τρόμου, βρίσκει τον τρόπο να προσθέσει το κάτι διαφορετικό στο πραγματικά πρωτοποριακό «In a Violent Nature», μια slasher ταινία που όμοιά της δεν έχετε ξαναδεί ή ακούσει.

Δίνοντας θέση στον θεατή συχνά μια ανάσα δίπλα από τον μυστηριώδη δολοφόνο, ο Νας ξεδιπλώνει την ιστορία κορυφώνοντας την αγωνία με ατμοσφαιρικό, αριστοτεχνικό τρόπο, που θα ενθουσιάσει τους φαν -και όχι μόνο- του είδους, και εξασφαλίζει στην ταινία μια θέση στις καλύτερες, πιο ενδιαφέρουσες δημιουργίες της χρονιάς.

Ο σκηνοθέτης Κρις Νας μιλά για την ταινία

Ως φαν των ταινιών τρόμου, που ταυτόχρονα πάντα θαύμαζε και γοητευόταν από το ιδιαίτερο, «στοχαστικό» σινεμά σκηνοθετών όπως ο Γκας Βαν Σαντ και ο Τέρενς Μάλικ, είχα πάντα την περιέργεια για το πώς θα ήταν αν μια ατόφια, αιματοβαμμένη ταινία τρόμου γυρίζονταν με την ίδια προσέγγιση κατά νου – και το «In a Violent Nature»  ήταν το αποτέλεσμα αυτών των σκέψεων. Ενώ αντλεί στοιχεία από τη δουλειά των σκηνοθετών αυτών, η ταινία μας εμπνέεται επίσης από έργα όπως το «Elephant» του Άλαν Κλαρκ, το «Angst» του Γκέραλντ Καργκλ και το «Long Weekend» του Κόλιν Έγκλεστον ως προς τη χωρίς περιστροφές απεικόνιση της βίας μέσα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο.

Όσον αφορά τον χαρακτήρα του Τζόνι, χρωστάω πολλά σε κλασικές ταινίες του είδους, όπως τα «Παρασκευή και 13», «The Burning», ή «My Bloody Valentine», μεταξύ άλλων. Το ίδιο ισχύει και για τα υποψήφια θύματά του, αν και ήταν σημαντικό για εμάς οι χαρακτήρες αυτοί να μη λειτουργούν μόνο βάσει αρχέτυπων ή χαρακτηριστικών κλασικών ταινιών, αλλά αντίθετα να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο για να πούμε μια οικεία ιστορία με διαφορετικό τρόπο – κι αντίστοιχα να τους χρησιμοποιήσουμε ώστε να αποφύγουμε την επανάληψη της ίδιας ιστορίας για άλλη μια φορά. Ήθελα να δημιουργήσω έναν κόσμο, στον οποίο μπορούμε να φανταστούμε ότι αυτή η ταινία είναι στην πραγματικότητα η τέταρτη ή πέμπτη ιστορία σε μια σειρά ιστοριών.

Όσον αφορά τον σχεδιασμό του χαρακτήρα, ο στόχος μας ήταν ο Τζόνι να έχει στοιχεία που θα να τον κάνουν να φαίνεται εμβληματικός, μυθικός αλλά ταυτόχρονα οικείος, σαν ένας τρόπος να ξαναζωντανέψω την αίσθηση που είχα βλέποντας slasher ταινίες ως παιδί – ως και την αναλογία διαστάσεων 4:3 (δεν υπήρχε widescreen στο σαλόνι του πατρικού μου).

Ως εκ τούτου, δουλέψαμε με μεγάλη φροντίδα και προσοχή τη μάσκα του Τζόνι. Μας ενέπνευσε ιδιαίτερα η αντιασφυξιογόνος μάσκα Vejan-Bader που χρησιμοποιούσαν ιδίως οι πυροσβέστες του 19ου αιώνα και τη χρησιμοποιήσαμε ως σημείο εκκίνησης για να φτιάξουμε τη δική μας εκδοχή ενός κράνους που θα χρησίμευε ως προσωπείο του Τζόνι. Επίσης, δεν με ενδιέφερε να εξερευνήσω την ψυχολογική πτυχή του δολοφόνου. Υπάρχει μια σύντομη σκηνή όπου γίνονται κάποιες νύξεις για το παρελθόν και τα κίνητρά του Τζόνι, αλλά δεν θέλαμε να είναι ένας χαρακτήρας που μπορεί να γίνει εύκολα κατανοητός. Ο αρχικός τίτλος του σεναρίου ήταν «Sleeping Animal»: στην πραγματικότητα βλέπω τον Τζόνι ως ζώο, με την έννοια ότι ίσως μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για τα κίνητρά του, αλλά όχι με βεβαιότητα και η συμπεριφορά του μοιάζει τελικά με ένα αρπακτικό που υπερασπίζεται την περιοχή του.

Αυτή η ασάφεια γύρω από τον Τζόνι έπαιξε επίσης ρόλο στον τρόπο με τον οποίο αποφάσισα να τελειώσω την ιστορία. Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο κομμάτι της ταινίας είναι ένα slasher σενάριο που δεν φεύγει ποτέ από την οπτική γωνία του δολοφόνου, ήθελα να δω πώς θα ήταν αν συνεχίζαμε την ταινία μερικές στιγμές πέρα από το σημείο που συνήθως τελειώνουν αυτές οι ιστορίες και φτάναμε σε ένα σημείο, όπου ο δολοφόνος ξαφνικά δεν θα είναι πλέον σε κάθε καρέ, αλλά -τουλάχιστον έτσι ελπίζω- η παρουσία του θα παραμένει αισθητή.

Τέλος, θέλω να αναγνωρίσω ότι πολλές από τις ιδέες και την αισθητική φιλοσοφία της ταινίας είναι αποτέλεσμα της συμβολής των συνεργατών μου, με ειδική μνεία στους παραγωγούς μου Σάνον Χάνμερ και Πίτερ Κουπλάουσκι, καθώς και τον συνάδελφο σκηνοθέτη Νέιτ Γουίλσον (ο ο οποίος εκτέλεσε χρέη Α’ βοηθού σκηνοθέτη στην παραγωγή), οι οποίοι πραγματικά υποστήριξαν, εξέλιξαν και ανέδειξαν το όραμά μου. Πολλοί από αυτούς που συμμετείχαν στην ταινία, εκτιμούν ιδιαίτερα αυτού του είδους τις ταινίες και η ταινία έγινε τελικά ένας τρόπος για να εξερευνήσουμε συλλογικά την αισθητική και τη φόρμα του κινηματογραφικού αυτού είδους.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: In a Violent Nature
Σκηνοθεσία: Κρις Νας
Σενάριο: Κρις Νας

Παίζουν: Ρις Πρίσλεϊ, Σαρλότ Κρίγκαν, Λίαμ Λεόνε, Ράι Μπάρετ, Άντρεα Πάβλοβιτς, Κάμερον Λοβ

Διάρκεια: 94'
Έτος: 5202

Περισσότερα από CINEMA