Κωμωδία
Περιμένοντας τη Νονά
Ο Νίκος Ζαπατίνας του «Ένας κι ένας» υπογράφει μια από τις πιο μέτριες κωμωδίες της καριέρας του.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 96'

A
A
Δύο φίλοι, ο Ηρακλής και ο Αγησίλαος, ταξιδεύουν για τη Νάξο όταν μαθαίνουν ότι η πολυαγαπημένη νονά του πρώτου… μετράει ώρες. Ταυτόχρονα, η Φαίδρα που ζει μόνιμα στη Γερμανία ετοιμάζεται να περάσει το πρώτο της καλοκαίρι στην Ελλάδα.
Άλλη μια εγχώρια «κωμωδία» που παρά το ανύπαρκτο χιούμορ της θα βρει τον τρόπο να επικοινωνήσει με το κοινό. Πρόχειρο σενάριο γραμμένο θαρρείς στο πόδι, χαρακτήρες εκνευριστικά αναγνωρίσιμοι που αποδίδονται με υστερίες και συνεχείς γκριμάτσες από τους πρωταγωνιστές, γέλιο που βγαίνει μόλις στις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού σκηνές.
Ότι καλύτερο έχει να επιδείξει το φιλμ είναι η Νάξος και η Demy, που παρότι ηθοποιός δεν είναι με τίποτα, φέρνει ένα φρέσκο αέρα στα καρέ του Ζαπατίνα.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Νίκος Ζαπατίνας
Σενάριο: Νίκος Ζαπατίνας
Παίζουν: Λευτέρης Ελευθερίου, Ντέμι, Τζόελ Σέντερμπεργκ, Κατερίνα Παπουτσάκη, Θανάσης Τσαλταμπάσης
Διάρκεια: 96'
Χώρα: Ελλάδα
Έτος: 2018
Rating: 1
Διανομή: Odeon
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”