MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου
A.I. Τεχνιτή νοημοσύνη
American Psycho
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Flow
Greek Mountain Film Festival
Keeper
Misericordia
Nouvelle Vague
Qypi
REC’n’Play
Reservoir Dogs
The Blair Witch Project
The Rocky Horror Picture Show
Wicked: Μέρος δεύτερο
Άγια νύχτα, άγρια νύχτα
Ένα απλό ατύχημα
Αγριες φράουλες
Αμαρτωλοί
Αναπαράσταση
Αν είχα πόδια θα σε κλωτσούσα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Απόδραση στη Νορμανδία
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βουγονία
Δεσποινίς Μόξι: Η Οδύσσεια μιας γάτας (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (με υπότιτλους)
Η Πολυκατοικία
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η μύγα
Η συμμορία των μάγων 3
Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ
Η ώρα του λύκου
Θεώρημα
Καμία άλλη επιλογή
Κρίστι
Μέρες οργής
Με λένε Στέλιο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μόνος στο σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη
Νυρεμβέργη
Νυχτερινή εφημερία
Νύχτα Αγωνίας
Ο Κινηματογραφιστής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο βασιλιάς των βασιλιάδων: Μια ιστορία από τον Κάρολο Ντίκενς (μεταγλωττισμένη)
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι ώρες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο μεγάλος Δικτάτωρ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Πέντε νύχτες στου Φρέντι 2
Πολύ σκληρός για να πεθάνει
Ρέκβιεμ για ένα όνειρο
Ρενουάρ
Σιωπηλή αγάπη
Σπασμένη φλέβα
Στο νησί του Αμρουμ
Συναισθηματική αξία
Συνύπαρξη, λέμε τώρα
Σώστε τον πράσινο πλανήτη
Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα του Μίκυ
Τα κάλαντα των Χριστουγέννων
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το δέντρο που πληγώναμε
Το καταφύγιο του τρόμου
Το οτιδήποτε
Το πατρικό
Το ταρανδάκι των Χριστουγέννων (μεταγλωττισμένη)
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρία χιλιόμετρα ως το τέλος του κόσμου
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους-Σπουδαστικό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένες αγάπες
Χειμωνιάτικο φως

Οι ταινίες της εβδομάδας: Ο Χοντρός και ο Λιγνός συστήνονται στη νέα γενιά

Οι πρεμιέρες της εβδομάδας 24-30 Ιανουαρίου με μια ματιά.

Οι Τζον Σ. Ράιλι και Στιβ Κούγκαν είναι ολόιδιοι οι Χοντρός και Λιγνός.
Οι Τζον Σ. Ράιλι και Στιβ Κούγκαν είναι ολόιδιοι οι Χοντρός και Λιγνός.
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Οι βιογραφίες έχουν την τιμητική τους αυτή τη βδομάδα που σημαδεύτηκε από τις οσκαρικές υποψηφιότητες και την τεράστια επιτυχία του Γιώργου Λάνθιμου καθώς η «Ευνοούμενη» του από αουτσάιντερ μετατράπηκε σε φαβορί της κούρσας μαζί με το ακλόνητο μέχρι χτες φαβορί, το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν συγκεντρώνοντας τον ίδιο ακριβώς αριθμό (10) υποψηφιοτήτων.

Μοιραία το ενδιαφέρον για τις νέες ταινίες θα διασπαστεί αφού στον συνωστισμό που ακολουθεί (8 νέα φιλμ προγραμμάτισαν τα εγχώρια γραφεία διανομής) δεν υπάρχει εκείνη που ξεχωρίζει.

Ο Χοντρός και ο Λιγνός επιστρέφουν

Το γλυκό, τρυφερό και περισσότερο δραματικό από ότι κωμικό «Χοντρός και Λιγνός» είναι βέβαιο ότι θα κερδίσει τη μάχη των εισιτηρίων αφού αναμένεται να συγκεντρώσει θεατές από όλα τα ηλικιακά στρώματα. Κι αν οι παλιοί γνωρίζουν την κωμική στόφα των δύο χαρακτήρων που έλαμψαν στο Χόλιγουντ για δύο σχεδόν δεκαετίας (20’ς- 30’ς) οι νέοι έχουν την ευκαιρία να καλύψουν το κενό μαθαίνοντας την ιστορία τους έστω και με αυτό τον αποσπασματικό τρόπο καθώς η ταινία εστιάζει στην εποχή της παρακμής τους. Άξια επαίνων η ολοκληρωτική μεταμόρφωση των Στιβ Κούγκαν και Τζον Σι Ράιλι που είναι φτυστοί οι πραγματικοί Σταν και Όλι.

Η Ντιλιλί στο Παρίσι

Η Ντιλιλί στο Παρίσι, το νέο animation του Μισέλ Οσελό, δημιουργού του «Κιρικού» μας μεταφέρει στο Παρίσι της Μπελ Επόκ όπου η μικρή Ντιλιλί στην προσπάθεια της να εξιχνιάσει μια υπόθεση απαγωγής κοριτσιών, γίνεται φίλη με σχεδόν όλα τα «ιερά τέρατα» της εποχής. Από τον Τουλούζ Λοτρέκ μέχρι τον μηχανικό Άιφελ, το κομψοτέχνημα του Οσελό μας προσκαλεί σε μια απλή και αλησμόνητη ξενάγηση στο Παρίσι του Ρομαντισμού.

Μαίρη, η βασίλισσα της Σκοτίας

Το ιστορικό έπος για την Μαίρη Στιούαρτ «Μαίρη, η βασίλισσα της Σκοτίας» έχει μια ακαταμάχητη γοητεία που βασίζεται εξίσου στη σκηνοθετική ματιά της Τζόσι Ρουρκ που συνδυάζεται ιδανικά το θέαμα και την ιστορική ακρίβεια και φυσικά στις δύο πρωταγωνίστριες. Οι Ρόνιν – Μάργκοτ δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας υποδυόμενες τις Μαρία Α της Σκοτίας και Ελισάβετ Α αντίστοιχα, φέρνοντας αέρα νεοφεμινισμού σε μια «αρχαία» πατριαρχική κοινωνία.

Η “Αρχή της ισότητας” και το “Νησί της Αποπλάνησης”

Λίγα πράγματα, παρότι υπήρχαν πολλές προσδοκίες τόσο από την Μίμι Λέντερ όσο κι από τον Στίβεν Νάιτ. Η πρώτη στην «Αρχή της ισότητας» φλυαρεί πολύ και χάνει την ευκαιρία να δώσει μια καλή και άξια της πραγματικής ζωής της δικηγόρου Ρουθ Μπέιντερ Γκίνσμπεργκ βιογραφία, την οποία υποδύεται η Φελίσιτι Τζόουνς. Ο δεύτερος θέλει να αποπλανήσει το θεατή με το «Νησί της αποπλάνησης» ποντάροντας στο στόρι (ερωτικό θρίλερ) και τα ονόματα (Μάθιου Μακόναχι, Αν Χάθαγουέι, Ντάιαν Λέιν) αλλά η ταινία μοιάζει με τρύπα στο νερό.

Οι υπόλοιπες ταινίες

Τέλος το «Πιστό αντίγραφο» μοιάζει ως άλλη μια κάκιστη επιλογή στην καριέρα του Κιάνου Ριβς, ενώ τη λίστα συμπληρώνουν το ντοκιμαντέρ «Ο Χίτλερ εναντίον Πικάσο και των άλλων» και το βιογραφικό «Εγώ, η Όλγα».

Περισσότερα από CINEMA