MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ
23
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
ΥΓΕΙΑ

Τι αλλάζει στο σώμα μας πίνοντας 3,5 λίτρα νερό τη μέρα;

Διάφορες συμβουλές σας κάνουν να πιστεύετε ότι πίνοντας αρκετό νερό την ημέρα, θα λύσετε κάθε πρόβλημα που έχετε.

SavoirVille

Από την απώλεια βάρους έως την αντιγήρανση. Μπορεί ακόμη και να ξεγελάσετε τον εαυτό σας, ώστε να πίνετε ακόμα περισσότερο για τους ίδιους λόγους. Αλλά τι ισχύει τελικά;

Σαφώς, δεν είναι μια θεραπεία για όλα τα θέματα που αφορούν το σώμα. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά εκπληκτικά πράγματα, στα οποία βοηθάει η ενυδάτωση. Παρακάτω, θα μάθετε όλη την αλήθεια πίσω από ένα μπουκάλι νερό.

1. Ο μεταβολισμός σας θα αυξηθεί

Εάν το ανθρώπινο σώμα καταναλώνει 30 ml νερού σε μια δεδομένη ώρα, ο μεταβολικός ρυθμός θα αυξηθεί κατά 30% για τα επόμενα 30 έως 40 λεπτά. Με τη δέσμευση να πίνετε το μισό σωματικό σας βάρος σε ml κάθε μέρα ή αν στοχεύσετε στα 3,5 λίτρα, σίγουρα θα δείτε να χάνετε περισσότερο βάρος.

Υπάρχει ένα μόνο ένζυμο, που ονομάζεται λιπάση, το οποίο πρέπει να ενεργοποιηθεί στο σώμα σας, για να κινητοποιήσει το λίπος (δηλαδή να το ξεφορτωθεί.) Το νερό είναι ένα από τα πολλά απαραίτητα συστατικά για την ενεργοποίηση της λιπάσης.

2. Οι προπονήσεις σας θα βελτιωθούν σε κυτταρικό επίπεδο

Ως προς τη φυσική κατάσταση, το νερό είναι το κλειδί για υγιή και καλά λειτουργικά κύτταρα. Οπότε το να πίνετε αρκετό, θα σας βοηθήσει να προπονείστε και σε κυτταρικό επίπεδο.

Η αφυδάτωση επηρεάζει αρνητικά την άσκηση αντοχής, οπότε βεβαιωθείτε ότι είστε ενυδατωμένοι, όταν πάτε για τρέξιμο. Οι προπονήσεις αντοχής και δύναμης μαζί, όπως το CrossFit επηρεάζονται λιγότερο από την αφυδάτωση. Ωστόσο, θα παρουσιάσετε κάποια έλλειψη στην απόδοσή σας. Η διαρκής ενυδάτωση, λοιπόν, αυξάνει την απόδοση σε όλες τις μορφές άσκησης, αλλά το να πίνετε πολύ νερό πριν από μια προπόνηση θέλει προσοχή. Μπορεί να σας προκαλέσει κράμπες, να σας κάνετε να αισθάνεστε πιο υποτονικοί και λιγότερο συγκεντρωμένοι στον στόχο σας. Καταναλώστε ένα ποτήρι νερό 20 με 30 λεπτά πριν από την επόμενη προπόνησή σας και πάρτε λίγες γουλιές καθ ‘όλη τη διάρκεια (αν χρειαστεί), για να φτάσετε πιο κοντά στην προσωπική σας κορυφαία απόδοση.

Χωρίς νερό, είστε λιγότερο ικανοί να αποθηκεύσετε ενέργεια, επειδή υπάρχει λιγότερο οξυγόνο στους μυς. Ακόμα έχετε λιγότερη ροή αίματος, όταν είστε αφυδατωμένη και λιγότερη μεταφορά και ένωση γλυκογόνου, για να δημιουργήσετε την απαραίτητη ενέργεια.

Διαβάστε περισσότερα στο savoir ville.

Περισσότερα από ΕΥ ΖΗΝ
Τί ανακαλύψαμε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής;