MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
24
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ΕΛΙΖΕ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A Por Por Funeral for Ashirifie
Animal
Back to Black
Baghead: Η μάγισσα των νεκρών
Bob Marley: One Love
Dune: Μέρος δεύτερο
Ennio: The Maestro
Ghostbusters: Η αυτοκρατορία του πάγου
Kung Fu Panda 4 (μεταγλωττισμένη)
Kung Fu Panda 4 (με υπότιτλους)
Lupin III: Το κάστρο του Καλιόστρο (με υπότιτλους)
Mets
Minore
Pearl Jam – Dark Matter
Poor Things
Shame
Stop making sense
Suga: Agust D Tour D-Day the Movie
Take a Trip
The Rocky Horror Picture Show
Tranzit
Άγνωστοι μεταξύ μας
Άκουσέ με
Αγρια νερά
Αδέσποτα κορμιά
Ανατομία μιας πτώσης
Αντίλαλος
Απαγορευμένα παιχνίδια
Απλώς υπέροχη (μεταγλωττισμένη)
Αρθουρ ο βασιλιάς
Αρκουδότρυπα
Αρπα Colla
Ασπιλη
Αστυγραφίες στην Οθόνη
Γάτες στο μουσείο (μεταγλωττισμένη)
Για πάντα νέοι
Γκοτζίλα x Κονγκ: Η νέα αυτοκρατορία
Εγώ, καπετάνιος
Ενας ερωδιός για τη Γερμανία
Ενα ταξίδι για πάπιες (μεταγλωττισμένη)
Εξέλιξη
Ευχή (μεταγλωττισμένη)
Ζώνη ενδιαφέροντος
Η Βασίλισσα της Νέας Υόρκης
Η Περιφρόνηση
Η Χίμαιρα
Η κιβωτός του Νώε (μεταγλωττισμένη)
Η κυρία με το σκυλάκι
Η περιπέτεια
Η τελευταία παμπ
Θεώρημα
Κάμπια νύμφη πεταλούδα
Καταγωγή
Κονάν η βάρβαρη
Λατρεύω να σε μισώ
Λεσβία
Μέσα στη μέρα
Ματωμένος δεσμός
Μαύρος κότσιφας-Μαύρο βατόμουρο
Μην περιμένετε και πολλά από το τέλος του κόσμου
Μια μέρα στη Σαγκάη
Οι Ελευσίνιοι
Οι άποικοι
Ο μικρός Νικόλας: Τι περιμένουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι; (μεταγλωττισμένη)
Οπενχάιμερ
Ο πρώτος οιωνός
Ο χαμένος τα παίρνει όλα
Ο χορός των φαντασμάτων (μεταγλωττισμένη)
Πίτερ Ράμπιτ: ο λαγός το ‘σκασε (μεταγλωττισμένη)
Περασμένες ζωές
Πεσμένα φύλλα
Ραδιο Ουόλφμαν
Ρεπό
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σκύλος & Γάτα: μια τρελή καταδίωξη (μεταγλωττισμένη)
Στενές επαφές με τον Διάβολο
Στη φωτιά
Στο γραφείο καθηγητών
Στο ποταμόπλοιο
Συνάδελφοι ηρωικοί οικοδόμοι
Τα μαθήματα της Μπλάγκα
Τα παιδιά του χειμώνα
Το αγόρι και ο ερωδιός
Το αγόρι του Θεού
Το λιμάνι των απόκληρων
Το μικρό νησί
Το μπλε καφτάνι
Τοτέμ
Υπέροχες μέρες
Φόνισσα
Χορεύοντας με τον Μπέκετ
Θρίλερ

Το Σώμα

Το ισπανικό θρίλερ τα τελευταία χρόνια έχει χαρίσει στο κοινό μερικές σπουδαίες ταινίες όπως το «Ορφανοτροφείο», ο «Θυρωρός» ή τα «Μάτια της Τζούλια». Δυστυχώς το «Σώμα» δεν είναι μια από αυτές.

stars-fullstars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 108'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Ένας άντρας τρέχει πανικόβλητος στη μέση της νύχτας, και τραυματίζεται θανάσιμα από ένα διερχόμενο αμάξι. Πρόκειται για το νυχτοφύλακα του κοντινού νεκροτομείου, από το οποίο διαπιστώνεται ότι λείπει μία σορός. Το σώμα της Μάικα Βιγιαβέρδε μιας διάσημης και πλούσιας κοσμικής γυναίκας, που πέθανε την ίδια μέρα, από ανακοπή καρδιάς έχει εξαφανιστεί ως δια μαγείας. Ο επιθεωρητής Χάιμε Πένια που αναλαμβάνει την διαλεύκανση της υπόθεσης υποπτεύεται ότι ο νεαρός σύζυγος της Μάικα, ο μόνος που μπορεί να τον βοηθήσει να ξετυλίξει το νήμα της εξαφάνισης, κρύβει κάποια μυστικά.

foto el cuerpo 2013 2 049

Η αλήθεια είναι πως η αρχή του έργου σε προϊδεάζει για ένα κυρίως πιάτο υψηλής κινηματογραφικής γευσιγνωσίας. Το πρώτο μέρος του έργου είναι διανθισμένο με έντονο μυστήριο, ψήγματα νουάρ στην υπόθεση και διαρκή κλεισίματα του ματιού στο ψυχολογικό θρίλερ (τι από όλα αυτά είναι αλήθεια: αναστήθηκε η νεκρή, κλάπηκε το πτώμα ή μήπως κάτι άλλο, πιο σατανικό κρύβεται πίσω από όλα αυτά;). Όλα αυτά ανοίγουν την… όρεξη για τρελά gore γλέντια.

Η συνέχεια όμως είναι απογοητευτική και η λύση στο φινάλε δεν πείθει ούτε κατά διάνοια για όσα απίθανα έχουν προηγηθεί στη διάρκεια της εφιαλτικής βραδιάς όπου ξεσπάει μια ισχυρή καταιγίδα και το νεκροτομείο απομονώνεται και γίνεται έρμαιο… ανατριχιαστικών φαινομένων. Οπτικές εντάσεις να δημιουργούν το ανάλογο κλίμα, το σάουντρακ να παίζει στη διαπασών τα έγχορδα εντείνοντας περισσότερο το σασπένς, αντικείμενα να σκάνε από το πουθενά στη μέση μιας σκηνής ώστε το μεταφυσικό να παίρνει προβάδισμα στον αγώνα δρόμου με τα άλλα είδη και, τέλος, οι δύο άντρες (ο αστυνομικός και ο βασικός ύποπτος) να παίζουν με υστερικές φωνές – ποτέ δεν κατάλαβα γιατί…- το ρόλο του θύτη και του θύματος.

Ο Oriol Paulo γνωστός σεναριογράφος από τα «Τα Μάτια της Τζούλια» και «El cor de la ciutat», υπογράφει με το «Σώμα» την πρώτη του σκηνοθεσία σε ταινία μεγάλου μήκους. Τα δάνεια που έχει χρησιμοποιήσει από κλασικές ταινίες είναι απλώς… αμέτρητα (από Χίτσκοκ και Φίντσερ μέχρι Τόμας Άλφρεντσον και Τορνατόρε) αλλά δεν υπάρχει σκηνοθετική συνοχή και μέτρο. Το χειρότερο όμως βρίσκεται αλλού και εδώ είναι μάλλον αδικαιολόγητος ο ισπανός καθώς αφορά την ειδικότητα του, το σενάριο. Από ένα σημείο και μετά το σενάριο είναι τόσο απροκάλυπτα αφελές – για να μην πούμε τίποτε πιο δυσφημιστικό- που καταντάει κακόγουστο ανέκδοτο.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: ΤΟ ΣΩΜΑ (El cuerpo)
Σκηνοθεσία: Oriol Paulo
Σενάριο: Oriol Paulo, Lara Sendim

Παίζουν: Belén Rueda, José Coronado, Hugo Silva, Aura Garrido

Διάρκεια: 108'
Χώρα: Ισπανία
Έτος: 2012

Rating: 1
Διανομή: Weird Wave
Περισσότερα από CINEMA
VIMA_WEB3b