ΔΙΑΡΚΕΙΑ 100'
Κινούμενα σχέδια
Πάντα στο κόκκινο (με υπότιτλους)
Η Μέι Λι είναι μια 13χρονη καναδο-κινέζα έφηβη που εντελώς ξαφνικά μεταμορφώνεται σε γιγάντιο κόκκινο πάντα, κάθε φορά που ενθουσιάζεται (πράγμα που συμβαίνει πάντα…), κάτι που έχει να κάνει με τους προγόνους της στην Κίνα. Από την άλλη, η υπερπροστατευτική, αν όχι κάπως αυταρχική μητέρα της, η Μινγκ, μπλέκει συνεχώς στα πόδια της κόρης της […]
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 100'

Monopoli Team
08.03.2022
A
A
Η Μέι Λι είναι μια 13χρονη καναδο-κινέζα έφηβη που εντελώς ξαφνικά μεταμορφώνεται σε γιγάντιο κόκκινο πάντα, κάθε φορά που ενθουσιάζεται (πράγμα που συμβαίνει πάντα…), κάτι που έχει να κάνει με τους προγόνους της στην Κίνα. Από την άλλη, η υπερπροστατευτική, αν όχι κάπως αυταρχική μητέρα της, η Μινγκ, μπλέκει συνεχώς στα πόδια της κόρης της ό,τι χειρότερο, δηλαδή, μπορεί να συμβεί σε μια έφηβη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Ντόμι Σι
Σενάριο: Ντόμι Σι, Τζούλια Τσο
Παίζουν: Σάσα Ροίζ, Τζόρνταν Φίσερ, Σάντρα Ο, Φινέας Ο'Κόνελ, Σέρι Κόλα, Ρόζαλι Τσιανγκ, Χιέιν Παρκ, Λόρι Ταν Τσιν, Λίλι Σανφέλιπο, Μετρέγι Ραμακρίσναν, Όριον Λι, Γουάι Τσιν Χο
Διάρκεια: 100'
Διανομή: Feelgood Entertainment
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”