Κοινωνική
Φώτα στο Σούρουπο
Η 15η ταινία του Φιλανδού Ακι Καουρισμάκι και τελευταία της προλεταριακής τριλογίας του, που άρχισε με το Μακριά πετούν τα σύννεφα το 1996 και συνεχίστηκε με τον Ανθρωπο χωρίς παρελθόν (2002 – Μεγάλο Βραβείο Φεστιβάλ Κανών). Ένας μοναχικός νυχτοφύλακας ερωτεύεται παράφορα μια ξανθιά μοιραία γυναίκα, μέχρι να αποδειχτεί ότι έπεσε θύμα της γυναίκας, καθώς τον […]
Monopoli Team
17.10.2006
A
A
Η 15η ταινία του Φιλανδού Ακι Καουρισμάκι και τελευταία της προλεταριακής τριλογίας του, που άρχισε με το Μακριά πετούν τα σύννεφα το 1996 και συνεχίστηκε με τον Ανθρωπο χωρίς παρελθόν (2002 – Μεγάλο Βραβείο Φεστιβάλ Κανών). Ένας μοναχικός νυχτοφύλακας ερωτεύεται παράφορα μια ξανθιά μοιραία γυναίκα, μέχρι να αποδειχτεί ότι έπεσε θύμα της γυναίκας, καθώς τον χρησιμοποίησε ως εξιλαστήριο θύμα μιας μεγάλης ληστείας. Ο τίτλος αποτελεί αναφορά στα Φώτα της Πόλης του Τσάρλι Τσάπλιν, στον κόσμο του οποίου είναι αφιερωμένη η ταινία.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Lights in the dusk
Σκηνοθεσία: Ακι Καουρισμάκι
Σενάριο: Ακι Καουρισμάκι
Παίζουν: Γιάννε Χιτιένεν, Μαρία Γιαρβενχέλμι, Μαρία Χεϊσκάνεν
Παραγωγή:
Χώρα: Φινλανδία
Έτος: 2006
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Για τον Θέμο Σκανδάμη, οι στιγμές θαυμασμού είναι αυτές που γίνονται τραγούδια
8ο Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας powered by ΔΕΗ: 10 ταινίες για κάθε ηλικία που δεν πρέπει να χάσετε
Home Cinema: Οι ταινίες που θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Φθινοπωρινό brunch σε 5 cozy μαγαζιά της Αθήνας
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 8-9 Νοεμβρίου
Free City: 5 προτάσεις για δωρεάν διασκέδαση αυτό το ΣΚ στην Αθήνα
Nina Simone – 4 οκτάβες Ελευθερίας: Η μουσική παράσταση του Σωτήρη Καραμεσίνη στο Θέατρο Arroyo
Με τον νέο του δίσκο, το Παιδί Τραύμα σού δίνει “Δεύτερη Ζωή” – Θα τη ζήσεις;
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)