MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
22
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
Athens Palestine Film Festival
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Dracula
Drive
Dune: Μέρος δεύτερο
F1: Η ταινία
Good Boy
Harvest
Leningrad Cowboys Go America
Leningrad Cowboys Meet Moses
Mitski: The Land
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Ne Zha 2 (με υπότιτλους)
Shaun of the Dead
Super Paradise
Super Story Market
Take a Trip
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
Threads
Tron: Ares
Vampyr
Weapons
When Nobody’s Watching
Z
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όλα για τη μητέρα μου
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη μόνο
Αλέξης Ζορμπάς
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αντιγόνη
Για μια χούφτα δολλάρια
Διαβάζοντας τη Λολίτα στην Τεχεράνη
Η Γη της Επαγγελίας
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η αρπαγή
Η γυναικα με τα σπίρτα
Ηλέκτρα
Η λίμνη των στεναγμών
Η σιωπή των αμνών
Ιστορίες του Σηκουάνα
Ιφιγένεια
Καζαμπλάνκα
Καλές γιορτές
Καλή σου νύχτα κυρ-Αλέξανδρε
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κλέφτης από σπόντα
Μέρες οργής
Μεσάνυχτα στο Παρίσι
Μετά το κυνήγι
Μια μάχη μετά την άλλη
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μποέμικη ζωή
Νεκρό τηλέφωνο 2
Ο Νάτζι Αλ-Αλί στην αγκαλιά του Χαντάλα
Ο Ρατατούης (μεταγλωττισμένο)
Ο Σιμών της ερήμου
Ο Σιρόκο και το βασίλειο των ανέμων (μεταγλωττισμένη)
Ο Χριστός Σταμάτησε στο Εμπολι
Ο άνθρωπος χωρίς παρελθόν
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι Απίθανοι (μεταγλωττισμένο)
Οι Υπάλληλοι
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
Ο ξεχωριστός Γουίλ Χάντιγκ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Προσέλαβα έναν επαγγελματία δολοφόνο
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Στα βάθη του χειμώνα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα κανόβνια του Ναβαρόνε
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το 47
Το Χαμίνι
Το αγόρι
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το λιμάνι της Χάβρης
Το μίσος
Το μονοπάτι του αλατιού
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το τελευταίο κύμα
Το χρώμα του ροδιού
Τρωάδες
Τύχη βουνό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένοι στη Μετάφραση
Ψηλά στον Ουρανό (μεταγλωττισμένο)
Ως τα χαράματα
ΔΡΑΜΑ

Δε θέλω να γίνω δυσάρεστος, αλλά πρέπει να μιλήσουμε για κάτι πολύ σοβαρό

Με τη δεύτερη μόλις ταινία του ο Γιώργος Γεωργόπουλος κερδίζει τον τίτλο της πιο προφητικά επίκαιρης ταινίας της σεζόν.

stars-fullstars-fullstars-fullstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 101'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

O Άρης (Όμηρος Πουλάκης) μεγαλοστέλεχος εμπορικής εταιρείας που «παράγει τα πάντα» μαθαίνει ότι είναι φορέας ενός σεξουαλικά μεταδιδόμενου ιού ο οποίος είναι θανατηφόρος μόνο για τις γυναίκες. Η ελπίδα για τη δημιουργία ενός εμβολίου μετατίθεται πάνω του, καθώς θα πρέπει να βρει ποια από τις πρώην ερωμένες του τού μετέδωσε το αρχικό στέλεχος του ιού.

«Κάποιοι άνθρωποι είναι πιο ευαίσθητοι από τους άλλους»

Το εμπνευσμένο σενάριο του Γεωργόπουλου αποδεικνύεται ανατριχιαστικά προφητικό. Το 2018 που γράφτηκε η υποψία του κορονοϊού δεν υπήρχε ούτε ως σκέψη. Όμως τα όσα περιγράφει στο φιλμ με τα επιβεβαιωμένα κρούσματα, τον τρόπο που γίνονται τα σελφ τεστ, τις καθημερινές τηλεοπτικές ενημερώσεις από τις ειδικές επιστημονικές επιτροπές κ.ο.κ. θυμίζουν σε τρομακτικό βαθμό τον εφιάλτη της πανδημίας που ζούμε σήμερα.

Αυτό το στοιχείο και μόνο προσθέτει πολλά συν στο φιλμ το οποίο πάντως δεν είναι μαύρο και πεσιμιστικό όπως ίσως νομίζετε. Απεναντίας, παρά στο δυσοίωνο θέμα του, έχει μια αισιόδοξη πλευρά που τονίζεται ιδανικά από κάποιες χιουμοριστικές εκλάμψεις.

Υπεύθυνος για αυτές είναι ο καταλυτικός χαρακτήρας του Βαγγέλη Μουρίκη που υποδύεται απολαυστικά το αφεντικό του Άρη κι έχει ποιητικές ανησυχίες τις οποίες εκφράζει με κάποια υπέροχα απλοϊκά στιχάκια επιδιώκοντας να «αφήσει το στίγμα του όταν φύγει από τη ζωή».

Το «Δε θέλω να γίνω δυσάρεστος αλλά πρέπει να μιλήσουμε για κάτι πολύ σοβαρό» πριν και πάνω από όλα όμως είναι ένα καλά δομημένο δράμα χαρακτήρων που αντιπαραβάλλει τον κόσμο των αντρών με εκείνο των γυναικών. Κι αν το βασικό θέμα του είναι εύλογο και ξεκάθαρο (η δυσχερής θέση της γυναίκας σε μια άδικη πατριαρχική κοινωνία) το παιχνίδι της αλλαγής των ρόλων θύτη και θύματος έχει πολλές ευχάριστες εκπλήξεις και έξυπνες ανατροπές.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Γιώργος Γεωργόπουλος
Σενάριο: Γιώργος Γεωργόπουλος, Μαρία Φακίνου

Παίζουν: Όμηρος Πουλάκης, Βαγγέλης Μουρίκης, Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Ιωάννα Παππά, Κόρα Καρβούνη, Βίκυ Παπαδοπούλου

Διάρκεια: 101'
Χώρα: Ελλάδα
Έτος: 2019

Rating: 3
Περισσότερα από CINEMA