MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
19
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου
A.I. Τεχνιτή νοημοσύνη
American Psycho
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Flow
Greek Mountain Film Festival
Keeper
Misericordia
Nouvelle Vague
Qypi
REC’n’Play
Reservoir Dogs
The Blair Witch Project
The Rocky Horror Picture Show
Wicked: Μέρος δεύτερο
Άγια νύχτα, άγρια νύχτα
Ένα απλό ατύχημα
Αγριες φράουλες
Αμαρτωλοί
Αναπαράσταση
Αν είχα πόδια θα σε κλωτσούσα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Απόδραση στη Νορμανδία
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βουγονία
Δεσποινίς Μόξι: Η Οδύσσεια μιας γάτας (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (με υπότιτλους)
Η Πολυκατοικία
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η μύγα
Η συμμορία των μάγων 3
Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ
Η ώρα του λύκου
Θεώρημα
Καμία άλλη επιλογή
Κρίστι
Μέρες οργής
Με λένε Στέλιο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μόνος στο σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη
Νυρεμβέργη
Νυχτερινή εφημερία
Νύχτα Αγωνίας
Ο Κινηματογραφιστής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο βασιλιάς των βασιλιάδων: Μια ιστορία από τον Κάρολο Ντίκενς (μεταγλωττισμένη)
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι ώρες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο μεγάλος Δικτάτωρ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Πέντε νύχτες στου Φρέντι 2
Πολύ σκληρός για να πεθάνει
Ρέκβιεμ για ένα όνειρο
Ρενουάρ
Σιωπηλή αγάπη
Σπασμένη φλέβα
Στο νησί του Αμρουμ
Συναισθηματική αξία
Συνύπαρξη, λέμε τώρα
Σώστε τον πράσινο πλανήτη
Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα του Μίκυ
Τα κάλαντα των Χριστουγέννων
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το δέντρο που πληγώναμε
Το καταφύγιο του τρόμου
Το οτιδήποτε
Το πατρικό
Το ταρανδάκι των Χριστουγέννων (μεταγλωττισμένη)
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρία χιλιόμετρα ως το τέλος του κόσμου
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους-Σπουδαστικό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένες αγάπες
Χειμωνιάτικο φως
Κωμωδία

Η Γυνή να Φοβήται τον Άνδρα

Επιχρωματισμένη η κλασική ταινία του Γιώργου Τζαβέλλα ξαναβγαίνει στις αίθουσες περιμένοντας την ετυμηγορία του κοινού για το αν πέτυχε ή όχι το… λίφτινγκ!

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 105'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Ένας δημόσιος υπάλληλος, ο Αντωνάκης (Γιώργος Κωνσταντίνου) αποφασίζει να παντρευτεί την κοπέλα (η Μάρω Κοντού ως Ελένη δίνει την κορυφαία ίσως ερμηνεία της στο σινεμά) με την οποία συζεί και την καταπιέζει για μια δεκαετία. Εκείνη αποφασίζει να διεκδικήσει αυτά που της έχει στερήσει όλα αυτά τα χρόνια.

kontou konstantinou

Πρόκειται για μια σπουδαία στιγμή στην ιστορία του ελληνικού σινεμά. Η κωμωδία ηθών που τόσο εύστοχα κατέγραψε ο Γιώργος Τζαβέλλας από τα ασπρόμαυρα 60ς διαθέτει όλη την ιλαροτραγωδία που συνόδευε τις διαπροσωπικές σχέσεις της ελλήνων της εποχής με τον παραδοσιακό ανατολίτη άντρα – υποδειγματικός ο Κωνσταντίνου- να καταδυναστεύει την Ελληνίδα γυναίκα που κάποια στιγμή πραγματοποιεί την επανάσταση της.

Μπορεί σήμερα να ακούγεται κάπως ξεπερασμένη η ιστορία αλλά στην εποχή της είχε κάνει αίσθηση, ενώ τιμήθηκε με το βραβείο Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Σικάγου. Η ταινία ήταν σε παραγωγή της νεοσύστατης τότε εταιρείας «Καραγιάννης- Καρατζόπουλος» που ιδρύθηκε το 1966 από το σκηνοθέτη Κώστα Καραγιάννη, τον αδερφό του Ντόντο Καραγιάννη και τον Αντώνη Καρατζόπουλο, σε μια εποχή που η αυτοκρατορία της Φίνος Φιλμ δεν άφηνε περιθώρια για αμφισβήτηση στο ποιος κάνει κουμάντο στην ελληνική κινηματογραφική παραγωγή και διανομή.

Οι τρεις συνεργάτες κατάφεραν όμως να σταθούν επάξια, δημιουργώντας αρκετές μεγάλες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου. Με την επόμενη ταινία τους, «Το Πιο Λαμπρό Αστέρι» (1967) και το ζευγάρι Βουγιουκλάκη-Παπαμιχαήλ για πρωταγωνιστές, κατάφεραν να κατακτήσουν την κορυφή στον πίνακα των εμπορικότερων ταινιών της χρονιάς. Σύντομα η «Καραγιάννης- Καρατζόπουλος», με τους τρεις άντρες τοποθετημένους ο καθένας στο δικό του πόστο, κατόρθωσε να παράγει, μαζί με τις συμπαραγωγές που χρηματοδοτούσε, 20 ταινίες το χρόνο. Μετά το 1973 η παραγωγή της εταιρείας μειώθηκε κατακόρυφα, εξαιτίας της εισόδου της τηλεόρασης. Στα τέλη του ΄70 οραματιζόμενοι την ανάκαμψη του ελληνικού κινηματογράφου χρηματοδότησαν την ταινία του Θόδωρου Μαραγκού «Από πού Πάνε για την Χαβούζα» (1978), η οποία με την τεράστια επιτυχία της, τους δικαίωσε.

Ο επιχρωματισμός της ταινίας “Η γυνή να φοβείται τον άντρα” αποφασίστηκε το 2015 και πραγματοποιήθηκε από την εταιρία WEST WING STUDIOS, Inc. στην Φλόριντα των ΗΠΑ. Ο επιχρωματισμός έγινε καρέ –καρέ υπό την εποπτεία του Αντώνη Καρατζόπουλου ώστε τα χρώματα να είναι όσο το δυνατόν πιο πιστά στην εποχή της ταινίας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: : Η ΓΥΝΗ ΝΑ ΦΟΒΗΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
Σκηνοθεσία: Γιώργος Τζαβέλλαs
Σενάριο: Γιώργος Τζαβέλλαs

Παίζουν: Γιώργος Κωνσταντίνου, Μάρω Κοντού, Λίλυ Παπαγιάννη, Κατερίνα Γώγου, Δέσπω Διαμαντίδου

Διάρκεια: 105'
Χώρα: Ελλάδα
Έτος: 1965

Διανομή: Spentzos
Περισσότερα από CINEMA