MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
04
ΜΑΪΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

O “Nemo” πεθαίνει στη νέα καμπάνια της Greenpeace

Με μια έξυπνη καμπάνια αντιδρά η διεθνής μη κερδοσκοπική περιβαλλοντική οργάνωση, Greenpeace, με τίτλο “The power to save”, στα επικίνδυνα σχέδια δημιουργίας ανθρακωρυχείου.

author-image Ιωάννα Κρανιώτη

Σκοπός της Greenpeace είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού, εναντίον στα σχέδια δημιουργίας του μεγαλύτερου ανθρακωρυχείου στον κόσμο που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στο Queensland. Μια τέτοια κατασκευή απειλεί εκατομμύρια οργανισμοί και χιλιάδες είδη κινδυνεύουν. Αυτό επιδιώκει να αναδείξει και το ακόλουθο βίντεο, με πρωταγωνιστή ένα μικρό ψάρι, που θυμίζει το Nemo. Στο βίντεο απεικονίζεται ένα ψάρι κλόουν να κολυμπά στο νερό, που όμως όπως αποδεικνύεται πρόκειται για το νερό ενός μπλέντερ.

Την αφήγηση έχει αναλάβει ο Αυστραλός ηθοποιός Richard Roxburgh, ο οποίος τονίζει πως αυτή θα είναι η πραγματικότητα των ζώων του Great Barrier Reef, αν το Queensland ανθρακωρυχείο κατασκευαστεί, ενώ συνεχίζει “Τρία εκατομμύρια τόνους θάλασσας θα αφαιρεθεί. Πόσο θα μας καταστρέψει η επιδίωξη του κέρδους και της εξουσίας

Περισσότερα από Ιστορίες
VIMA_WEB3b