MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
30
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Animal
Anora
Baby
Banff Centre Mountain Film Festival World Tour 2025
Black Dog
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Fiction
Flow
Hedwig and the Angry Inch
Maria
Mauthausen
Mickey 17
O Κομφορμίστας του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι
Pink Floyd At Pompeii – MCMLXXII
Star Wars: Επεισόδιο ΙII- Η Εκδίκηση των Σιθ
Take a Trip
The Brutalist
Until Dawn
Winona
Yu-Gi-Oh! Η σκοτεινή πλευρά των διαστάσεων (μεταγλωττισμένη)
Ένας απλός άνθρωπος
Έχω κάτι να πω
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Όνειρα ιλουστρασιόν
Αλπεις
Αλύγιστος Νίκος
Αμαρτωλοί
Αναμνήσεις ενός σαλιγκαριού
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αρκάντια
Ασυνήθιστες φίλες
Δαχομέη
Είμαι ακόμη εδώ
Είμαι η Κούβα
Εβρος – Θολό τοπίο
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Εμείς: Μια ταινία για τον Bloody Hawk
Ερωτική επιθυμία
Ευρυδίκη Β.Α. 2037
Η Τζούλι μένει σιωπηλή
Η επαφή
Η θάλασσα μέσα μου
Η καρδιά του κτήνους
Η μάσκα του Διαβόλου
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η πένθιμη παρέλαση των ρόδων
Η σιωπή
Ησυχία 6-9
Η φωτογραφία
Θεώρημα
Θολός βυθός
Ιστορία 52
Καγιάρα: Ηρωίδα των Ινκας (μεταγλωττισμένη)
Καμία άλλη γη
Καρκαλού
Κονκλάβιο
Κραυγές και ψίθυροι
Κρυστάλλινες νύχτες
Λάκης Παπαστάθης – Σε πρώτο πλάνο
Λίλο & Στιτς
Μ – Ο δράκος του Ντίσελντορφ
Μια μέρα, ένας έρωτας
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μια ταινία Minecraft (με υπότιτλους)
Μικρές Αφροδίτες
Μιλώντας για το τέλος
Νοσφεράτου
Ντανίλο Τρέλες: Ο φημισμένος Ανδαλουσιανός μουσικός
Ντελικατέσεν
Ο γύρος του κόσμου του μικρού Γκρίζλι (μεταγλωττισμένη)
Ο δράκουλας των Εξαρχείων
Ο ερασιτέχνης
Οικουμενική γλώσσα
Οι κυνηγοί
Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ο λογιστής 2
Οντότητα
Ο πειρατής Μαυροδόντης και η κόμισσα του Γκρελ (μεταγλωττισμένη)
Ουγκέτσου Μονογκατάρι
Πριν το τέλος
Πρωινή περίπολος
Σάουντρακ για ένα πραξικόπημα
Σε μια άγνωστη χώρα
Σμιλεμένες ψυχές
Σχετικά με τον Βασίλη…
Ταξίδι του μέλιτος
Τα χρώματα της ίριδος
Τελευταία πνοή
Το Παρίσι του Σουλεϊμάν
Το Χαμίνι
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το αγόρι
Το βλέμμα του Οδυσσέα
Το βράδυ υποχωρεί
Το κάστρο στον ουρανό
Το κακό
Το μετέωρο βήμα του πελαργού
Το μικρό μου Πάντα (μεταγλωττισμένη)
Το πάθος
Υπάρχω
Υπέροχες μέρες
Φάννυ και Αλέξανδρος
Φαντάσματα από το παρελθόν
Χιονάτη (μεταγλωττισμένη)
Θρίλερ

Η κληρονόμος των μυστικών

Η «Κληρονόμος των μυστικών» του ΝιλΜπέργκερ είναι μια σφιχτοδεμένη περιπέτεια γυρισμένη με κινητό

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 101'
Monopoli Team

Υπόθεση

Όταν ο αποξενωμένος πατέρας της πέσει θύμα απαγωγής στο Κάιρο, μια νεαρή κοπέλα που ζει στη Νέα Υόρκη θα βρεθεί μπλεγμένη σε έναν κόσμο μυστικών και εγκλημάτων, ταξιδεύοντας από την Αίγυπτο και την χαοτική Βομβάη μέχρι τη Σεούλ για να σώσει όχι μόνο τον πατέρα της, αλλά και τον ίδιο της τον εαυτό.​

Σχετικά με την ταινία

Όταν οι περισσότερες κινηματογραφικές παραγωγές φτάνουν σε μια τοποθεσία, διαταράσσουν την καθημερινότητά της. Έχουν πολύ εξοπλισμό, συνεργεία, φορτηγά· κλείνουν δρόμους, αποκλείουν πεζοδρόμια και μετατρέπονται στο κέντρο της προσοχής. Για το Inheritanceο Νιλ Μπέργκερ ήθελε να κάνει το αντίθετο, να κινηματογραφήσει χρησιμοποιώντας ένα iPhone και χωρίς να τραβάει τα βλέμματα, ώστε να καταγράψει τον κόσμο όπως είναι.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η παραγωγή ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο – από τη Νέα Υόρκη μέχρι το Κάιρο, το Νέο Δελχί και τη Σεούλ – γυρίζοντας με ένα μικρό συνεργείο, προσπαθώντας να παραμείνουν «αόρατοι». Το συνεργείο ακολούθησε το ίδιο ταξίδι που κάνουν οι χαρακτήρες της ταινίας, κάνοντας γυρίσματα σε όλες τις πραγματικές τοποθεσίες όπου διαδραματίζεται η πλοκή, στοχεύοντας στην αφιλτράριστη καταγραφή της καθημερινότητας του κάθε τόπου.

Αν και το σενάριο ήταν εξαρχής γραμμένο, το μικρό και ευέλικτο μέγεθος της παραγωγής επέτρεπε την ενσωμάτωση στην ταινία των διάφορων απρόοπτων καταστάσεων που προέκυπταν. Ο Μπέργκερ είχε δώσει οδηγίες στους ηθοποιούς να παραμένουν στους ρόλους τους ό,τι κι αν συμβεί, ώστε να διατηρηθεί μια αίσθηση αυθεντικότητας και αμεσότητας.

Στο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης, η Φίμπι Ντίνεβορ, ως μέρος του ρόλου της, μπήκε σε ένα πολυτελές κατάστημα κοσμημάτων και έκλεψε ένα ακριβό ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Κατόρθωσε να φύγει φορώντας τα, χωρίς να την αντιληφθεί κανείς. Αργότερα, το συνεργείο τα επέστρεψε διακριτικά, ώστε το κατάστημα να μη συνειδητοποιήσει ποτέ ότι είχαν λείψει.

Σε μια υπερατλαντική πτήση, γυρίστηκαν τρεις σκηνές διαλόγου χωρίς άδεια, την ώρα που οι αεροσυνοδοί σέρβιραν δείπνο. Μοιάζοντας περισσότερο με απλούς τουρίστες που κατέγραφαν στιγμές του ταξιδιού τους, παρά με κινημετογραφική παραγωγή, το συνεργείο πέρασε απαρατήρητο. Αργότερα, όταν οι αεροσυνοδοί ρώτησαν αν οι πρωταγωνιστές ήταν διάσημοι, το συνεργείο απάντησε καταφατικά, εξηγώντας ότι ταξίδευαν για μια ταινία – κάτι που, φυσικά, ήταν αλήθεια.

Οι περιπέτειες της Ντίνεβορ συνεχίστηκαν και στην Νέα Υόρκη, όταν έκλεψε ένα μπουκάλι τεκίλα και το ήπιε στην Όγδοη Λεωφόρο, ως μέρος του ρόλου της. Ο διευθυντής φωτογραφίας και ο σκηνοθέτης στέκονταν λίγο πιο πέρα, ώστε να φαίνεται σαν μια γυναίκα που έπινε μόνη της δημοσίως. Τρεις αστυνομικοί της Νέας Υόρκης την πλησίασαν, της πήραν το μπουκάλι και τη ρώτησαν γιατί έπινε στον δρόμο. Εκείνη απάντησε, μένοντας στον χαρακτήρα της, ότι απλά της άρεσε η τεκίλα και προσφέρθηκε να τους κεράσει. Μετά από λίγο, ο Μπέργκερ επενέβη και εξήγησε την κατάσταση, με αποτέλεσμα να τους αφήσουν να συνεχίσουν το γύρισμα.

Στο Κάιρο, η παραγωγή έκανε γυρίσματα στη πολύβουη αγορά Χαν ελ-Χαλίλι, χωρίς να τραβήξει την προσοχή των περαστικών. Αυτό επέτρεψε να αποτυπωθεί η αυθεντική ατμόσφαιρα, κάτι που θα ήταν αδύνατο να αναπαραχθεί σε ένα συμβατικό κινηματογραφικό σετ. Σε μια πολυσύχναστη λεωφόρο δίπλα στην αγορά, οι πεζοί έβρισκαν ένα κενό στον φράχτη που διαχώριζε τα ρεύματα κυκλοφορίας και διέσχιζαν τον δρόμο με κίνδυνο της ζωής τους. Η Ντίνεβορ έκανε το ίδιο, ακολουθώντας τη φυσική ροή του πλήθους. Το συνεργείο κατέγραψε τη σκηνή, αποτυπώνοντας μια αληθινά δυναμική και γεμάτη ένταση στιγμή.

Στο Δελχί, γυρίστηκε μια σκηνή καταδίωξης μοτοσικλέτας από την αστυνομία σε ανοιχτούς δρόμους. Παρότι φάνηκε επικίνδυνο, η κυκλοφοριακή συμφόρηση εμπόδιζε την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων, προσδίδοντας ωστόσο στην ταινία έναν ρεαλισμό που δύσκολα θα μπορούσε να επιτευχθεί με παραδοσιακά γυρίσματα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Inheritance
Σκηνοθεσία: Νηλ Μπέργκερ
Σενάριο: Νηλ Μπέργκερ, Όλεν Στάινχάουερ

Παίζουν: Σιάρα Μπάξεντεϊλ, Ματζντ Έιντ, Ντάνιελ Τζόι Αλμπράιτ, Κέρστι Μπράιαν, Ρης Αϊφανς, Χοσέ Αλβάρεζ, Μπάιρον Κλόχεσι, Φίμπι Νταϊνέβορ

Διάρκεια: 101'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2024

Διανομή: TFG Greece
Περισσότερα από CINEMA