MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου
A.I. Τεχνιτή νοημοσύνη
American Psycho
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Flow
Greek Mountain Film Festival
Keeper
Misericordia
Nouvelle Vague
Qypi
REC’n’Play
Reservoir Dogs
The Blair Witch Project
The Rocky Horror Picture Show
Wicked: Μέρος δεύτερο
Άγια νύχτα, άγρια νύχτα
Ένα απλό ατύχημα
Αγριες φράουλες
Αμαρτωλοί
Αναπαράσταση
Αν είχα πόδια θα σε κλωτσούσα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Απόδραση στη Νορμανδία
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βουγονία
Δεσποινίς Μόξι: Η Οδύσσεια μιας γάτας (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (με υπότιτλους)
Η Πολυκατοικία
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η μύγα
Η συμμορία των μάγων 3
Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ
Η ώρα του λύκου
Θεώρημα
Καμία άλλη επιλογή
Κρίστι
Μέρες οργής
Με λένε Στέλιο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μόνος στο σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη
Νυρεμβέργη
Νυχτερινή εφημερία
Νύχτα Αγωνίας
Ο Κινηματογραφιστής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο βασιλιάς των βασιλιάδων: Μια ιστορία από τον Κάρολο Ντίκενς (μεταγλωττισμένη)
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι ώρες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο μεγάλος Δικτάτωρ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Πέντε νύχτες στου Φρέντι 2
Πολύ σκληρός για να πεθάνει
Ρέκβιεμ για ένα όνειρο
Ρενουάρ
Σιωπηλή αγάπη
Σπασμένη φλέβα
Στο νησί του Αμρουμ
Συναισθηματική αξία
Συνύπαρξη, λέμε τώρα
Σώστε τον πράσινο πλανήτη
Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα του Μίκυ
Τα κάλαντα των Χριστουγέννων
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το δέντρο που πληγώναμε
Το καταφύγιο του τρόμου
Το οτιδήποτε
Το πατρικό
Το ταρανδάκι των Χριστουγέννων (μεταγλωττισμένη)
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρία χιλιόμετρα ως το τέλος του κόσμου
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους-Σπουδαστικό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένες αγάπες
Χειμωνιάτικο φως
ΔΡΑΜΑ

Η έπαυλη με τα μυστικά

Η ταινία του Αργεντίνου Πάμπλο Τραπέρο («Η φαμίλια», «7 ημέρες στην Αβάνα») που συμμετείχε στα Φεστιβάλ της Βενετίας και το Τορόντο είναι ένα μελόδραμα για τη γυναίκα και τις οικογενειακές σχέσεις.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 117'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Μετά από χρόνια απουσίας και με αφορμή την ξαφνική ασθένεια του πατέρα της, η Εουχένια επιστρέφει στη «Γαλήνη», την έπαυλη της οικογένειας της κοντά στο Μπουένος Άιρες, όπου επανενώνεται με τη μητέρα και την αδελφή της. Οι τρεις γυναίκες αναγκάζονται να έρθουν αντιμέτωπες με τις πληγές και τα σκοτεινά μυστικά του κοινού τους παρελθόντος στη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας.

Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας

Το σύγχρονο σινεμά της Αργεντινής συνηθίζει στο να ανακατεύει οικογενειακά μελοδράματα με πολιτικά υπόβαθρο. Στα βασικά γεγονότα της ταινίας «Η έπαυλη με τα μυστικά» τρεις γυναίκες, η σκληρή και αυταρχική μάνα (που δεν σταματά στιγμή να λέει ότι πάνω από όλα μετράει η οικογένεια) με τις δύο κόρες που έχουν μια περίεργη φυσική ομοιότητα,  είναι τα πρόσωπα-σύμβολα μιας οικογενειακής τραγωδίας η οποία ξεδιπλώνεται σε πολλά επίπεδα. Από τους καθημερινούς τσακωμούς της μάνας με την κόρη που λατρεύει τον πατέρα της, μέχρι τις ερωτικές δοκιμασίες (η μικρή κόρη έχει ερωτική σχέση με τον άντρα της αδελφής της η οποία επίσης διατηρεί εξωσυζυγική σχέση με ένα συνεργάτη του πατέρα τους) και το λυτρωτικό φινάλε, η ιστορία είναι διανθισμένη με μερικά δυνατά επεισόδια που σε καθηλώνουν ποικιλοτρόπως.

Οι εξαιρετικές ερμηνείες και των τριών γυναικών σηκώνουν στους ώμους τους ένα σενάριο που παρά τις τρύπες του έχει ισχυρό μεταφορικό πολιτικό σχόλιο, ενώ ειδική μνεία αξίζει η προσοχή στην λεπτομέρεια και τα ανεπαίσθητα σκιτσαρίσματα του χαρακτήρα της κάθε ηρωίδας χωριστά. Το μοναδικό πρόβλημα με την ταινία είναι η προσπάθεια να διατηρηθεί με κάθε μέσο (οι τρύπες που λέγαμε παραπάνω) η ένταση και η συγκίνηση. Δεν ήταν ανάγκη αφού οι βασικοί πόλοι της ιστορίας ήταν σοφά μοιρασμένοι στις τέσσερις γωνίες ενός τερέν ψυχολογικής αγωνίας, πολιτικής σκέψης, χαλαρών – αλλά εξαίρετα δοσμένων- ερωτικών δεσμών και υπαρξιακής δικαίωσης. Το φινάλε αναπόφευκτα διχάζει αφού εκτός της ρεαλιστικής ή μη απόδοσης του, γεννά αμέτρητα ερωτήματα σε σχέση με τον χαρακτήρα και κυρίως τη μοίρα της μάνας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: La Quietud
Σκηνοθεσία: Πάμπλο Τραπέρο
Σενάριο: Πάμπλο Τραπέρο

Παίζουν: Μαρτίνα Γκουσμάν, Μπερενίς Μπεζό, Χοακίν Φουριέλ

Διάρκεια: 117'
Χώρα: Αργεντινή
Έτος: 2018

Rating: 2
Διανομή: Seven Films
Περισσότερα από CINEMA