Monopoli Team
04.03.2011
A
A
Αποκόπτοντας αντικείμενα από το φυσικό τους περιβάλλον και τοποθετώντας τα σε ουδέτερο χώρο, επιδιώκει να δώσει έμφαση στην ζωγραφική πράξη.
Με μικροαφηγήσεις, υπογραμμίζοντας την υπόσταση του ασήμαντου, ανατρέπει την αιτιοκρατική αντίληψη του ρεαλισμού, προσπαθώντας να αποτυπώσει το απειροελάχιστο φορτισμένο με ψυχική αλήθεια. Επιλέγει τη μοναξιά για να εκμαιεύσει το ουσιώδες μέσα από την εύγλωττη σιωπή της απομόνωσης, με εμμονές αλλά και επιμονή, διορατικότητα, αισθητηριακή εγρήγορση, πνευματική διαύγεια και αδιαφορία για τη μεγάλη αφήγηση.
Αμφισβητεί τα καθιερωμένα όρια του πραγματικού και σηματοδοτεί την ανίχνευση ενός χώρου πίσω και κάτω από τα φαινόμενα, προτείνοντας την αποκοπή από τη συμβατική πραγματικότητα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Βασίλης Βασιλακάκης
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αυτό είναι το πολιτιστικό masterplan του Υπουργείου Πολιτισμού για τη Θεσσαλονίκη
Θέατρο Olvio: Συζήτηση με την Μάγδα Φύσσα με αφορμή την παράσταση «Να ξέρετε πως αυτό που ακούτε είναι σφύριγμα τρένου»
ΟΦΥΠΕΚΑ – Καλλιστώ: Καταγγέλλουν την άγρια δολοφονία νεαρής αρκούδας στην ορεινή Δράμα
Στο Παρά Πέντε 20 χρόνια μετά: Το backstage βίντεο από τα γυρίσματα
Οι Mikro επιστρέφουν στο Gagarin 205 για ένα δυνατό live
Οι String Demons γιορτάζουν 10 χρόνια μουσικής στο Μέγαρο
Mauthausen: Το κύκνειο άσμα του Μίκη Θεοδωράκη στην Ταινιοθήκη
Εγκαίνια στο Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή: Μια νέα εποχή ξεκινά για τον πολιτιστικό φορέα
«Προς τιμήν των πεσόντων»: Τι συμβολίζει το εμβληματικό γλυπτό του Μέμου Μακρή στο Πολυτεχνείο
Κύριλλος και Μεθόδιος – Οι φωτιστές των Σλάβων: Το ντοκιμαντέρ της Μαρίας Χατζημιχάλη – Παπαλιού στους κινηματογράφους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη