MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
17
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
    6 Έξη*: Ομαδική έκθεση στην Πινακοθήκη Γ. Βογιατζόγλου
    Από 16/12/2019 έως 29/02/2020
    Aegean Desert: Έκθεση φωτογραφίας του πρίγκιπα Νικoλάου στο Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης
    Από 10/10/2019 έως 19/01/2020
    Any More Odes? – Άλλες Ωδές: Έκθεση του TransEurope Athens / EyesCulture στο Κέντρο Τεχνών δήμου Αθηναίων
    Από 11/11/2019 έως 31/01/2020
    Christian Zervos & Cahiers d’Art. H αρχαϊκή στροφή: Έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 12/12/2019 έως 01/03/2020
    Gone Today, Here Tomorrow: Ομαδική Έκθεση στο Μέγαρο Μουσικής
    Από 20/11/2019 έως 26/01/2020
    In Medio Virtus: Ομαδική Έκθεση στην Πινακοθήκη Γιώργου Ν. Βογιατζόγλου
    Από 04/11/2019 έως 18/01/2020
    In the Realm of the Senses: Έκθεση της Linda Benglis στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
    Από 22/11/2019 έως 15/03/2020
    In the Realm of the Senses: Μονογραφική έκθεση της Lynda Benglis στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
    Από 22/11/2019 έως 15/03/2020
    Salty fields: Εικαστική έκθεση στο Μουσείο Ηρακλειδών
    Από 10/12/2019 έως 29/03/2020
    «Η τέχνη της γραμμής. Hommage à Gounaro ΙΙ»: Η νέα επετειακή έκθεση για τον Γιώργο Γουναρόπουλο
    Από 13/11/2019 έως 31/01/2020
    Έκθεση σχεδίων του Σπύρου Παπαλουκά από το ΜΙΕΤ
    Από 17/10/2019 έως 31/01/2020
    Έκθεση φωτογραφίας του Πάνου Κοκκινιά στην Ελληνογερμανική Αγωγή
    Από 15/01/2020 έως 29/01/2020
    Από τον κόσμο του Ομήρου.Τήνος και Κυκλάδες στη Μυκηναϊκή εποχή: Έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 19/12/2019 έως 08/03/2020
    Γιώργος Ζογγολόπουλος, έργα οικεία, του εργαστηρίου και του σπιτιού: Έκθεση στη Roma Gallery
    Από 12/12/2019 έως 29/02/2020
    Ελληνική Μόδα-100 χρόνια έμπνευσης και δημιουργίας: Έκθεση στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος
    Από 31/10/2019 έως 31/01/2020
    Εξαιρέσεις-Όψεις του εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα: Ομαδική έκθεση στην Πινακοθήκη δήμου Αθηναίων
    Από 27/06/2019 έως 29/03/2020
    Ερριμμένες Σκιές: Έκθεση με έργα του Γιάννη Τσαρουχή στο Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη
    Από 14/12/2019 έως 16/03/2020
    Ζωγραφίζοντας πάνω στον πηλό: Έκθεση ζωγραφικής της Ν. Ελευθεριάδη στο Ίδρυμα Παναγιώτη & Έφης Μιχελή
    Από 19/11/2019 έως 19/01/2020
    Καζαμπλάνκα: Έκθεση φωτογραφίας της Μελίτας Βαγγελάτου στο Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης
    Από 14/11/2019 έως 01/03/2020
    Μυθιστορικά: Έκθεση του Αλέκου Λεβίδη στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 16/01/2020 έως 14/03/2020
    Νέα Έργα: Έκθεση του Μάκη Θεοφυλακτόπουλου στην Γκαλερί Citronne
    Από 28/11/2019 έως 25/01/2020
    Νίκος Καββαδίας-11.01.1910: Ομαδική εικαστική έκθεση στη Γκαλερί του Νότου
    Από 11/01/2020 έως 01/02/2020
    Νοσταλγία: Ομαδική έκθεση για τα 20 χρόνια του Μουσείου Φρυσίρα
    Από 08/01/2020 έως 30/04/2020
    Προσωπικές Μυθοπλασίες: Έκθεση του Μιχάλη Αρφαρά στην Έκφραση – Γιάννα Γραμματοπούλου
    Από 12/12/2019 έως 18/01/2020
    Στο Ατελιέ: Ομαδική έκθεση σύγχρονων εικαστικών στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
    Από 14/01/2020 έως 01/02/2020
    Τίποτα δεν είναι αληθινό παρά μόνο ο τρόπος που νιώθω: Έκθεση του Νίκου Καναρέλη στο Μέγαρο Μουσικής
    Από 20/11/2019 έως 19/01/2020
    Τα Μυθ-ιστορικά: Έκθεση ζωγραφικής του Αλέκου Λεβίδη στην Πινακοθήκη Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα
    Από 16/01/2020 έως 14/03/2020
    Το ΄21 Αλλιώς: Έκθεση για την Ελληνική Επανάσταση με Playmobil στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο
    Από 15/10/2019 έως 31/05/2020
    Το Πέρασμα: Έκθεση Ζωγραφικής του Γιώργου Κογιάννη στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
    Από 09/01/2020 έως 26/01/2020
    Το Χαμένο Κείμενο: Video Walk της Νίνας Παππά στο Επιγραφικό Μουσείο
    Από 18/10/2019 έως 31/03/2020
    Το νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Γουλανδρή, στην καρδιά της Αθήνας
    Από 02/10/2019 έως 31/12/2022
    Το πνεύμα του ‘60: Έκθεση ζωγραφικής της Άρτεμης Χατζηγιαννάκη στο The Art Foundation
    Από 16/01/2020 έως 03/02/2020
    Υφάνσεις: Έκθεση για τη σύζευξη ζωγραφικής και οικοτεχνίας στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 22/11/2019 έως 16/02/2020
    Χασάπηδες και Κριοφόροι: Έκθεση με έργα του Κοσμά Ξενάκη στο Μέγαρο Εϋνάρδου
    Από 04/12/2019 έως 28/03/2020
    Διάφορα

    Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής: Ομαδική Έκθεση στo Metapolis

    Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής διοργανώνει την ομαδική έκθεση, με τίτλο «Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής», από 1η Νοεμβρίου 2019, στον εκθεσιακό χώρο της φωτογραφικής ομάδας Metapolis, με ελεύθερη είσοδο.

    Φωτογραφία: Γιώργος Φυτάς
    Φωτογραφία: Γιώργος Φυτάς
    Monopoli Team

    Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής μας προσκαλεί την Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2019, στις 19:30, στον εκθεσιακό χώρο της φωτογραφικής ομάδας METApolis,  στα εγκαίνια της έκθεσης  «Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής» των σπουδαστών του Τμήματος Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, η οποία θα διαρκέσει έως τις 8 Νοεμβρίου 2019.

    Οι εμπορικές στοές της Αθήνας

    Στις μέρες μας, όπου τίθενται ερωτήματα και προβληματισμοί σχετικά με την διαχείριση του αστικού χώρου και την ανάδειξη της χαμένης ιστορικής συνέχειας της πόλης, οι  εμπορικές στοές της Αθήνας, είναι ίσως ένα από τα πιο γοητευτικά κομμάτια του αστικού ιστού. Οι στοές αποτελούν μια μικρογραφία της κοινωνίας με τα προτερήματα και τις παθογένειες της. Ανθίζοντας  στα τέλη του 19ου με μέσα 20ου αιώνα και χρησιμοποιώντας σαν πρότυπα τα γαλλικά passages (περάσματα) και τα αγγλικά arcades (αψίδες), εκμεταλλεύτηκαν το εσωτερικό των οικοδομικών τετραγώνων και δημιούργησαν ένα νέο είδος εμπορικής ζωής υιοθετώντας την κουλτούρα της flânerie, μακριά από την κίνηση των δρόμων και τον άσχημο καιρό.

    «Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής»: Η Έκθεση

    Κάθε στοά έχει την δική της ιστορία, τυπολογική σχεδίαση και ιδιαιτερότητα. Η στοά Ανατολής επιλέχθηκε ως πεδίο δράσης και έρευνας  για 15 ομάδες σπουδαστών του εικαστικού εργαστήριου του ΣΤ’ εξαμήνου. Ανιχνεύοντας την ιστορικότητα του χώρου και τα σημάδια που άφησε η πρόσφατη οικονομική κρίση, οι σπουδαστές θα αποπειραθούν δώσουν την προσωπική τους οπτική ανάγνωση και ερμηνεία για τον χώρο της στοάς, μέσω εικαστικών παρεμβάσεων βιωματικού χαρακτήρα.

    Η έκθεση παρουσιάζεται στην γειτονική στοά Καΐρη  όπου στεγάζεται ο χώρος της φωτογραφικής ομάδας Metapolis, μιας ομάδας με κοινούς προβληματισμούς, η οποία επιμένει να δίνει το καλλιτεχνικό της στίγμα στο ταλαιπωρημένο εμπορικό τρίγωνο.

    Οι σπουδαστές που συμμετέχουν στην Έκθεση

    Στην έκθεση «Εικαστικές Διαδρομές στη Στοά Ανατολής» συμμετέχουν οι: Κάλλια Μπρόκου, Ελένη Παντελέ, Μαρίνα Καραμανή, Ειρήνη Παπαδάτου, Ιζαμπέλλα Παπαδοπούλου,  Αλεξάνδρα Ιακωβάκη, Χάρις Μακρυδάκη, Σοφίνα Ξηρομάμου,  Θοδωρής Βόγκας, Δημήτρης Σούλης, Θύμιος Δημητριάδης, Αργυρώ Καναούτη, Νίκος Σταυρόπουλος,  Δέσποινα Παπαδοπούλου, Νεφέλη Παγανιά,  Δημήτρης Ανδρέου, Βασίλης Νικολαΐδης, Γιώργος Φυτάς, Άρης Μπαρίς, Άγγελος Ορφανουδάκης, Αγγελική Διονυσιώτη, Αιμιλία Μπαρδοπούλου,  Ορέστης Λάβδας, Ελένης Στάθη,  Τόνια Μπεμπλιδάκη, Βαρλάμου Χριστιάνα, Τζάτζου Ειρήνη, Χριστίνα Παπαδοπούλου, Μιχαέλα Δριμάκη, Μαρία Τσιολάκη, Στέλιος Φακιδης & Χαρά Χατζητριανταφύλλου.

    «Repetition of movement»

    Οι μηχανικές επαναλαμβανόμενες κινήσεις των ενοίκων και των εργαζόμενων στη Στοά Ανατολής αποτέλεσαν την βασική έμπνευση για την δημιουργία του βίντεο «Repetition of movement». Οι δημιουργοί Κάλλια Μπρόκου και Ελένη Παντελέ έχοντας οι ίδιες εργαστεί στο καφενείο της συγκεκριμένης στοάς, θέλησαν να καταγράψουν την συνεχόμενη χωρίς εκπλήξεις, ρουτίνα των ανθρώπων που λειτουργούν σε αυτόν το «μικρόκοσμο». Στο έργο τους προσπαθούν να αποδομήσουν τα  μοτίβα των σχεδόν αυτόματων, ψυχαναγκαστικών, ασυνείδητων κινήσεων, αποδεικνύοντας ότι αυτές ορίζουν ως ένα σημείο τις σχέσεις των ανθρώπων.

    «Η Νοηματική Αλληλουχία των Πραγμάτων»

    Η  ψευδαισθησιακή τους  εντύπωση για την ζωή και την καθημερινότητα της στοάς, στάθηκε ως  αφορμή για την ομάδα των Μαρίνα Καραμανή, Ειρήνη Παπαδάτου και Ιζαμπέλλα Παπαδοπούλου να δημιουργήσουν το έργο  «Η Νοηματική Αλληλουχία των Πραγμάτων». Στο έργο αυτό, η στοά παρομοιάζεται με ένα βιβλίο. Ένα βιβλίο το οποίο χρειάζεται ο αναγνώστης να το ανοίξει και με υπομονή να το διαβάσει για να μάθει την ιστορία του, ώστε η άποψη που θα έχει στο τέλος της ανάγνωσής του, να είναι τελείως διαφορετική από την αρχική.

    «Μνημειακά Πωλητήρια»

    Το έργο «Μνημειακά Πωλητήρια» αποτελεί μία διπλή εγκατάσταση που θα μπορούσε να υλοποιηθεί στην στοά Ανατολής. Τα ξεχασμένα πωλητήρια και ενοικιαστήρια στους τοίχους της στοάς αλλά και ολόκληρου του κέντρου της πόλης οδήγησαν τις Αλεξάνδρα Ιακωβάκη, Χάρις Μακρυδάκη και Σοφίνα Ξηρομάμου, να αρθρώσουν μέσω του έργου τους ένα καυστικό σχόλιο διαμαρτυρίας και αφύπνισης στην υπάρχουσα κατάσταση των μαγαζιών τα οποία στέγαζαν οικογενειακές επιχειρήσεις.

    Φωτογραφία: Θοδωρής Βόγκας & Δημήτρης Σούλης « Kaleidoscope Photo Effect»

    «Θραύσματα Χρόνου»

    Για τους Θοδωρή Βόγκα και Δημήτρη Σούλη, ο χώρος της στοάς αποτελεί μια τεράστια χρονομηχανή ενός παράλληλου σύμπαντος μέσα στο οποίο αναπτύσσεται μία φανταστική αφήγηση, ανάλογη με την πραγματικότητα, αλλά διανθισμένη με τις ιδέες των δημιουργών. Μέσω μιας εννοιολογικής αντιστοίχισης του κάθε επιπέδου της στοάς με μια περίοδο του σύμπαντος, το έργο «Θραύσματα Χρόνου», μεταφέρει τον θεατή- αναγνώστη σε ένα εικονικό ταξίδι στους χώρους της Στοάς Ανατολής.

    Συνειρμοί από εξωτικά τοπία

    Οι Θύμιος Δημητριάδης, η Αργυρώ Καναούτη και ο Νίκος Σταυρόπουλος συνδέουν την απόδραση από το χρόνο με τις καλοκαιρινές διακοπές, όπου ο χρόνος, αποκτά άλλη υπόσταση. Αντλώντας έμπνευση από την μεγάλη αφίσα μιας παραλίας της Καραϊβικής η οποία βρίσκεται σε κεντρικό σημείο στο ισόγειο της στοάς, διαμορφώνουν μία εγκατάσταση-σκηνικό άμεσα συνδεδεμένη με συνειρμούς από εικόνες διακοπών.

    Νοητικές συνδέσεις μέσω των αντικειμένων

    Οι νοητικές συνδέσεις που παράγονται από την μορφή μιας καρέκλας, είναι άπειρες. Με έναυσμα τις παρατημένες καρέκλες που βρίσκονται διάσπαρτες στο χώρο της στοάς, η Δέσποινα Παπαδοπούλου  και η Νεφέλη Παγανιά παρουσιάζουν μια σειρά από φωτογραφικά στιγμιότυπα των παραπάνω καθισμάτων ενώ παράλληλα δημιουργούν μια υβριδική καρέκλα που προκύπτει ως φυσικό απότοκο του ίδιου του χώρου. Έχοντας συντεθεί  με αποσπασματικό τρόπο από στοιχεία, διαφορετικής υφολογικής προέλευσης, η περίεργη μορφή της συγκροτεί μια  ασταθή ενότητα μέσω της οποίας αντανακλάται η εξαθλίωση και η παρακμή του ίδιου χώρου.

    «Γήπεδο μνήμης»

    Ξεκινώντας από ένα ασαφές ίχνος στον τοίχο ο Δημήτρης Ανδρέου  και ο  Βασίλης Νικολαΐδης  εικάζουν ότι στην ταράτσα της στοάς Ανατολής  υπήρχε κάποτε μια μπασκέταΗ φαντασιακή χρήση της ταράτσας ως χώρος άθλησης δίνει το έναυσμα για νέες ερμηνείες και αφηγήσεις. Η ταράτσα, σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο, μετατρέπεται από χώρο περίκλειστο, με μάλλον αμήχανη χρήση, σε χώρο κοινόχρηστο, λειτουργικό, όπου επιτελείται το μη αυτονόητο για χώρο εργασίας. Το γήπεδο Μπάσκετ  μπορεί να υπήρξε  και να μην υπήρξε. Στην εγκατάσταση με τίτλο «Γήπεδο μνήμης», επανέρχεται στον χώρο, μέσω μιας αποσπασματικής δομής επιπέδων από τμηματικές μεγεθύνσεις του πατώματος ενός γηπέδου. Το οπτικό αποτέλεσμα δημιουργεί μια ρευστή γεωμετρία πάνω στον χώρο της ταράτσας η οποία τείνει να απλωθεί στο ασφυκτικό, αστικό τοπίο της πόλης.

    «Τα  Παιδιά Παίζουν Πάλι»

    Οι Άρης Μπαρίς και Άγγελος Ορφανουδάκης  στο έργο τους «Τα  Παιδιά Παίζουν Πάλι» χρησιμοποιούν απεικονίσεις παραδοσιακών παιχνιδιών, όπως το κρυφτό, το κυνηγητό και τη μπάλα, θέλοντας να δημιουργήσουν μία προσομοίωση παλιάς γειτονιάς μέσα στη στοά.  Φιγούρες παιδιών φτιαγμένες από φώτα neon, χαράζουν διαδρομές, όπου ο θεατής καλείτε να ανακαλύψει και να διασχίσει τη στοά βλέποντας την όπως και ένα μικρό παιδί, «κυνηγώντας« κι αυτός τα παιδιά που παίζουν πάλι. Οι ήχοι παιδιών δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι δεν έφυγαν ποτέ.

    «Mind the Gap»

    Στο έργο  της ομάδας των Αγγελική Διονυσιώτη και Αιμιλία Μπαρδοπούλου,η τοποθέτηση  λέξεων-έννοιων άμεσα συνδεδεμένων με την έννοια του «κενού», δημιουργεί μια εφήμερη παρέμβαση στο χώρο της στοάς, που διακατέχεται από εικόνες που γεννούν το αίσθημα της μοναξιάς και εγκατάλειψης, του «άδειου», που κάποτε ήταν «γεμάτο». Το έργο «Mind the Gap» έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα διάλογο με τα χωρικά χαρακτηριστικά της στοάς και αποτελεί μια προσπάθεια μετάβασης από το «άδειο» του φόβου στο «γεμάτο» της ασφάλειας. Ο θεατής οδηγείτε μέσα από την εγκατάσταση, σε μια διαδικασία ανεύρεσης της δικής του ερμηνείας για το «πλήρες».

    Ένα διάλειμμα από το γκρίζο της πόλης

    Η εικαστική παρέμβαση των Ορέστη Λάβδα και Ελένης Στάθη δημιουργεί ένα ψευδαισθητικό τροπικό τοπίο  προσπαθώντας  να θυμίσει στον σύγχρονο άνθρωπο της πόλης το ξεχασμένο φυσικό περιβάλλον από το οποίο έχει  απομακρυνθεί. Τροπικά φυτά και πουλιά δημιουργούν μοτίβα και απεικονίζονται πάνω σε ορθογώνια panels, τα οποία συμπτύσσονται και αναπτύσσονται στον χώρο του πρώτου ορόφου της στοάς Ανατολής, μεταφέροντας προσωρινά τον θεατή σε ένα πολύχρωμο τοπίο – διάλειμμα από το γκρίζο της σύγχρονης πόλη.

    Φωτογραφία: Χριστίνα Παπαδοπούλου & Μικαέλα Δριμάκη

    Ένας ονειρικός φυσικός χώρος

    Με αντίστοιχες αναζητήσεις και  προβληματισμούς  η  ομάδα της Χριστίνας Παπαδοπούλου και της Μικαέλα Δριμάκη, μετατρέπουν την λαβυρινθώδη στοά σε ένα ονειρικό φυσικό χώρο όπου στο κεντρικό αίθριο ρέει απειλητικά ένας καταρράκτης.

    «Τhe beauty of the ruins»

    Η Χριστιάννα Βαρλάμου και η Ειρήνη Τζάτζου προτείνουν τρεις τοιχογραφίες σε διαφορετικά σημεία της στοάς με τίτλο «Τhe beauty of the ruins». Κεντρικό μοτίβο στην πρόταση τους είναι ζεύγη χεριών που αλληλεπιδρούν με νήματα σε μια σχέση εμπλοκής με το κουβάρι του χρόνου.

    Σαν σε cardpostal

    Πάνω στο  ίδιο κλίμα αναπόλησης και νοσταλγίας της χαμένης αθωότητας του παρελθόντος, η Τόνια Μπεμπλιδάκη παρουσιάζει  φωτογραφικά στιγμιότυπα της στοάς μιμούμενη την αισθητική των παλιών cardpostal.  

    «Evolution»

    Η ομάδα των Χαρά Χατζητριανταφύλλου, Στέλιου Φακίδη, Μαρία Τσιολάκη, με αφορμή μια κατεστραμμένη πέργκολα που βρήκαν μέσα στην στοά, σχεδιάζουν μια αρθρωτή ξύλινη κατασκευή, η οποία αναπτύσσεται στους τοίχους του κεντρικού αίθριου. Στην εγκατάστασή  με τίτλο «Evolution», η πέργκολα αποκτά την αίσθηση μιας ζώσας οντότητας, αυτονομείται από τον κεντρικό τοίχο και ελίσσεται στον χώρο σαν αναρριχητικό φυτό. Και ενώ η πέργκολα μετεωρίζεται ανάμεσα σε δυνητικές μεταμορφώσεις και ερμηνείες, η απομάκρυνση από την κανονικότητα – την αρχική της δομή, δημιουργεί μια αιωρούμενη δυστοπία ή ακριβέστερα επιτείνει την ήδη υπάρχουσα δυστοπία στον χώρο της στοάς.

    «Quiet»

    Τέλος ο Γιώργος  Φυτάς ολοκληρώνει την προσωπική του διαδρομή στη στοά Ανατολής μέσω του βίντεο, της φωτογραφίας και του ποιητικού λόγου. Καταγράφοντας τα συναισθήματά του δημιουργεί ένα εικαστικό ημερολόγιο όπου επινοεί συνδέσεις μεταξύ προσωπικών βιωμάτων και χωρικών θραυσμάτων που αιχμαλωτίζει ο φωτογραφικός φακός. Στο βίντεο με τίτλο «Quiet» και την γλυπτική κατασκευή που το  συμπληρώνει, ένα πλάσμα που θυμίζει πεταλούδα « έρμαιο στον άνεμο» αυτοκαταστρέφεται, διαλύεται, εγκλωβισμένο μέσα σε ένα παιχνίδι σκιών, μεταξύ υπαρκτού και φανταστικού.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Καλλιτέχνης: Διάφοροι
    Χώρος: Metapolis, Στοά Καΐρη 6, Μοναστηράκι.
    Διάρκεια Έκθεσης: Από Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2019 έως Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019.
    Είσοδος: Είσοδος Ελεύθερη
    Πληροφορίες Χώρου: Metapolis, Στοά Καΐρη 6, Μοναστηράκι. Τηλέφωνο: (+30) 210 32 53 550. Email: [email protected] | https://www.metapolis.gr/
    Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ