MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
31
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
1ο Διεθνές Φεστιβάλ Βίγκαν Κινηματογράφου VegArtAct 2025
66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A State of Passion
Black Dog
Bullet Train
Café 404
Chainsaw Man-Η ταινία: Reze Arc (με υπότιτλους)
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Depeche Mode: M
Dracula
F1: Η ταινία
Flow
Good Boy
Harvest
Interstellar
Jurassic World: Αναγέννηση
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Noi
Nouvelle Vague
Poor Things
Springsteen: Deliver Me from Nowhere
Super Paradise
The Batman
The Fantastic Four: Πρώτα βήματα
The Rocky Horror Picture Show
The Seafarers
The Shape of Night
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
The Toxic Avenger
Tron: Ares
Vampyr
Weapons
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Ένα ήσυχο μέρος: Ημέρα πρώτη
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αναφορά στον Ιωάννη Καποδίστρια
Αργός θάνατος
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Δεσμώτες
Επιχείρηση Καμπούλ
Ζεφ
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η γη της Ισπανίας
Η επέτειος
Η ζωή του Τσακ
Η κατάρα του Σέλμπι Όουκς
Η κυρία με το σκυλάκι
Ηλιοτρόπιο
Η μακριά πορεία
Η μουσική της ζούγκλας 2 (μεταγλωττισμένη)
Η νύχτα με τις μάσκες
Η νύχτα των ζωντανών νεκρών
Η σιωπή
Η ώρα του λύκου
Καζαμπλάνκα
Καλή σου νύχτα κυρ-Αλέξανδρε
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κλέφτης από σπόντα
Κράτα την ψυχή σου στο χέρι και περπάτα
Μέρες οργής
Μαζί
Μαθήματα από έναν πιγκουίνο
Με κομμένη την ανάσα
Με λένε Στέλιο
Μετά το κυνήγι
Μετανιώνοντας για σένα
Μια μάχη μετά την άλλη
Μια νύχτα με τη Μοντ
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Νεκρό τηλέφωνο 2
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος του ιερού ελαφιού
Οι άγριες μέρες μας
Οικογενειακή φωλιά
Ο μεσολαβητής
Ο φίλος μου ο Ταφίτι (μεταγλωττισμένη)
Ο ωραίος Σέργιος
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Ρόουζ εναντίον Ρόουζ
Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα
Σκοτώστε τον τζόκεϊ
Στα βάθη του χειμώνα
Στο νησί του Αμρουμ
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα 400 Χτυπήματα
Ταιριάζουμε;
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα παιδιά του Παραδείσου
Τα τέρματα του Αυγούστου
Τερατομουντζούρες (μεταγλωττισμένη)
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το μίσος
Τομ και Τζέρι: Η απαγορευμένη πυξίδα (μεταγλωττισμένη)
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μωρό της Ρομαρί
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το παγώνι
Το φιλί της γυναίκας αράχνης
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρελές σφαίρες
Τύχη βουνό
Φτηνά τσιγάρα
Φύγαμε
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
ΔΡΑΜΑ

Το ένστικτο της ζωής

Ο σεναριογράφος του «Birdman» Αρμάντο Μπο (χάρη στο φιλμ του Ινιάριτου κέρδισε και το Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου σε συνεργασία με το σκηνοθέτη κι άλλους δύο σεναριογράφους) αφηγείται ένα δραματικό θρίλερ που έγινε απρόσμενη εμπορική επιτυχία στην Αργεντινή.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 112'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Ο Αντόνιο έχει την τέλεια ζωή: μια αγαπημένη οικογένεια, πολύ καλή δουλειά κι ένα όμορφο σπίτι. Η φούσκα στην οποία ζει, όμως, θα σκάσει, όταν θ’ ανακαλύψει ότι χρειάζεται επειγόντως μεταμόσχευση νεφρού. Ο Αντόνιο ζούσε πάντα με το γράμμα του νόμου, αλλά όταν όλες οι νόμιμες οδοί στερεύουν, το ήθος του θα δοκιμαστεί.

Η τραγωδία ενός συνηθισμένου ανθρώπου

Ο Αρμάντο Μπο, εμπνεύστηκε την ιδέα της ταινίας (η δεύτερη σκηνοθεσία του) από ένα φίλο του πατέρα μου που αν και πλούσιος, αναγκάστηκε να αγοράσει νεφρό στη μαύρη αγορά της Βολιβίας προκειμένου να σώσει τη σύζυγό του που ήταν πολύ άρρωστη και βρισκόταν τελευταία στη λίστα μεταμοσχεύσεων, σε συνδυασμό με μια διαφήμιση που είχε βάλει σε μια εφημερίδα ένας νεαρός άνδρας προσφέροντας το νεφρό του με αντάλλαγμα ένα σπίτι. Το διπλό αυτό δράμα έγινε το έναυσμα για το σκηνοθέτη-σεναριογράφο στο να αναζητήσει στα πιο μαύρα σκοτάδια της ανθρώπινης διαδρομής, τα σημεία εκείνα που κρύβουν την εσωτερική αλήθεια του κόσμου μας.

Το «Ένστικτο της ζωής» παρά κάποιες απόπειρες να ελαφρύνει με γλυκόπικρους τόνους το σφοδρό δράμα του Αντόνιο, δεν παύει να είναι μια κυνική και επώδυνη ομολογία της πιο ακραίας μορφής του ανθρώπινου ενστίκτου. Δεν κρύβουμε ότι σε πολλά σημεία ο αμοραλισμός του σεναρίου μας ενόχλησε αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε το διαλογισμό κάποιων κεντρικών σημείων που έχουν ουσία καθώς και τα εφόδια για να θέσουν τα καίρια ερωτήματα σχετικά  τι είναι εκείνο που μεταμορφώνει ένα φιλήσυχο άνθρωπο σε σκοτεινό εκδικητή. Όμως ο Μπο αποτυγχάνει να φτιάξει ένα σφιχτοδεμένο και πειστικό φιλμ αφού η αληθοφάνεια δεν τον καίει ιδιαίτερα, το σασπένς δεν δίνεται με ικανοποιητικό τρόπο και το κυριότερο, αποπροσανατολίζεται εύκολα. Το γκροτέσκο και η υπερβολή της καθημερινότητας (προφανής στόχος του «Ενστίκτου της ζωής» είναι η δηκτική κριτική πάνω στον υλισμό και τις ψευδαισθήσεις του καπιταλισμού) διατηρούν το πάνω χέρι στην ιστορία και παρότι ο σκηνοθέτης δίνει βάθος στους χαρακτήρες, το τελικό αποτέλεσμα αφήνει μια πικρή γεύση στο θεατή.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Animal
Σκηνοθεσία: Αρμάντο Μπο
Σενάριο: Αρμάντο Μπο, Νικολά Τσιακομπόνε

Παίζουν: Γκιγιέρμο Φραντσέλα, Κάρλα Πίτερσον, Γκλόρια Καρά, Μαρτσέλο Σουμπιότο

Διάρκεια: 112'
Χώρα: Ισπανία, Αργεντινή
Έτος: 2018

Rating: 2
Διανομή: Seven Films
Περισσότερα από CINEMA