MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
08
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    21 γέφυρες
    Addiction
    Amazing pigs
    Animal conversations-When animals talk to humans
    Animal conversations_when animals talk to animals
    Apollo’s Daring Mission
    Cute little killers-Predators with pouches
    Diamonds in the Night Sky
    Earth-Air
    Earth-Land
    Eartrh-Water
    Joker
    Jupiter the godfather
    Last Christmas
    Music for Ordinary Life Machines
    Mystery of the Celtic tomb
    Pleasure and Pain
    Pluto and beyond
    Super Sapiens I
    Super Sapiens II
    The Race is On
    The sun-Inferno in the sky
    Tongue Cutters
    Whale Wisdom
    Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες
    Αγριες φράουλες
    Από τον τρόμο στην αντίσταση – Ναζιστικό Στρατόπεδο Παύλου Μελά Θεσσαλονίκη 1941-1944
    Γέτι: Ο Χιονάνθρωπος των Ιμαλαΐων (μεταγλωττισμένη)
    Δίκτυο κατασκόπων
    Δουλεύοντας στον ποταμό Δούρο
    Δυστυχώς απουσιάζατε
    Δύση ηλίου
    Επικίνδυνες κυρίες
    Εργαστηριο Ελλάδα
    Η Ανιές με τα λόγια της Βαρντά
    Η Ντιλιλί στο Παρίσι (μεταγλωττισμένη)
    Η έβδομη σφραγίδα
    Η αντιπροσωπεία
    Η βασίλισσα της καρδιάς
    Η ιεροτελεστία της άνοιξης
    Η οικογένεια Άνταμς (μεταγλωττισμένη)
    Η ταράτσα
    Ιστορία γάμου
    Κανονικά
    Καρό Νίντζα (μεταγλωττισμένη)
    Κόναν ο βάρβαρος
    Κόντρα σε όλα
    Λίλιαν
    Μία ζωή
    Μπάτε σκύλοι αλέστε 2 (μεταγλωττισμένη)
    Ο Ιρλανδός
    Ο Μπουνιουέλ στο λαβύρινθο με τις χελώνες
    Ο άνδρας που αγαπούσε τις γυναίκες
    Οι Άθλιοι
    Οι σκιές του Μπρούκλιν
    Ολέθριος έρωτας
    Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων – Αφηγήσεις
    Οπωσδήποτε την Κυριακή
    Παίζοντας με τη φωτιά
    Παράσιτα
    Παρελθόν και παρόν
    Ποτέ δεν είναι αργά κύριε καθηγητά
    Πόνος & δόξα
    Σκυλομπελάς (μεταγλωττισμένη)
    Στα μαχαίρια
    Στην κορυφή του κόσμου (μεταγλωττισμένο)
    Τα άγρια αγόρια
    Τζούντι
    Το θαύμα της θάλασσας των Σαργασσών
    Το κορίτσι και το λιοντάρι (μεταγλωττισμένη)
    Το κυνήγι
    Το μαγικό χαλί (μεταγλωττισμένη)
    Το χρυσό γάντι
    Υπάρχει Θεός, το όνομα της είναι Πετρούνια
    Φαντασία
    Χωρίς οικογένεια (μεταγλωττισμένη)
    Χωρίς οικογένεια (με υπότιτλους)
    Ψυχρά κι ανάποδα II (μεταγλώττισμένη)
    Ψυχρά κι ανάποδα II (με υπότιτλους)
    Δικαστικό θρίλερ

    Η Εμμονή

    Μια αληθινή δικαστική υπόθεση που συγκλόνισε το 2000 τη Γαλλία και δίχασε την κοινή γνώμη της Τουλούζ, πόλη που διαδραματίστηκαν τα βασικά γεγονότα της.

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 110'
    Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Υπόθεση

    Ο καθηγητής Νομικών και φανατικός κινηματογραφόφιλος Ζακ Βιγκέρ κατηγορείται για τον φόνο της γυναίκας του. Μια δεκαετία σχεδόν μετά την πρώτη δίκη – κι ενώ ακόμη δεν έχει εντοπιστεί το σώμα της γυναίκας που θεωρείται νεκρή- η ένορκος σε εκείνη τη δίκη Νόρα, έχει πειστεί για την αθωότητα του Ζακ και πείθει έναν επιφανή δικηγόρο να τον αναλάβει στο εφετείο.

    Δήλωση γαλλικής λατρείας στον Χίτσκοκ

    Η ταινία «Εμμονή» ξεκινά με ένα επίμονο φιλμάρισμα πάνω στο πρόσωπο του Βιγκέρ τον οποίο υποδύεται με έμφαση στη λεπτομέρεια του παγωμένου, ανέκφραστου βλέμματος ο Λοράν Λουκά. Το κλασικό ερώτημα περί ενοχής ή όχι του Βιγκέρ κατευθύνει φυσικά την πλοκή στα γνώριμα λημέρια της αμφιβολίας και των ένοχων μυστικών. Η επιμονή της Νόρα (που κάποια στιγμή ίσως και κάπως χοντροκομμένα ή ατσούμπαλα γίνεται εμμονή) είναι ένα δεύτερο ιδεολογικό υπόβαθρο που φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της δημιουργίας ή μη ενός ενόχου με βάση το προσωπικό κριτήριο, τις κοινωνικές προκαταλήψεις, την ροπή στις φήμες και τη συναισθηματική εμπλοκή. Είναι ενδιαφέρον αυτό που επιχειρεί να κάνει ο Αντουάν Ρεμπόλ. Βάζοντας ως καταλύτη της αυθεντικής ιστορίας ένα φανταστικό πρόσωπο (η Νόρα είναι σεναριακό κατασκεύασμα) και ορμώμενος από το χιτσκοκικό έργο, ο Ρεμπόλ βάζει στην δικαστική αίθουσα το στοιχείο του θρίλερ και της σινεφιλίας με τρόπο αν μη τι άλλο πιασάρικο. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η σινεφιλία του Βιγκέρ και σε μια κομβική σκηνή στη διάρκεια της δίκης ερωτάται αν του αρέσει το σινεμά του Χίτσκοκ και ποια είναι η αγαπημένη του ταινία. Ο διάλογος που ακολουθεί είναι καλογραμμένος όσο λίγοι στην ταινία. Ίσως και απρόσμενα ανάλαφρος ή διασκεδαστικός. Όμως δίνει το στίγμα ενός έργου που θέλει να γίνει κάτι περισσότερο από ένα απλό δικαστικό θρίλερ. Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος στοχεύει να είναι έντιμος και ψύχραιμος. Σκιτσάρει με προσήλωση τα βασικά πρόσωπα, συμπάσχει με τα πραγματικά θύματα της ιστορίας (τα δύο παιδιά του Βιγκέρ μεγαλώνουν με τους ψιθύρους ότι ο πατέρας τους είναι ο δολοφόνος της μητέρας τους) αφουγκράζεται όλες τις αντιδράσεις. Όμως αδυνατεί να δώσει μια κατεύθυνση στο δράμα των ηρώων του. Παραμένει απομακρυσμένος και μετρημένος στην χωρίς εξάρσεις ή ανατροπές ιστορία του επιλέγοντας μια συγκαταβατική λύση που αποδυναμώνει αισθητά την ταινία.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: Une Intime Conviction
    Σκηνοθεσία: Αντουάν Ρεμπόλ
    Σενάριο: Αντουάν Ρεμπόλ

    Παίζουν: Μαρίνα Φόι, Ολιβιέ Γκουρμέ, Λοράν Λουκά

    Διάρκεια: 110'
    Χώρα: Βέλγιο, Γαλλία
    Έτος: 2018

    Rating: 2
    Διανομή: Weird Wave
    Περισσότερα από CINEMA