MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
20
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    32 Αυγούστου
    Annette
    Digger
    Dune
    Enemy:Ο άνθρωπος αντίγραφο
    La Strada
    La dolce vita
    No Time To Die
    PAW Patrol: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
    Prisoners
    Shang-Chi και ο θρύλος των δέκα δαχτυλιδιών
    Soul (μεταγλωττισμένη)
    Αμαρκορντ
    Αντίο Ηλίθιοι
    Ασπρο πάτο
    Ατυχές πήδημα ή παλαβό πορνό
    Δρόμος από πάγο
    Εγκλωβισμένος
    Ερωτική επιθυμία
    Ευρώπη 51-Η μεγαλύτερη αγάπη
    Η Ράϊα και ο τελευταίος δράκος (μεταγλωττισμένη)
    Η άφιξη
    Η ακρόαση
    Η γυναίκα που έφυγε
    Η δίνη
    Η δική μας νύχτα
    Η ενσάρκωση του κακού
    Η επαφή
    Η ταβέρνα της Τζαμάικα
    Η τελευταία μονομαχία
    Η ωραία της ημέρας
    Ιουλιέτα των Πνευμάτων
    Και το πλοίο φεύγει
    Κολέκτιβ
    Κοντορίτο (μεταγλωττισμένη)
    Λούκα (μεταγλωττισμένη)
    Μ – Ο δράκος του Ντίσελντορφ
    Μέσα από τις φλόγες
    Μπλε βάλτος
    Μπομπ ο χαρτοπαίχτης
    Νύχτα πρεμιέρας
    Ο Άνθρωπος του Θεού
    Ο Λένιν τον Οκτώβρη
    Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες (μεταγλωττισμένη)
    Οι Βιτελόνοι
    Οι Κρουντς 2: Νέα εποχή (μεταγλωττισμένη)
    Οι επτά Σαμουράι
    Οι κλόουν
    Ο λευκός Σεΐχης
    Ο πατέρας
    Ουγκέτσου Μονογκατάρι
    Πολυτεχνείο
    Πρόβα ορχήστρας
    Πρόστιμο
    Ρόμα
    Σατυρικόν
    Σπίριτ ο ατίθασος (μεταγλωττισμένη)
    Ταξίδι με τον δράκο μου (μεταγλωττισμένη)
    Ταξίδι στην Κριμαία
    Τα παιδικά χρόνια του Ιβάν
    Τα φώτα του βαριετέ
    Το κεντρί
    Το μάτι της Κωνσταντινουπόλης
    Υπέροχος κύριος Φελίνι – συνέντευξη με τον Γουές Άντερσον
    Φθινοπωρινή σονάτα
    Φθινόπωρο
    Χαρακτηριστικά γνωρίσματα

    Οι ταινίες της εβδομάδας – «Εμείς»: Ο επαναστατικός τρόμος του Τζόρνταν Πιλ

    Οι πρεμιέρες της εβδομάδας 21-27 Μαρτίου με μια ματιά.

    author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Εμείς

    Μέσα από ένα καταιγισμό νέων ταινιών, το σκεπτόμενο θρίλερ του Τζόρνταν Πιλ «Εμείς» είναι ότι πιο καλό μπορείς να ξεχωρίσεις για να απολαύσεις στη μεγάλη οθόνη.
    Όπως και στην πρώτη του ταινία «Τρέξε» που τον οδήγησε μέχρι την κατάκτηση του όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, έτσι κι εδώ ο Πιλ δεν ενδιαφέρεται απλώς να τρομάξει τον θεατή. Τα καταφέρνει μια χαρά και σε αυτό τον τομέα αλλά κυρίως ο πρώην κωμικός και νυν εξπέρ του τρόμου Πιλ στοχεύει να φτιάξει μια σκοτεινή αλληγορία για τη σύγχρονη Αμερική και τους παραμορφωτικούς καθρέφτες της με όχημα μια τυπική οικογένεια ευκατάστατων αφροαμερικανών. Όχι το θέμα εδώ δεν είναι ο φυλετικός ρατσισμός όπως στο «Τρέξε» αλλά ο ταξικός διαχωρισμός. Και ο τρόμος που μπορεί να γεννηθεί μέσα από αυτόν, μόνο σχηματικός δεν είναι.

    Ακίνητο ποτάμι

    Το φιλόδοξο «Ακίνητο ποτάμι» του Άγγελου Φραντζή είναι ένας φόρος τιμής στον Αντρέι Ταρκόφκσι, γυρισμένο στα παγωμένα νερά της Ρωσίας και της Λετονίας, με ένα ζευγάρι (Κάτια Γκουλιώνη, Ανδρέας Κωνσταντίνου) που ετοιμάζεται να τεκνοποιήσει παρότι έχει μήνες να κάνει έρωτα. Ατμόσφαιρα και στυλιζαρισμένος μεταφυσικός συμβολισμός αλλά και ένα δύσκαμπτο, βαρύ δράμα που σέρνεται πάνω στο χιόνι της Σιβηρίας.

    Δύο πρόσωπα του νόμου

    Τα «Δύο πρόσωπα του νόμου», η τρίτη μόλις ταινία του ικανότατου Κρεγκ Ζάλερ, φέρνει τους φαινομενικά μόνο αταίριαστους Μελ Γκίμπσον και Βινς Βον, στο αρχετυπικό δίδυμο των αστυνομικών που ψάχνουν να βρουν το δίκιο τους σε παράνομες δραστηριότητες. Αφηγηματικά άρτιο αλλά με πολλά ενστάσεις όσον αφορά το ιδεολογικό σκέλος του σεναρίου.

    Free solo

    Το βραβευμένο με όσκαρ ντοκιμαντέρ «Free solo» θα θαμπώσει εκείνους που αρέσκονται σε εξωπραγματικά κατορθώματα και αθλητικούς άθλους.

    Vox Lux

    Το «Vox Lux» είναι μια παντελώς άστοχη κριτική του μουσικού σταρ σύστεμ που χάνει κι άλλους πόντους από την άβολη (ο καλύτερος χαρακτηρισμός που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε) ερμηνεία της Ναταλί Πόρτμαν, ενώ το «Βερολίνο σε αγαπώ» έχει τις κλασικές ανισότητες ενός σπονδυλωτού φιλμ.

    Επίθεση στη Βομβάη

    Ο Στεφάν Μπριζέ μετά από το «Νόμο της αγοράς» συνεχίζει στο ίδιο στρατευμένο μοτίβο με το «Σε πόλεμο», ενώ η «Επίθεση στη Βομβάη» είναι ένα «τρομοκρατικό» θρίλερ βασισμένο σε αληθινό περιστατικό.

    Διερμηνέας

    Τέλος, ο «Διερμηνέας» είναι ένα road movie που ταξιδεύει στο ναζιστικό παρελθόν δύο γηραιών σλοβάκων.

    Περισσότερα από CINEMA
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ