Κοινωνική
Angel : μια ζωή σαν όνειρο
Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Βερολίνου 2007. Αγγλία, αρχές του αιώνα. Μια νεαρή και ταλαντούχα συγγραφέας, η Έιντζελ Ντέβερελ ονειρεύεται τη δόξα, την επιτυχία και τον έρωτα. Μια γυναίκα θαρραλέα και διαφορετική από την εποχή της. Αρνείται να πιστέψει ότι αυτό που θέλει δεν μπορεί να το έχει. Μήπως τελικά η δύναμη της θέλησης είναι ικανή […]

Monopoli Team
04.08.2008
A
A
Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Βερολίνου 2007. Αγγλία, αρχές του αιώνα. Μια νεαρή και ταλαντούχα συγγραφέας, η Έιντζελ Ντέβερελ ονειρεύεται τη δόξα, την επιτυχία και τον έρωτα. Μια γυναίκα θαρραλέα και διαφορετική από την εποχή της. Αρνείται να πιστέψει ότι αυτό που θέλει δεν μπορεί να το έχει. Μήπως τελικά η δύναμη της θέλησης είναι ικανή να υπερπηδήσει όλα τα εμπόδια; Έχει χαρακτηριστεί ως το enfant terrible του γαλλικού σινεμά. Ο Φρανσουά Οζόν αρχικά έκανε κάποιες μικρού μήκους ταινίες, οι οποίες τον ανέδειξαν σαν έναν από τους πολλά υποσχόμενους σκηνοθέτες του γαλλικού σινεμά. Η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ των Κανών.
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Angel
Σκηνοθεσία: Φρανσουά Οζόν
Σενάριο: Φρανσουά Οζόν
Παίζουν: Ρομόλα Γκαράι, Σαμ Νιλ, Σαρλότ Ράμπλινγκ
Παραγωγή:
Χώρα: Μ.Βρετανία, Βέλγιο, Γαλλία
Έτος: 2008
Rating: 2
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το Τελευταίο Σημείωμα: Δωρεάν προβολή της ταινίας του Παντελή Βούλγαρη από τον Δήμο Πετρούπολης
Οι The Kovenant στο Gagarin 205
Σοφία Καµαγιάννη, πώς θα συνδεθούμε ξανά με τη φύση;
«Κάλαντα της άνοιξης»: Οι CHÓRES επιστρέφουν με μια μουσική ταινία μικρού μήκους – ύμνο στη ζωή
Η Νία Βαρντάλος στο «Watch Next» της COSMOTE TV
Ορέστης Τζιόβας: «Με αφορά το σύνολο. Πρέπει να μάχεσαι» (vid)
Beer Music Fest 2025: 3 μέρες ατελείωτης μπίρας με ένα line up που ενώνει hip hop και πανηγύρι
Nικολέτα Βλαβιανού για #MeToo: «Δεν υπήρξε κάθαρση στον χώρο, είναι θέμα εξουσίας» (vid)
ΑΑΔΕ: Στήνει “ραντάρ” για να καταγράψει «μαύρα ενοίκια»
Ο Pedro Pascal είναι όντως παντού – και υπάρχει πολύ καλός λόγος