MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
14
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
2000 μέτρα μέχρι την Αντρίιβκα
Blue Film
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Dracula
F1: Η ταινία
Good Boy
Harvest
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Ne Zha 2 (με υπότιτλους)
Noi
O Κομφορμίστας του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι
Reedland
Roofman
Sorry, Baby
Super Story Market
Take a Trip
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
Tron: Ares
Vampyr
Yunan
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όλα για τη μητέρα μου
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη μόνο
Ανάμνηση
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αργός θάνατος
Αυτά που σκοτώνεις
Βραβευμένες Ελληνικές ταινίες μικρού μήκους
Δίχως στέγη, δίχως νόμο
Δεσμώτες
Διαβάζοντας τη Λολίτα στην Τεχεράνη
Ελληνικές Μικρές Ιστορίες – Διαγωνιστικό Η’
Ελληνικές Μικρές Ιστορίες – Διαγωνιστικό Θ’
Ενα απλό ατύχημα
Ενα μεγάλο όμορφο τολμηρό ταξίδι
Ευδοκία
Ζιλ και Τζιμ
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων
Η Γη της Επαγγελίας
Η Λαίδη και ο Αλήτης (μεταγλωττισμένη)
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η γεύση του κερασιού
Η ζωή του Τσακ
Η ιστορία του ήχου
Η λευκή κορδέλα
Ημέρα εκπαίδευσης
Η πόλη ποτέ δεν κοιμάται
Η σκιά του πατέρα μου
Η τέχνη της μνήμης
Θολός βυθός
Θρυματίζοντας τα τείχη
Ιστορίες του Σηκουάνα
Καλές γιορτές
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κλέφτης από σπόντα
Κλείδωσες; Οι άγνωστοι 2
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Μάρκο: Μια επινοημένη αλήθεια
Μέρες οργής
Μαγγελάνος
Μαύρη φάλαινα
Μητρικό ένστικτο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μπλέηντ Ράνερς: Ομάδες Εξόντωσης
Νύχτα Αγωνίας
Ξενώνας Αμερική
Ο Νάτζι Αλ-Αλί στην αγκαλιά του Χαντάλα
Ο Ρατατούης (μεταγλωττισμένο)
Ο Σιμών της ερήμου
Οδός Μάλαγα
Οδός Μαλχόλαντ
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος ενός διεφθαρμένου
Οι αριστογάτες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
Ο μύθος του Σιλιάν
Πειθαρχική μεραρχία “999”
Πόσο σκοτάδι αντέχεις, αγάπη μου?
Πώς να κλέψετε ενα εκατομμύριο δολάρια
Ρισελιέ
Στα βάθη του χειμώνα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συγκάλυψη
Συναισθηματική αξία
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα τέρματα του Αυγούστου
Τζεφ Μπάκλεϊ : Τίποτα δεν τελειώνει
Τζον και Γιόκο: Πρόσωπο με πρόσωπο
Το 47
Το Χαμίνι
Το αγόρι
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το μήνυμα
Το μυστηριώδες βλέμμα του ροζ φλαμίνκο
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το παιδί και το δελφίνι
Το σύνδρομο του Ελσίνκι
Το φαινόμενο του λευκού οίκου
Το χρώμα του ροδιού
Υστερία
Χειμωνιάτικο φως
ΔΡΑΜΑ

Καλώς Ήρθες Στη Νέα Υόρκη

Το “Καλώς Ήρθες Στη Νέα Υόρκη” είναι μία ταινία του Abel Ferrara εμπνευσμένη από την δικαστική περιπέτεια του Ντομινίκ Στρος Καν στην Νέα Υόρκη, που κατέστρεψε την πολιτική καριέρα του κι έβαλε τέλος στα όνειρά του να γίνει Πρόεδρος της Γαλλίας.

stars-emptystars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 125'
Μαρίνα Πυλαρινού

Ο κ. Ντέβερο (ο χαρακτήρας που απεικονίζει στην ουσία τον Στρος Καν) είναι ένας ισχυρός άνδρας. Ένας άνθρωπος που χειρίζεται δισεκατομμύρια δολάρια κάθε μέρα. Ένας άνθρωπος που ελέγχει την οικονομική μοίρα των εθνών. Ένας άνδρας με μια τρελή και αχαλίνωτη σεξουαλική πείνα. Ένας άνθρωπος που ονειρευόταν να σώσει τον κόσμο και ο οποίος δεν μπορεί να σώσει τον εαυτό του. 

Η ζωή του Ντέβερο, όπως απεικονίζεται στην προβλέψιμα αντιελιτίστικη ταινία του Abel Ferrara είναι ένα σκέτο πορνό, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο ίδιος. Ο άνθρωπος αυτός, που διαχειρίζεται ιλιγγιώδη ποσά, επιδίδεται σε συνεχείς σεξουαλικές συνευρέσεις, κυρίως με πόρνες, αλλά και με διάφορες ερωμένες, απατώντας διαρκώς τη γυναίκα του. Η ταινία παίρνει καθαρά την άποψη της υπηρέτριας, δείχνοντας ότι υπήρξε κάποιου είδους βιασμός (υπάρχει μόνο μια αμφιβολία, με βάση τα πλάνα και την εξομολόγηση του Ντεβερό στη γυναίκα του, στο πόσο προχώρησε αυτός ο βιασμός.)

Η ταινία έχει διχάσει το κοινό σε διεθνές επίπεδο. Άλλοι τη θεωρούν σαχλαμάρα και άλλοι μια πολύ καλή ταινία. Το ίδιο ισχύει και για την ερμηνεία του Gérard Depardieu, με τον υπερβολικά ζωώδη και σωματικό τρόπο, που παρουσιάζει τον κεντρικό χαρακτήρα. Ένας ευτραφής και ηλικιωμένος τραπεζίτης, που επιδίδεται στις σεξουαλικές του ορέξεις χωρίς κανέναν αυτοέλεγχο. Η ερμηνεία του διάσημου γάλλου ηθοποιού (που μάλλον δεν συμπαθεί τον Στρος Καν και για πολιτικούς λόγους) είναι πολύ πειστική σε αυτό το κομμάτι και ιδιαίτερα τολμηρή. Εκεί που μπερδεύεται λίγο το πράγμα, είναι στο δεύτερο μέρος, σε έναν μονόλογο γεμάτο απελπισία, που προσπαθεί να μας παρουσιάσει τον ίδιο βιαστή- τραπεζίτη σαν μια σκοτεινή, φιλοσοφημένη και ποιητική ύπαρξη. Είναι μια απλοϊκή προσπάθεια να δοθεί μεγαλύτερο βάθος και κάποια γοητεία στο ρόλο, αλλά και μια αίσθηση γαλλικής κουλτούρας.

Ένα άλλο στοιχείο, που έχει ενδιαφέρον, είναι ότι σύμφωνα με την ταινία ο Ντεβερό δεν θέλει να γίνει πρόεδρος. Είναι παγιδευμένος στο κλουβί των φιλοδοξιών της πάμπλουτης γυναίκας του (την ερμηνεύει κάπως ρηχά η Jacqueline Bisset) , της οποίας η πλούσια οικογένεια, όπως δηλώνεται στο έργο, είχε δοσίλογο παρελθόν. (Δεν είναι τυχαίο ότι η πρώην σύζυγος του Ντομινίκ Στρος Καν, η Αν Σινκλέρ, χαρακτήρισε αηδιαστική την ταινία του Ferrara.) Ki o Ντεβερό παραδέχεται ότι κάνει συνέχεια αυτοκαταστροφικές βλακείες, για να ξεφύγει από αυτόν τον καταναγκασμό. 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: Μία μέτρια ταινία, που δίχασε κοινό και κριτικούς. Ο κύριος σκοπός της νομίζω ότι δεν είναι να αποκαλύψει τι έγινε πραγματικά στην γνωστή υπόθεση, αλλά μάλλον να χρησιμοποιήσει την περίπτωση του Στρος Καν, για να διαλύσει την ηθική υπόσταση των οικονομικών ελίτ.

Γιώργος Σμυρνής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Καλώς Ήρθες Στη Νέα Υόρκη
Σκηνοθεσία: Abel Ferrara
Σενάριο: Abel Ferrara

Παίζουν: Jacqueline Bisset, Gérard Depardieu, Paul Calderon

Διάρκεια: 125'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2014

Rating: 2,5
Περισσότερα από CINEMA