Κοινωνική
Φώτα στο Σούρουπο
Η 15η ταινία του Φιλανδού Ακι Καουρισμάκι και τελευταία της προλεταριακής τριλογίας του, που άρχισε με το Μακριά πετούν τα σύννεφα το 1996 και συνεχίστηκε με τον Ανθρωπο χωρίς παρελθόν (2002 – Μεγάλο Βραβείο Φεστιβάλ Κανών). Ένας μοναχικός νυχτοφύλακας ερωτεύεται παράφορα μια ξανθιά μοιραία γυναίκα, μέχρι να αποδειχτεί ότι έπεσε θύμα της γυναίκας, καθώς τον […]

Monopoli Team
17.10.2006
A
A
Η 15η ταινία του Φιλανδού Ακι Καουρισμάκι και τελευταία της προλεταριακής τριλογίας του, που άρχισε με το Μακριά πετούν τα σύννεφα το 1996 και συνεχίστηκε με τον Ανθρωπο χωρίς παρελθόν (2002 – Μεγάλο Βραβείο Φεστιβάλ Κανών). Ένας μοναχικός νυχτοφύλακας ερωτεύεται παράφορα μια ξανθιά μοιραία γυναίκα, μέχρι να αποδειχτεί ότι έπεσε θύμα της γυναίκας, καθώς τον χρησιμοποίησε ως εξιλαστήριο θύμα μιας μεγάλης ληστείας. Ο τίτλος αποτελεί αναφορά στα Φώτα της Πόλης του Τσάρλι Τσάπλιν, στον κόσμο του οποίου είναι αφιερωμένη η ταινία.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Lights in the dusk
Σκηνοθεσία: Ακι Καουρισμάκι
Σενάριο: Ακι Καουρισμάκι
Παίζουν: Γιάννε Χιτιένεν, Μαρία Γιαρβενχέλμι, Μαρία Χεϊσκάνεν
Παραγωγή:
Χώρα: Φινλανδία
Έτος: 2006
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”