MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
01
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
1ο Διεθνές Φεστιβάλ Βίγκαν Κινηματογράφου VegArtAct 2025
66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A State of Passion
Black Dog
Bullet Train
Café 404
Chainsaw Man-Η ταινία: Reze Arc (με υπότιτλους)
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Depeche Mode: M
Dracula
F1: Η ταινία
Flow
Good Boy
Harvest
Interstellar
Jurassic World: Αναγέννηση
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Noi
Nouvelle Vague
Poor Things
Springsteen: Deliver Me from Nowhere
Super Paradise
The Batman
The Fantastic Four: Πρώτα βήματα
The Rocky Horror Picture Show
The Seafarers
The Shape of Night
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
The Toxic Avenger
Tron: Ares
Vampyr
Weapons
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Ένα ήσυχο μέρος: Ημέρα πρώτη
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αναφορά στον Ιωάννη Καποδίστρια
Αργός θάνατος
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Δεσμώτες
Επιχείρηση Καμπούλ
Ζεφ
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η γη της Ισπανίας
Η επέτειος
Η ζωή του Τσακ
Η κατάρα του Σέλμπι Όουκς
Η κυρία με το σκυλάκι
Ηλιοτρόπιο
Η μακριά πορεία
Η μουσική της ζούγκλας 2 (μεταγλωττισμένη)
Η νύχτα με τις μάσκες
Η νύχτα των ζωντανών νεκρών
Η σιωπή
Η ώρα του λύκου
Καζαμπλάνκα
Καλή σου νύχτα κυρ-Αλέξανδρε
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κλέφτης από σπόντα
Κράτα την ψυχή σου στο χέρι και περπάτα
Μέρες οργής
Μαζί
Μαθήματα από έναν πιγκουίνο
Με κομμένη την ανάσα
Με λένε Στέλιο
Μετά το κυνήγι
Μετανιώνοντας για σένα
Μια μάχη μετά την άλλη
Μια νύχτα με τη Μοντ
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Νεκρό τηλέφωνο 2
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος του ιερού ελαφιού
Οι άγριες μέρες μας
Οικογενειακή φωλιά
Ο μεσολαβητής
Ο φίλος μου ο Ταφίτι (μεταγλωττισμένη)
Ο ωραίος Σέργιος
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Ρόουζ εναντίον Ρόουζ
Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα
Σκοτώστε τον τζόκεϊ
Στα βάθη του χειμώνα
Στο νησί του Αμρουμ
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα 400 Χτυπήματα
Ταιριάζουμε;
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα παιδιά του Παραδείσου
Τα τέρματα του Αυγούστου
Τερατομουντζούρες (μεταγλωττισμένη)
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το μίσος
Τομ και Τζέρι: Η απαγορευμένη πυξίδα (μεταγλωττισμένη)
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μωρό της Ρομαρί
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το παγώνι
Το φιλί της γυναίκας αράχνης
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρελές σφαίρες
Τύχη βουνό
Φτηνά τσιγάρα
Φύγαμε
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Θρίλερ

Η κληρονόμος των μυστικών

Η «Κληρονόμος των μυστικών» του ΝιλΜπέργκερ είναι μια σφιχτοδεμένη περιπέτεια γυρισμένη με κινητό

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 101'
Monopoli Team

Υπόθεση

Όταν ο αποξενωμένος πατέρας της πέσει θύμα απαγωγής στο Κάιρο, μια νεαρή κοπέλα που ζει στη Νέα Υόρκη θα βρεθεί μπλεγμένη σε έναν κόσμο μυστικών και εγκλημάτων, ταξιδεύοντας από την Αίγυπτο και την χαοτική Βομβάη μέχρι τη Σεούλ για να σώσει όχι μόνο τον πατέρα της, αλλά και τον ίδιο της τον εαυτό.​

Σχετικά με την ταινία

Όταν οι περισσότερες κινηματογραφικές παραγωγές φτάνουν σε μια τοποθεσία, διαταράσσουν την καθημερινότητά της. Έχουν πολύ εξοπλισμό, συνεργεία, φορτηγά· κλείνουν δρόμους, αποκλείουν πεζοδρόμια και μετατρέπονται στο κέντρο της προσοχής. Για το Inheritanceο Νιλ Μπέργκερ ήθελε να κάνει το αντίθετο, να κινηματογραφήσει χρησιμοποιώντας ένα iPhone και χωρίς να τραβάει τα βλέμματα, ώστε να καταγράψει τον κόσμο όπως είναι.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η παραγωγή ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο – από τη Νέα Υόρκη μέχρι το Κάιρο, το Νέο Δελχί και τη Σεούλ – γυρίζοντας με ένα μικρό συνεργείο, προσπαθώντας να παραμείνουν «αόρατοι». Το συνεργείο ακολούθησε το ίδιο ταξίδι που κάνουν οι χαρακτήρες της ταινίας, κάνοντας γυρίσματα σε όλες τις πραγματικές τοποθεσίες όπου διαδραματίζεται η πλοκή, στοχεύοντας στην αφιλτράριστη καταγραφή της καθημερινότητας του κάθε τόπου.

Αν και το σενάριο ήταν εξαρχής γραμμένο, το μικρό και ευέλικτο μέγεθος της παραγωγής επέτρεπε την ενσωμάτωση στην ταινία των διάφορων απρόοπτων καταστάσεων που προέκυπταν. Ο Μπέργκερ είχε δώσει οδηγίες στους ηθοποιούς να παραμένουν στους ρόλους τους ό,τι κι αν συμβεί, ώστε να διατηρηθεί μια αίσθηση αυθεντικότητας και αμεσότητας.

Στο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης, η Φίμπι Ντίνεβορ, ως μέρος του ρόλου της, μπήκε σε ένα πολυτελές κατάστημα κοσμημάτων και έκλεψε ένα ακριβό ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Κατόρθωσε να φύγει φορώντας τα, χωρίς να την αντιληφθεί κανείς. Αργότερα, το συνεργείο τα επέστρεψε διακριτικά, ώστε το κατάστημα να μη συνειδητοποιήσει ποτέ ότι είχαν λείψει.

Σε μια υπερατλαντική πτήση, γυρίστηκαν τρεις σκηνές διαλόγου χωρίς άδεια, την ώρα που οι αεροσυνοδοί σέρβιραν δείπνο. Μοιάζοντας περισσότερο με απλούς τουρίστες που κατέγραφαν στιγμές του ταξιδιού τους, παρά με κινημετογραφική παραγωγή, το συνεργείο πέρασε απαρατήρητο. Αργότερα, όταν οι αεροσυνοδοί ρώτησαν αν οι πρωταγωνιστές ήταν διάσημοι, το συνεργείο απάντησε καταφατικά, εξηγώντας ότι ταξίδευαν για μια ταινία – κάτι που, φυσικά, ήταν αλήθεια.

Οι περιπέτειες της Ντίνεβορ συνεχίστηκαν και στην Νέα Υόρκη, όταν έκλεψε ένα μπουκάλι τεκίλα και το ήπιε στην Όγδοη Λεωφόρο, ως μέρος του ρόλου της. Ο διευθυντής φωτογραφίας και ο σκηνοθέτης στέκονταν λίγο πιο πέρα, ώστε να φαίνεται σαν μια γυναίκα που έπινε μόνη της δημοσίως. Τρεις αστυνομικοί της Νέας Υόρκης την πλησίασαν, της πήραν το μπουκάλι και τη ρώτησαν γιατί έπινε στον δρόμο. Εκείνη απάντησε, μένοντας στον χαρακτήρα της, ότι απλά της άρεσε η τεκίλα και προσφέρθηκε να τους κεράσει. Μετά από λίγο, ο Μπέργκερ επενέβη και εξήγησε την κατάσταση, με αποτέλεσμα να τους αφήσουν να συνεχίσουν το γύρισμα.

Στο Κάιρο, η παραγωγή έκανε γυρίσματα στη πολύβουη αγορά Χαν ελ-Χαλίλι, χωρίς να τραβήξει την προσοχή των περαστικών. Αυτό επέτρεψε να αποτυπωθεί η αυθεντική ατμόσφαιρα, κάτι που θα ήταν αδύνατο να αναπαραχθεί σε ένα συμβατικό κινηματογραφικό σετ. Σε μια πολυσύχναστη λεωφόρο δίπλα στην αγορά, οι πεζοί έβρισκαν ένα κενό στον φράχτη που διαχώριζε τα ρεύματα κυκλοφορίας και διέσχιζαν τον δρόμο με κίνδυνο της ζωής τους. Η Ντίνεβορ έκανε το ίδιο, ακολουθώντας τη φυσική ροή του πλήθους. Το συνεργείο κατέγραψε τη σκηνή, αποτυπώνοντας μια αληθινά δυναμική και γεμάτη ένταση στιγμή.

Στο Δελχί, γυρίστηκε μια σκηνή καταδίωξης μοτοσικλέτας από την αστυνομία σε ανοιχτούς δρόμους. Παρότι φάνηκε επικίνδυνο, η κυκλοφοριακή συμφόρηση εμπόδιζε την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων, προσδίδοντας ωστόσο στην ταινία έναν ρεαλισμό που δύσκολα θα μπορούσε να επιτευχθεί με παραδοσιακά γυρίσματα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Inheritance
Σκηνοθεσία: Νηλ Μπέργκερ
Σενάριο: Νηλ Μπέργκερ, Όλεν Στάινχάουερ

Παίζουν: Σιάρα Μπάξεντεϊλ, Ματζντ Έιντ, Ντάνιελ Τζόι Αλμπράιτ, Κέρστι Μπράιαν, Ρης Αϊφανς, Χοσέ Αλβάρεζ, Μπάιρον Κλόχεσι, Φίμπι Νταϊνέβορ

Διάρκεια: 101'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2024

Διανομή: TFG Greece
Περισσότερα από CINEMA