MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ
24
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    Arctic
    Blue Note Records: Beyond the Notes
    Captain Marvel
    Corgi: Το σκυλάκι της Βασίλισσας (μεταγλωττισμένη)
    Desolation Center
    Elvis Presley: The King
    Hellboy: Ξαναγύρισα από την κόλαση
    Holy Boom
    Humanity on Trial
    In Situ
    Joe Strummer: The Future Is Unwritten
    John & Yoko: Above Us Only Sky
    Make the Economy Scream
    Melan*Cholia
    Piazzolla, the Years of the Shark
    Pj Harvey: ιστορίες από το δρόμο
    Pulp:μια ταινία για την ζωή, τον θάνατο και τα σούπερμαρκετ
    Queercore: How to Punk a Revolution
    Radiohead: Meeting people is easy
    Shazam
    Styx
    Sugartown – Για μια χούφτα ψήφους
    The Driller Killer
    The Last Waltz
    The Waiter
    Transit
    Ένας ελέφαντας στέκεται ακίνητος
    Ένας προφήτης, μα τι προφήτης
    Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες
    Αμάντα
    Αμερικανική νύχτα
    Απολιθώματα
    Από τον τρόμο στην αντίσταση – Ναζιστικό Στρατόπεδο Παύλου Μελά Θεσσαλονίκη 1941-1944
    Αστερίξ: Τo μυστικό του μαγικού ζωμού (μεταγλωττισμένη)
    Αόρατα Χέρια
    Βίος και πολιτεία
    ΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΥΣ συναντήσεις με τον Γιώργο Μανιάτη
    Γιώργος Χριστιανάκης – Μια διακριτική μουσική παρουσία
    Γράμμα από το Σαρλερουά
    Γυναίκες με τα όλα τους
    Δι’ ασήμαντον αφορμήν
    Δύση ηλίου
    Εγώ κι ο ίσκιος μου: Ένα ντοκιμαντέρ για τον Νίκο Παπάζογλου
    Εκδικητές: Τελευταία πράξη
    Ελληνική Κοινότητα Χαϊδελβέργης
    Εμείς
    Επίθεση στη Βομβάη
    Επιστροφή στην κορυφή
    Ερικ Κλάπτον: Ζωή σε δωδεκάμετρο
    Ευτυχισμένος Λάζαρος
    Η Απώλεια του Ερωτα
    Η Ευνοούμενη
    Η Ντιλιλί στο Παρίσι (μεταγλωττισμένη)
    Η Τρύπα
    Η Χήρα
    Η δίκη
    Η κατάρα της Γιορόνα
    Η σύζυγος
    Η ταινία Lego 2 (μεταγλωττισμένη)
    Η φωνή του Αντώνη
    Θέλημα Θεού
    Καπερναούμ
    Κιέριον
    Κλέφτες Καταστημάτων
    Κωδικός κολίμπρι
    Μάρνι: Μια τρελή συμμορία (μεταγλωττισμένη)
    Ματαρόα. Το ταξίδι συνεχίζεται…
    Μαύρη τρύπα
    Με άλλο πρόσωπο
    Μεκτούβ, αγάπη μου
    Μετά
    Νεκρωταφίο ζώων
    Ντάμπο (μεταγλωττισμένη)
    Ντάμπο (με υπότιτλους)
    Ο Άγγελος
    Ο Γαλαξίας
    Ο Ενοχος
    Ο Εξολοθρευτής
    Ο διερμηνέας
    Ο ευγενικός κύριος Λινκ (μεταγλωττισμένη)
    Ο ευγενικός κύριος Λινκ (με υπότιτλους)
    Οι αδερφοί Σίστερς
    Οι εξομολογήσεις
    Ο καθηγητής και ο τρελός
    Πατέρες και γιοι
    Πατρίδα από μάρμαρο
    Προσκύνημα στη Λούρδη
    Πως να εκπαιδεύσετε το δράκο σας 3 (μεταγλωττισμένη)
    Ρίζες
    Ρόμα
    Σκιές ονείρων
    Στιγμιαία οικογένεια
    Τα 4 επίπεδα της ύπαρξης
    Τα δάκρυα του βουνού
    Τελευταίος Σταθμός, KREUZBERG
    Το πάρκο των θαυμάτων (μεταγλωττισμένη)
    Το πράσινο βιβλίο
    Φαουέγια
    Φαρενάιτ 451
    Χαμός στην Τσάιναταουν
    λπ
    ΔΡΑΜΑ

    Το γύρισμα της τύχης

    Ο Φαραντί συναντά τον Παναχί με φόντο το «Πάμε στοίχημα».

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 92'
    Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Η υπόθεση της ταινίας Το γύρισμα της τύχης

    Ύστερα από ένα πάρτι με τη σύζυγό του και δύο φίλους, ο Φαρσάντ χτυπά κάτι με το αυτοκίνητό του. Καθώς κανείς τους δεν είναι σίγουρος για το τι ακριβώς συνέβη, ξεκινά ένας άκαρπος διάλογος μεταξύ τους που θα τους οδηγήσει όμως στα άκρα.

     

    Το νέο ιρανικό σινεμά

    Το σύγχρονο ιρανικό σινεμά συνεχίζει την παράδοση της παλιάς σχολής που εκπροσωπήθηκε επιτυχώς από τον Αμπάς Κιαροστάμι (κυρίως στη δημιουργικότερη δεκαετία του, αυτή των 90ς με τη βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα «Γεύση του κερασιού» αλλά και την ταινία «Ο άνεμος θα μας πάρει») με τους άξιους διαδόχους του Ασγκάρ Φαραντί και Τζαφάρ Παναχί να ανοίγουν την ματιά τους σε πιο οικουμενικά ζητήματα.

    Ο 46χρονος Λαβαφιπούρ, στην τρίτη μόλις δημιουργία του κινείται στα ίδια γνώριμα μονοπάτια που μας σύστησε το σινεμά των Φαραντί (κυρίως) και Παναχί. Εξονυχιστική έρευνα στα οικογενειακά άδυτα, κριτική στην ανερχόμενη και δυτικόφιλη ιρανική μεσαία τάξη, διάβρωση των παραδοσιακών αξιών (όπως φαίνεται ξεκάθαρα με την «κατάντια» του εθισμένου με τον τζόγο ήρωα που μεταθέτει τη σωτηρία της ζωής του στο ποδοσφαιρικό στοίχημα!), ατέλειωτες συνομιλίες γύρω από το Καλό και το Κακό κ.α.

    Όλα τα παραπάνω είναι στοιχεία αναγνωρίσιμα του Νέου Ιρανικού Σινεμά που  θεωρητικά ανεβάζουν το ενδιαφέρον και την προσοχή της διεθνούς κινηματογραφικής κοινότητας στο μάξιμουμ, ειδικά αν σκεφτούμε την αντίδραση του θεοκρατικού καθεστώτος στους δημιουργούς αυτούς. Όμως όλο αυτό το ανακυκλώσιμο, διαλογικό και δραματουργικά περιορισμένο σινεμά κάπου αρχίζει να κουράζει δείχνοντας ξεκάθαρα τα όρια του. Το είδαμε και στην τελευταία ταινία του Φαραντί, το βλέπουμε και τώρα.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: Hattrick
    Σκηνοθεσία: Ραμτίν Λαβαφιπούρ
    Σενάριο: Ραμτίν Λαβαφιπούρ

    Παίζουν: Αμίρ Τζαντιντί, Παρινάζ Ιζαντιάρ, Σαμπέλ Αμπάρ

    Διάρκεια: 92'
    Χώρα: Ιράν
    Έτος: 2018

    Rating: 2
    Διανομή: AMA Films
    Περισσότερα από CINEMA