Αφελής μαύρη κωμωδία διεθνούς συμπαραγωγής με την Αγγελική Παπούλια να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο καστ.
Αφελής μαύρη κωμωδία διεθνούς συμπαραγωγής με την Αγγελική Παπούλια να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο καστ.
Το δράμα της Κριστέλ Άλβες Μέιρα έκανε πρεμιέρα στις Κάνες και ήταν η υποψηφιότητα της Πορτογαλίας για το διεθνές όσκαρ.
Το νέο φιλμ του Λούκα Γκουαντανίνο εκτυλίσσεται στα γήπεδα του τένις και έχει για πρωταγωνιστές ένα ασυνήθιστο ερωτικό τρίγωνο.
Ο «Μύλος κι ο σταυρός» του Λεχ Μαγιέφσκι με τους Ρούτγκερ Χάουερ, Σαρλότ Ράμπλινγκ και Μάικλ Γιορκ «ζωντανεύει» με τεχνολογικά εφέ έναν κλασικό πίνακα του Πίτερ Μπρίγκελ.
Ένα βραβευμένο αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα του Φιλίπ Μπεσόν γίνεται ταινία που μεταπηδά ανάμεσα στα 80s και στο σήμερα.
Γαλλικό ριμέικ της περίφημης «Βασίλισσας της καρδιάς» που αφορούσε σε ένα παθιασμένο έρωτα με διαφορά ηλικίας.
Ο Βούλγαρος σκηνοθέτης Στέφαν Κομαντάρεφ υπογράφει με τα «Μαθήματα της Μπλάγκα» μια ακόμη σκληρή μαρτυρία γύρω από την μετα-κομμουνιστική καθημερινότητα της χώρας του.
Η μυθοπλαστική βιογραφία για την Έιμι Γουάινχαουζ με την πειστική μεταμόρφωση της ΜαρίσαΑμπέλα.
Η ταινία «Κάμπια νύμφη πεταλούδα», σε σενάριο και σκηνοθεσία Κύρου Παπαβασιλείου, έρχεται στις αίθουσες από την Weirdwave.
Η βιογραφία για τον ογκόλιθο της παγκόσμιας λογοτεχνίας είναι εμπνευσμένη από το κορυφαίο έργο του Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό».
Ταινία για την γενοκτονία των ιθαγενών της Λατινικής Αμερικής που τιμήθηκε στο περσινό φεστιβάλ των Καννών.
Η νέα ταινία του Ματέο Γκαρόνε απέσπασε Αργυρό Λέοντα και βραβείο καλύτερου ανερχόμενου ηθοποιού (Σεϊντού Σαρ) στο Φεστιβάλ Βενετίας, όπου νικητής ήταν το «Poor things».
Χρυσός Αλέξανδρος στο τμήμα Newcomers του 64ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την τρυφερή ταινία της Μαρί Αματσουκελί.
Χάρη στον Ντενί Βιλνέβ η συναρπαστική συνέχεια του «Dune» ανοίγει νέους δρόμους για την ιστορία που οραματίστηκε ο Φρανκ Χέρμπερτ.
Βραβευμένο στις Κάνες για την ερμηνεία του πρωταγωνιστή Κότζι Γιακούσο, το νέο φιλμ του Βιμ Βέντερς βρίσκεται και στην οσκαρική πεντάδα των κορυφαίων διεθνών ταινιών.
Ένα συγκινητικό ερωτικό δράμα από τον Άντριου Χέιγκ που μας είχε χαρίσει το 2015 το επίσης τρυφερό φιλμ «45 χρόνια».
Βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Animation, η τελευταία ταινία του θρυλικού ΧαγιάοΜιγιαζάκι, είναι το φαβορί και στην αντίστοιχη οσκαρική κατηγορία.
Το συναρπαστικό γοτθικό παραμύθι φαντασίας του Γιώργου Λάνθιμου λογικά θα τον μετατρέψει σε φαβορί για την φετινή οσκαρική κούρσα.
Μέγα βραβείο της επιτροπής στο φεστιβάλ των Κανών για το ατόφιο κομψοτέχνημα του ΤζόναθανΓκλέιζερ
Ο Κεν Λόουτς συνεχίζει να παράγει στρατευμένο πολιτικό σινεμά για τους αναξιοπαθούντες αυτού του κόσμου.
Με το αιρετικό «Χαίρε, Μαρία» το 1985 ο Ζαν Λικ Γκοντάρ πραγματοποίησε μετωπική επίθεση κατά της καθολικής εκκλησίας προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.
Η βραβευμένη στο φετινό φεστιβάλ Κανών δημιουργία του Άκι Καουρισμάκι είναι ένα θεσπέσιο και αφοπλιστικό ρομάντζο.
Η ταινία που κέρδισε το βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας στο φετινό φεστιβάλ των Κανών είναι ένα θεσπέσιο κράμα υψηλής γαστριμαργίας και φινετσάτου σινεμά.
Ένας νέος, τουρκικής καταγωγής, Γερμανός σκηνοθέτης, ο ΙλκέρΤσατάκ υπογράφει την ταινία που θριάμβευσε στα κινηματογραφικά βραβεία της χώρας του.
Η πρώτη ταινία τη ΣελίνΣονγκ είναι ένα ραφινάτο και ξεχωριστό αισθηματικό δράμα που ακούγεται δυνατά για τα επερχόμενα όσκαρ.
Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Φρανσουά Μπουαγιέ, αποτελεί μία από τις μεγάλες στιγμές του γαλλικού κινηματογράφου.
Η Γαλλίδα Ζιστίν Τριέ κέρδισε τον φετινό Χρυσό Φοίνικα με ένα υποδειγματικό δικαστικό θρίλερ που καθηλώνει τον θεατή από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Πολυβραβευμένο μαροκινό δράμα που ήταν η πρόταση της βορειοαφρικανικής χώρας για το φετινό διεθνές Όσκαρ.
Η κλασική «Περιπέτεια» του Μικελάντζελο Αντονιόνι με την Μόνικα Βίτι είχε αποσπάσει το Μέγα Βραβείο της επιτροπής στο φεστιβάλ Καννών του 1960 και επανακυκλοφορεί σε λίγες επιλεγμένες αίθουσες.
«Το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο» (The Gospel According to St. Matthew / Il vangelo secondo Matteo) του Πιερ Πάολο Παζολίνι προβάλλεται ξανά σε επανέκδοση.
Ομοφυλόφιλος, ναρκομανής και κομμουνιστής, αποτέλεσε για τη συντηρητική αθηναϊκή κοινωνία της εποχής στην οποία μεσουράνησε, ένα σκάνδαλο με τον τρόπο ζωής και τη βιοθεωρία του.