Κωμωδία
Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
Βασισμένη στο εικονογραφημένο, παιδικό βιβλίο της Judith Viorst, «Η Κακή Μέρα από το Πρωί Φαίνεται» είναι μια οικογενειακή κωμωδία της Disney με δράση. Πρωταγωνιστεί ο κωμικός ηθοποιός Steve Carell (Crazy, Stupid, Love) μαζί με τη Jennifer Garner (Dallas Buyers Club), ενώ τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο έμπειρος σε κωμωδίες καταστάσεων Miguel Arteta (The Good Girl).
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 81'

Μαρίνα Πυλαρινού
29.10.2014
A
A
Ο 11χρονος Αλεξάντερ περνάει πραγματικά τη χειρότερη μέρα της μέχρι τώρα ζωής του. Για αρχή, μία τσίχλα έχει κολλήσει στα μαλλιά του, και η μία συμφορά ακολουθεί την άλλη… Η οικογένεια του δεν δείχνει να του συμπαραστέκεται, μέχρι που η κακοτυχία θα μεταδοθεί σε όλα τα μέλη.
Τα αδέλφια και οι γονείς του ζουν και αυτοί με τη σειρά τους μια φοβερή, απαίσια, καθόλου καλή, και για την ακρίβεια, πολύ κακή μέρα. Για όσους πιστεύουν ότι το η κακή μέρα από το πρωί φαίνεται, αυτά είναι απλώς μια παροιμία…
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day
Σκηνοθεσία: Miguel Arteta
Σενάριο: Rob Lieber
Παίζουν: Steve Carell, Jennifer Garner, Ed Oxenbould
Διάρκεια: 81'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2014
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου