MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
16
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Armonia Generosa: Έκθεση του Κωνσταντίνου Παπαργύρη στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά
Από 15/04/2024 έως 21/04/2024
Cindy Sherman at Cycladic: Πρώιμα έργα - ορόσημα της Αμερικανίδας φωτογράφου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 30/05/2024 έως 04/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
Komplett Kafka: Έκθεση αφίσας για τα 100 χρόνια από τον θάνατο του Φραντς Κάφκα στο Ινστιτούτο Γκαίτε
Από 21/03/2024 έως 15/06/2024
Light of the Presence: Έργα του κορυφαίου Αμερικανού καλλιτέχνη James Turrell στην Γκαλερί Gagosian
Από 11/04/2024 έως 25/05/2024
Martin Margiela: Έκθεση του Βέλγου εικαστικού στην γκαλερί Bernier/Eliades
Από 07/03/2024 έως 15/05/2024
assembling memories: Μία πολυμεσική εμπειρία τέχνης της Ντένης Θεοχαράκη στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 06/03/2024 έως 31/05/2024
«Ανασκάπτοντας την τροφή» σε μια βιτρίνα στο Κουκάκι
Από 06/04/2024 έως 25/04/2024
«Αστυγραφίες»: Η Εθνική Πινακοθήκη αποτυπώνει το βίωμα της πόλης
Από 21/06/2023 έως 12/05/2024
«Αψηφώντας τη βαρύτητα»: Οι αθλητές μέσα από τον φακό του Άγγελου Ζυμάρα
Από 10/04/2024 έως 23/04/2024
«Κήπος σωματιδίων»: Από το CERN στο Μέγαρο Μουσικής ο εικαστικός Νίκος Παπαδόπουλος
Από 21/03/2024 έως 30/06/2024
«Τις πταίει;» αναρωτιέται ο εικαστικός Γιώργος Θεοδώρου
Από 02/04/2024 έως 20/04/2024
«Υπεροψία» από τον εικαστικό Γιώργο Διβάρη στην γκαλερί «Έκφραση»
Από 11/04/2024 έως 11/05/2024
«Φύση πάσχουσα» στη Δημοτική Πινακοθήκη: Η τέχνη απέναντι στην κλιματική κρίση
Από 28/03/2024 έως 26/05/2024
Έκθεση της Συλλογής του εικαστικού Νίκου Αλεξίου στο Μουσείο Μπενάκη
Από 14/03/2024 έως 26/05/2024
Άσμα Ασμάτων: Η Ελένη Μωραΐτη οπτικοποιεί τα ανθρώπινα συναισθήματα στην Πινακοθήκη Βογιατζόγλου
Από 04/03/2024 έως 01/06/2024
Αέρινα Περάσματα: Έκθεση της Μαρίνας Γκενάντιεβα στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη
Από 02/04/2024 έως 20/04/2024
Αλληγορίες καθημερινότητας: Έκθεση του Κώστα Λαμπρόπουλου στην Αίθουσα Τέχνης «Αστρολάβος - δεξαμενή»
Από 23/02/2024 έως 20/04/2024
Ανταύγειες Φωτός: Η πρώτη ατομική έκθεση της Elena Kos στην γκαλερί artworx
Από 12/04/2024 έως 18/05/2024
Ατομική έκθεση ζωγραφικής της Ελένης Ταπτά στην Amalias 36
Από 19/04/2024 έως 21/04/2024
Γιάννης Τσαρούχης: «Ήμουν και έμεινα ένας ερευνητής και ένας μαθητής»
Από 10/02/2024 έως 21/04/2024
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Η Γοητεία του Μέτρου: Ένα αφιέρωμα στο έργο των Λάμπρου Ορφανού και Έλλης Μουρέλου στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 29/03/2024 έως 26/05/2024
Η Τέχνη Είναι το Δέντρο της Ζωής: Ομαδική έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο
Από 08/04/2024 έως 20/04/2024
Θεατές του αλλού: Έκθεση της Βασιλικής Πανταζή στην Αίθουσα Τέχνης «Αστρολάβος - δεξαμενή»
Από 23/02/2024 έως 20/04/2024
Θυμήσου, Σώμα...: Το "ταξίδι" της απεικόνισης του ανθρώπινου σώματος στην γκαλερί Kalfayan
Από 09/04/2024 έως 02/05/2024
Μαριλένα Αραβαντινού: Η πρώτη γυναίκα σκηνογράφος σε μια αναδρομική έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 19/03/2024 έως 31/05/2024
Μιχάλης Οικονόμου: Η αλχημεία της ζωγραφικής του στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
Από 01/02/2024 έως 12/05/2024
Μυστήριο 199 Βαγγέλης Τσάκος - Θάνος Τσίγκος: Μια έκθεση – αφιέρωμα σε δύο σπουδαίους καλλιτέχνες της Ελευσίνας
Από 17/04/2024 έως 19/05/2024
Νέα τοπία: Έκθεση του Γιώργου Χαδούλη στην Γκαλερί Σκουφά
Από 11/04/2024 έως 11/05/2024
Νεάπολις: Η ιστορική γειτονιά της Αθήνας μέσα από μια έκθεση στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 05/03/2024 έως 25/05/2024
Ο Πάνος Χαραλάμπους δημιουργεί τη δική του εικαστική Αμβρακία
Από 21/03/2024 έως 11/05/2024
Τhe impermanence of beauty: Έκθεση του Βαγγέλη Βαγγελάτου στο Κέντρο Τεχνών ΜΕΤΣ
Από 09/04/2024 έως 26/04/2024
Τα χρώματα στη Χαρακτική του Γιώργη Βαρλάμου: Μια νέα έκθεση για την εικαστική διαδρομή του καλλιτέχνη
Από 23/01/2024 έως 28/04/2024
Φωτογραφικές προσεγγίσεις του ελληνικού τοπίου στα Χανιά
Από 06/04/2024 έως 31/05/2024
ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΚΑΛΕΡΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΧΩΡΟ X Amalias 36 Bernier/Eliades Citronne Gallery Gagosian Kalfayan Galleries Online or.artspace Έκφραση - Γιάννα Γραμματοπούλου Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β.& Μ.Θεοχαράκη Αστρολάβος-Δεξαμενή Γκαλερί 7 Γκαλερί Ζουμπουλάκη Γκαλερί Σκουφά Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος Ελληνοαμερικανική Ένωση Ελληνογαλλικός Σύνδεσμος Ελληνογερμανική Αγωγή Ινστιτούτο Γκαίτε Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος Κέντρο Τεχνών ΜΕΤΣ Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Κεντρικό Κτίριο Μουσείο Μπενάκη - Κτήριο Οδού Πειραιώς Μουσείο Μπενάκη - Κτίριο Πινακοθήκης Χατζηκυριάκου - Γκίκα Μουσείο Μπενάκη - Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού Παλαιό Δημαρχείο Ελευσίνας Πινακοθήκη Γιώργου Βογιατζόγλου Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων Χώρος Πολιτισμού «Εργαστήρι Γιώργη Βαρλάμου» Χώρος Τέχνης artworx
Διάφορα

Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής: Ομαδική Έκθεση στo Metapolis

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής διοργανώνει την ομαδική έκθεση, με τίτλο «Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής», από 1η Νοεμβρίου 2019, στον εκθεσιακό χώρο της φωτογραφικής ομάδας Metapolis, με ελεύθερη είσοδο.

Φωτογραφία: Γιώργος Φυτάς
Φωτογραφία: Γιώργος Φυτάς
Monopoli Team

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής μας προσκαλεί την Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2019, στις 19:30, στον εκθεσιακό χώρο της φωτογραφικής ομάδας METApolis,  στα εγκαίνια της έκθεσης  «Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής» των σπουδαστών του Τμήματος Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, η οποία θα διαρκέσει έως τις 8 Νοεμβρίου 2019.

Οι εμπορικές στοές της Αθήνας

Στις μέρες μας, όπου τίθενται ερωτήματα και προβληματισμοί σχετικά με την διαχείριση του αστικού χώρου και την ανάδειξη της χαμένης ιστορικής συνέχειας της πόλης, οι  εμπορικές στοές της Αθήνας, είναι ίσως ένα από τα πιο γοητευτικά κομμάτια του αστικού ιστού. Οι στοές αποτελούν μια μικρογραφία της κοινωνίας με τα προτερήματα και τις παθογένειες της. Ανθίζοντας  στα τέλη του 19ου με μέσα 20ου αιώνα και χρησιμοποιώντας σαν πρότυπα τα γαλλικά passages (περάσματα) και τα αγγλικά arcades (αψίδες), εκμεταλλεύτηκαν το εσωτερικό των οικοδομικών τετραγώνων και δημιούργησαν ένα νέο είδος εμπορικής ζωής υιοθετώντας την κουλτούρα της flânerie, μακριά από την κίνηση των δρόμων και τον άσχημο καιρό.

«Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής»: Η Έκθεση

Κάθε στοά έχει την δική της ιστορία, τυπολογική σχεδίαση και ιδιαιτερότητα. Η στοά Ανατολής επιλέχθηκε ως πεδίο δράσης και έρευνας  για 15 ομάδες σπουδαστών του εικαστικού εργαστήριου του ΣΤ’ εξαμήνου. Ανιχνεύοντας την ιστορικότητα του χώρου και τα σημάδια που άφησε η πρόσφατη οικονομική κρίση, οι σπουδαστές θα αποπειραθούν δώσουν την προσωπική τους οπτική ανάγνωση και ερμηνεία για τον χώρο της στοάς, μέσω εικαστικών παρεμβάσεων βιωματικού χαρακτήρα.

Η έκθεση παρουσιάζεται στην γειτονική στοά Καΐρη  όπου στεγάζεται ο χώρος της φωτογραφικής ομάδας Metapolis, μιας ομάδας με κοινούς προβληματισμούς, η οποία επιμένει να δίνει το καλλιτεχνικό της στίγμα στο ταλαιπωρημένο εμπορικό τρίγωνο.

Οι σπουδαστές που συμμετέχουν στην Έκθεση

Στην έκθεση «Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής» συμμετέχουν οι: Κάλλια Μπρόκου, Ελένη Παντελέ, Μαρίνα Καραμανή, Ειρήνη Παπαδάτου, Ιζαμπέλλα Παπαδοπούλου,  Αλεξάνδρα Ιακωβάκη, Χάρις Μακρυδάκη, Σοφίνα Ξηρομάμου,  Θοδωρής Βόγκας, Δημήτρης Σούλης, Θύμιος Δημητριάδης, Αργυρώ Καναούτη, Νίκος Σταυρόπουλος,  Δέσποινα Παπαδοπούλου, Νεφέλη Παγανιά,  Δημήτρης Ανδρέου, Βασίλης Νικολαΐδης, Γιώργος Φυτάς, Άρης Μπαρίς, Άγγελος Ορφανουδάκης, Αγγελική Διονυσιώτη, Αιμιλία Μπαρδοπούλου,  Ορέστης Λάβδας, Ελένης Στάθη,  Τόνια Μπεμπλιδάκη, Βαρλάμου Χριστιάνα, Τζάτζου Ειρήνη, Χριστίνα Παπαδοπούλου, Μιχαέλα Δριμάκη, Μαρία Τσιολάκη, Στέλιος Φακιδης & Χαρά Χατζητριανταφύλλου.

«Repetition of movement»

Οι μηχανικές επαναλαμβανόμενες κινήσεις των ενοίκων και των εργαζόμενων στη Στοά Ανατολής αποτέλεσαν την βασική έμπνευση για την δημιουργία του βίντεο «Repetition of movement». Οι δημιουργοί Κάλλια Μπρόκου και Ελένη Παντελέ έχοντας οι ίδιες εργαστεί στο καφενείο της συγκεκριμένης στοάς, θέλησαν να καταγράψουν την συνεχόμενη χωρίς εκπλήξεις, ρουτίνα των ανθρώπων που λειτουργούν σε αυτόν το «μικρόκοσμο». Στο έργο τους προσπαθούν να αποδομήσουν τα  μοτίβα των σχεδόν αυτόματων, ψυχαναγκαστικών, ασυνείδητων κινήσεων, αποδεικνύοντας ότι αυτές ορίζουν ως ένα σημείο τις σχέσεις των ανθρώπων.

«Η Νοηματική Αλληλουχία των Πραγμάτων»

Η  ψευδαισθησιακή τους  εντύπωση για την ζωή και την καθημερινότητα της στοάς, στάθηκε ως  αφορμή για την ομάδα των Μαρίνα Καραμανή, Ειρήνη Παπαδάτου και Ιζαμπέλλα Παπαδοπούλου να δημιουργήσουν το έργο  «Η Νοηματική Αλληλουχία των Πραγμάτων». Στο έργο αυτό, η στοά παρομοιάζεται με ένα βιβλίο. Ένα βιβλίο το οποίο χρειάζεται ο αναγνώστης να το ανοίξει και με υπομονή να το διαβάσει για να μάθει την ιστορία του, ώστε η άποψη που θα έχει στο τέλος της ανάγνωσής του, να είναι τελείως διαφορετική από την αρχική.

«Μνημειακά Πωλητήρια»

Το έργο «Μνημειακά Πωλητήρια» αποτελεί μία διπλή εγκατάσταση που θα μπορούσε να υλοποιηθεί στην στοά Ανατολής. Τα ξεχασμένα πωλητήρια και ενοικιαστήρια στους τοίχους της στοάς αλλά και ολόκληρου του κέντρου της πόλης οδήγησαν τις Αλεξάνδρα Ιακωβάκη, Χάρις Μακρυδάκη και Σοφίνα Ξηρομάμου, να αρθρώσουν μέσω του έργου τους ένα καυστικό σχόλιο διαμαρτυρίας και αφύπνισης στην υπάρχουσα κατάσταση των μαγαζιών τα οποία στέγαζαν οικογενειακές επιχειρήσεις.

Φωτογραφία: Θοδωρής Βόγκας & Δημήτρης Σούλης « Kaleidoscope Photo Effect»

«Θραύσματα Χρόνου»

Για τους Θοδωρή Βόγκα και Δημήτρη Σούλη, ο χώρος της στοάς αποτελεί μια τεράστια χρονομηχανή ενός παράλληλου σύμπαντος μέσα στο οποίο αναπτύσσεται μία φανταστική αφήγηση, ανάλογη με την πραγματικότητα, αλλά διανθισμένη με τις ιδέες των δημιουργών. Μέσω μιας εννοιολογικής αντιστοίχισης του κάθε επιπέδου της στοάς με μια περίοδο του σύμπαντος, το έργο «Θραύσματα Χρόνου», μεταφέρει τον θεατή- αναγνώστη σε ένα εικονικό ταξίδι στους χώρους της Στοάς Ανατολής.

Συνειρμοί από εξωτικά τοπία

Οι Θύμιος Δημητριάδης, η Αργυρώ Καναούτη και ο Νίκος Σταυρόπουλος συνδέουν την απόδραση από το χρόνο με τις καλοκαιρινές διακοπές, όπου ο χρόνος, αποκτά άλλη υπόσταση. Αντλώντας έμπνευση από την μεγάλη αφίσα μιας παραλίας της Καραϊβικής η οποία βρίσκεται σε κεντρικό σημείο στο ισόγειο της στοάς, διαμορφώνουν μία εγκατάσταση-σκηνικό άμεσα συνδεδεμένη με συνειρμούς από εικόνες διακοπών.

Νοητικές συνδέσεις μέσω των αντικειμένων

Οι νοητικές συνδέσεις που παράγονται από την μορφή μιας καρέκλας, είναι άπειρες. Με έναυσμα τις παρατημένες καρέκλες που βρίσκονται διάσπαρτες στο χώρο της στοάς, η Δέσποινα Παπαδοπούλου  και η Νεφέλη Παγανιά παρουσιάζουν μια σειρά από φωτογραφικά στιγμιότυπα των παραπάνω καθισμάτων ενώ παράλληλα δημιουργούν μια υβριδική καρέκλα που προκύπτει ως φυσικό απότοκο του ίδιου του χώρου. Έχοντας συντεθεί  με αποσπασματικό τρόπο από στοιχεία, διαφορετικής υφολογικής προέλευσης, η περίεργη μορφή της συγκροτεί μια  ασταθή ενότητα μέσω της οποίας αντανακλάται η εξαθλίωση και η παρακμή του ίδιου χώρου.

«Γήπεδο μνήμης»

Ξεκινώντας από ένα ασαφές ίχνος στον τοίχο ο Δημήτρης Ανδρέου  και ο  Βασίλης Νικολαΐδης  εικάζουν ότι στην ταράτσα της στοάς Ανατολής  υπήρχε κάποτε μια μπασκέταΗ φαντασιακή χρήση της ταράτσας ως χώρος άθλησης δίνει το έναυσμα για νέες ερμηνείες και αφηγήσεις. Η ταράτσα, σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο, μετατρέπεται από χώρο περίκλειστο, με μάλλον αμήχανη χρήση, σε χώρο κοινόχρηστο, λειτουργικό, όπου επιτελείται το μη αυτονόητο για χώρο εργασίας. Το γήπεδο Μπάσκετ  μπορεί να υπήρξε  και να μην υπήρξε. Στην εγκατάσταση με τίτλο «Γήπεδο μνήμης», επανέρχεται στον χώρο, μέσω μιας αποσπασματικής δομής επιπέδων από τμηματικές μεγεθύνσεις του πατώματος ενός γηπέδου. Το οπτικό αποτέλεσμα δημιουργεί μια ρευστή γεωμετρία πάνω στον χώρο της ταράτσας η οποία τείνει να απλωθεί στο ασφυκτικό, αστικό τοπίο της πόλης.

«Τα  Παιδιά Παίζουν Πάλι»

Οι Άρης Μπαρίς και Άγγελος Ορφανουδάκης  στο έργο τους «Τα  Παιδιά Παίζουν Πάλι» χρησιμοποιούν απεικονίσεις παραδοσιακών παιχνιδιών, όπως το κρυφτό, το κυνηγητό και τη μπάλα, θέλοντας να δημιουργήσουν μία προσομοίωση παλιάς γειτονιάς μέσα στη στοά.  Φιγούρες παιδιών φτιαγμένες από φώτα neon, χαράζουν διαδρομές, όπου ο θεατής καλείτε να ανακαλύψει και να διασχίσει τη στοά βλέποντας την όπως και ένα μικρό παιδί, «κυνηγώντας« κι αυτός τα παιδιά που παίζουν πάλι. Οι ήχοι παιδιών δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι δεν έφυγαν ποτέ.

«Mind the Gap»

Στο έργο  της ομάδας των Αγγελική Διονυσιώτη και Αιμιλία Μπαρδοπούλου,η τοποθέτηση  λέξεων-έννοιων άμεσα συνδεδεμένων με την έννοια του «κενού», δημιουργεί μια εφήμερη παρέμβαση στο χώρο της στοάς, που διακατέχεται από εικόνες που γεννούν το αίσθημα της μοναξιάς και εγκατάλειψης, του «άδειου», που κάποτε ήταν «γεμάτο». Το έργο «Mind the Gap» έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα διάλογο με τα χωρικά χαρακτηριστικά της στοάς και αποτελεί μια προσπάθεια μετάβασης από το «άδειο» του φόβου στο «γεμάτο» της ασφάλειας. Ο θεατής οδηγείτε μέσα από την εγκατάσταση, σε μια διαδικασία ανεύρεσης της δικής του ερμηνείας για το «πλήρες».

Ένα διάλειμμα από το γκρίζο της πόλης

Η εικαστική παρέμβαση των Ορέστη Λάβδα και Ελένης Στάθη δημιουργεί ένα ψευδαισθητικό τροπικό τοπίο  προσπαθώντας  να θυμίσει στον σύγχρονο άνθρωπο της πόλης το ξεχασμένο φυσικό περιβάλλον από το οποίο έχει  απομακρυνθεί. Τροπικά φυτά και πουλιά δημιουργούν μοτίβα και απεικονίζονται πάνω σε ορθογώνια panels, τα οποία συμπτύσσονται και αναπτύσσονται στον χώρο του πρώτου ορόφου της στοάς Ανατολής, μεταφέροντας προσωρινά τον θεατή σε ένα πολύχρωμο τοπίο – διάλειμμα από το γκρίζο της σύγχρονης πόλη.

Φωτογραφία: Χριστίνα Παπαδοπούλου & Μικαέλα Δριμάκη

Ένας ονειρικός φυσικός χώρος

Με αντίστοιχες αναζητήσεις και  προβληματισμούς  η  ομάδα της Χριστίνας Παπαδοπούλου και της Μικαέλα Δριμάκη, μετατρέπουν την λαβυρινθώδη στοά σε ένα ονειρικό φυσικό χώρο όπου στο κεντρικό αίθριο ρέει απειλητικά ένας καταρράκτης.

«Τhe beauty of the ruins»

Η Χριστιάννα Βαρλάμου και η Ειρήνη Τζάτζου προτείνουν τρεις τοιχογραφίες σε διαφορετικά σημεία της στοάς με τίτλο «Τhe beauty of the ruins». Κεντρικό μοτίβο στην πρόταση τους είναι ζεύγη χεριών που αλληλεπιδρούν με νήματα σε μια σχέση εμπλοκής με το κουβάρι του χρόνου.

Σαν σε cardpostal

Πάνω στο  ίδιο κλίμα αναπόλησης και νοσταλγίας της χαμένης αθωότητας του παρελθόντος, η Τόνια Μπεμπλιδάκη παρουσιάζει  φωτογραφικά στιγμιότυπα της στοάς μιμούμενη την αισθητική των παλιών cardpostal.  

«Evolution»

Η ομάδα των Χαρά Χατζητριανταφύλλου, Στέλιου Φακίδη, Μαρία Τσιολάκη, με αφορμή μια κατεστραμμένη πέργκολα που βρήκαν μέσα στην στοά, σχεδιάζουν μια αρθρωτή ξύλινη κατασκευή, η οποία αναπτύσσεται στους τοίχους του κεντρικού αίθριου. Στην εγκατάστασή  με τίτλο «Evolution», η πέργκολα αποκτά την αίσθηση μιας ζώσας οντότητας, αυτονομείται από τον κεντρικό τοίχο και ελίσσεται στον χώρο σαν αναρριχητικό φυτό. Και ενώ η πέργκολα μετεωρίζεται ανάμεσα σε δυνητικές μεταμορφώσεις και ερμηνείες, η απομάκρυνση από την κανονικότητα – την αρχική της δομή, δημιουργεί μια αιωρούμενη δυστοπία ή ακριβέστερα επιτείνει την ήδη υπάρχουσα δυστοπία στον χώρο της στοάς.

«Quiet»

Τέλος ο Γιώργος  Φυτάς ολοκληρώνει την προσωπική του διαδρομή στη στοά Ανατολής μέσω του βίντεο, της φωτογραφίας και του ποιητικού λόγου. Καταγράφοντας τα συναισθήματά του δημιουργεί ένα εικαστικό ημερολόγιο όπου επινοεί συνδέσεις μεταξύ προσωπικών βιωμάτων και χωρικών θραυσμάτων που αιχμαλωτίζει ο φωτογραφικός φακός. Στο βίντεο με τίτλο «Quiet» και την γλυπτική κατασκευή που το  συμπληρώνει, ένα πλάσμα που θυμίζει πεταλούδα « έρμαιο στον άνεμο» αυτοκαταστρέφεται, διαλύεται, εγκλωβισμένο μέσα σε ένα παιχνίδι σκιών, μεταξύ υπαρκτού και φανταστικού.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Διάφοροι
Χώρος: Metapolis, Στοά Καΐρη 6, Μοναστηράκι.
Διάρκεια Έκθεσης: Από Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2019 έως Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019.
Είσοδος: Είσοδος Ελεύθερη
Πληροφορίες Χώρου: Metapolis, Στοά Καΐρη 6, Μοναστηράκι. Τηλέφωνο: (+30) 210 32 53 550. Email: [email protected] | https://www.metapolis.gr/
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ
VIMA_WEB3b