Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει
Τα πραγματικά σπουδαία και ξεχωριστά αστυνομικά θρίλερ ξεχωρίζουν με την πρώτη – όπως αυτό του ισπανού Ροντρίγκο Σορογκόγιεν- και κανείς δεν μπορεί να μας σώσει από αυτά…
Μαδρίτη, 2011. Ο πιο ζεστός Αύγουστος στην ιστορία της πόλης. Ενάμιση εκατομμύριο πιστοί περιμένουν την επίσκεψη του Πάπα και η πόλη επιτηρείται στενά από δυνάμεις ασφαλείας. Όμως ξαφνικά η φαινομενικά πανηγυρική ατμόσφαιρα διακόπτεται βίαια όταν μια σειρά περιστατικών κάνει την εμφάνισή της: διάφορες ηλικιωμένες γυναίκες βρίσκονται δολοφονημένες με εμφανή σημάδια σεξουαλικής επίθεσης. Δύο ντετέκτιβ, τους οποίους κανείς δεν θέλει ως συνεργάτες, αναγκάζονται να συνεργαστούν μεταξύ τους στην περίεργη αυτή υπόθεση.
Κορυφαία στιγμή στην ιστορία των σύγχρονων ισπανικών θρίλερ είναι τούτη η γεμάτη εκπλήξεις σφιχτοδεμένη και επεξεργασμένη στην κάθε της λεπτομέρεια δημιουργία του του ισπανού Ροντρίγκο Σορογκόγιεν. Χρησιμοποιώντας ώς όχημα της προβληματικής του ένα στερεοτυπικό αστυνομικό θρίλερ, ο δημιουργός αναπτύσσει μεθοδικά και με απαράμιλλη αφηγηματική δεινότητα μια σειρά ζητημάτων που απλώνονται σε ολόκληρο το φάσμα της ζωής. Η υπαρξιακή φιλοσοφία, ο ρόλος της θρησκείας, οι χρηματοοικονομικές δυνάμεις (στο φόντο της δράσης υπάρχουν συνεχώς αναφορές στη σύγχρονη οικονομική κρίση), το ερωτικό ένστικτο, η σημασία της οικογένειας, το ζήτημα της φιλίας είναι μερικά μόνο από τα πολλά επίπεδα στα οποία έχει χτιστεί τούτο το αριστουργηματικό, ρεαλιστικό ισπανικό «Seven» που παρακολουθείται με κομμένη την ανάσα από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο πλάνο.