Κοινωνική
Μπελίσιμα
Η Μανταλένα, μια απλή γυναίκα από μια λαϊκή συνοικία της Ρώμης, πηγαίνει την 7χρονη κόρη της σε μια οντισιόν της Τσινετσινά και προσπαθεί να κάνει τα πάντα για να της εξασφαλίσει μια καριέρα στο σινεμά. Ο Λουκίνο Βισκόντι στην τρίτη ταινία του, κρατάει στοιχεία του κοινωνικού νεορεαλισμού και της κωμικής ηθογραφίας της εποχής, ενώ η […]

Monopoli Team
10.06.2009
A
A
Η Μανταλένα, μια απλή γυναίκα από μια λαϊκή συνοικία της Ρώμης, πηγαίνει την 7χρονη κόρη της σε μια οντισιόν της Τσινετσινά και προσπαθεί να κάνει τα πάντα για να της εξασφαλίσει μια καριέρα στο σινεμά. Ο Λουκίνο Βισκόντι στην τρίτη ταινία του, κρατάει στοιχεία του κοινωνικού νεορεαλισμού και της κωμικής ηθογραφίας της εποχής, ενώ η ’ννα Μανιάνι στο ρόλο της Μανταλένα είναι σκέτος σίφουνας! Το όνειρο του καθημερινού ανθρώπου να κερδίσει λίγη δόξα, έστω και μέσω των παιδιών του, παραμένει επίκαιρο στην εποχή των talent shows της τηλεόρασης.
Θοδωρής Τσιάτσικας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Bellissima
Σκηνοθεσία: Λουκίνο Βισκόντι
Σενάριο: Λουκίνο Βισκόντι, Φρανσέσκο Ρόζι, Τσέζαρε Τσαβατίνι
Παίζουν: Αννα Μανιάνι, Βάλτερ Κιάρι
Παραγωγή:
Χώρα: Ιταλία
Έτος: 1951
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η τέχνη της… ζωής. Γιατί είναι εντάξει απλώς να αλλάζουμε γνώμη και επιλογές
Μετακόμιση: Πώς επιλέγουμε τόπο κατοικίας ανάλογα με τις προτεραιότητες στη ζωή
Πρεμιέρες: Γευστική ιστορία ενηλικίωσης
Η ιστορία της Πρωτομαγιάς: Από την «αναγέννηση» της φύσης στην «αναγέννηση» της εργατικής τάξης
Η εργατική Πρωτομαγιά μέσα από τους στίχους σπουδαίων ποιητών
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας