ΔΙΑΡΚΕΙΑ 112'
ΔΡΑΜΑ
Διασταυρούμενες ζωές
Στον γιουγκοσλαβικό εμφύλιο, ένας σέρβος στρατιώτης, ο Μάρκο, βοηθάει έναν μουσουλμάνο πωλητή, με αποτέλεσμα να χτυπηθεί μέχρι θανάτου από τους συντρόφους του. Δώδεκα χρόνια αργότερα κι ενώ ο πόλεμος έχει τελειώσει, το γεγονός αυτό συνεχίζει να ρίχνει τη σκιά του σε όλους τους εμπλεκόμενους. Ο κύριος υπαίτιος, ο Τόντορ, ζει στο Βελιγράδι και είναι τραυματισμένος […]
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 112'

Monopoli Team
19.06.2019
A
A
Στον γιουγκοσλαβικό εμφύλιο, ένας σέρβος στρατιώτης, ο Μάρκο, βοηθάει έναν μουσουλμάνο πωλητή, με αποτέλεσμα να χτυπηθεί μέχρι θανάτου από τους συντρόφους του. Δώδεκα χρόνια αργότερα κι ενώ ο πόλεμος έχει τελειώσει, το γεγονός αυτό συνεχίζει να ρίχνει τη σκιά του σε όλους τους εμπλεκόμενους. Ο κύριος υπαίτιος, ο Τόντορ, ζει στο Βελιγράδι και είναι τραυματισμένος από ατύχημα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Σρνταν Γκολούμποβιτς
Σενάριο: Σρνταν Κόλιεβιτς, Μελίνα Πότε Κόλιεβιτς
Παίζουν: Βουκ Κόστιτς, Μπόρις Ισάκοβιτς, Νεμπόζα Γκλόγκοβατς, Νίκολα Ρακόσεβιτς, Χριστίνα Πόποβιτς, Μάρκο Γιάνκετιτς, Ντέγιαν Κούκιτς, Γιασνά Ντιουρίτσιτς, Ραντόγιε Τσούπιτς, Αλεξάνταρ Μπέρσεκ, Λιόν Λουσέβ
Διάρκεια: 112'
Διανομή: AMA Films
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου