MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
26
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ΕΛΙΖΕ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
3 Queer μικρού μήκους
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Aespa World Tour in Cinemas
Animal
Back to Black
Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba – To the Hashira Training (με υπότιτλους)
Dune: Μέρος δεύτερο
Ennio: The Maestro
Ghostbusters: Η αυτοκρατορία του πάγου
Horrorant Film Festival – Νύχτες τρόμου 2024
Joe Strummer: The Future Is Unwritten
Kung Fu Panda 4 (μεταγλωττισμένη)
Kung Fu Panda 4 (με υπότιτλους)
Mistaken for Strangers
Playtime
Poor Things
Shayda
Spy x Family Code: White (με υπότιτλους)
Stop making sense
Take a Trip
Άγνωστοι μεταξύ μας
Ένας προφήτης, μα τι προφήτης
Αδέσποτα κορμιά
Αμπιγκέιλ
Ανατομία μιας πτώσης
Αντίλαλος
Απαγορευμένα παιχνίδια
Αποκάλυψη τώρα: Final Cut
Από την άκρη της πόλης
Αρθουρ ο βασιλιάς
Ασπιλη
Γάτες στο μουσείο (μεταγλωττισμένη)
Γκοτζίλα x Κονγκ: Η νέα αυτοκρατορία
Γυάλα
Δύο δάχτυλα μέλι 2
Δύο φίλοι και ένας ασβούλης (μεταγλωττισμένη)
Εγώ, καπετάνιος
Εμφύλιος πόλεμος
Ενα ταξίδι για πάπιες (μεταγλωττισμένη)
Ενθύμιον
Εξέλιξη
Επαγγελματίας υπνοβάτης
Ευχή (μεταγλωττισμένη)
Ζωντανό πνεύμα
Ζώνη ενδιαφέροντος
Η Μία και εγώ: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Η Χίμαιρα
Η αρπαγή
Η κιβωτός του Νώε (μεταγλωττισμένη)
Η περιπέτεια
Η τελευταία παμπ
Κάμπια νύμφη πεταλούδα
Μάμα Γκλόρια
Μετέωρο και Σκιά
Μη μου λες ψέματα
Μην ανοίγεις την πόρτα
Μην περιμένετε και πολλά από το τέλος του κόσμου
Ο Μύλος και ο σταυρός
Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος
Οι Ελευσίνιοι
Οι άποικοι
Οι αντίπαλοι
Ο καταδικασμένος
Ο μικρός Νικόλας: Τι περιμένουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι; (μεταγλωττισμένη)
Ο τελευταίος ήρωας
Ο χορός των φαντασμάτων (μεταγλωττισμένη)
Περασμένες ζωές
Πεσμένα φύλλα
Ραδιο Ουόλφμαν
Σούπερ Μάγκι (μεταγλωττισμένη)
Σπίθα στη θάλασσα
Στενές επαφές με τον Διάβολο
Στην τύχη ο Μπαλταζάρ
Στη φωτιά
Στο γραφείο καθηγητών
Στο ποταμόπλοιο
Συνάδελφοι ηρωικοί οικοδόμοι
Τα μαθήματα της Μπλάγκα
Το αγόρι και ο ερωδιός
Το κατά Ματθαίον ευαγγέλιο
Το μπλε καφτάνι
Το περασμένο καλοκαίρι
Τοτέμ
Υπέροχες μέρες
Χάος
Χαίρε, Μαρία
Χορεύοντας με τον Μπέκετ
Χρήστος, το τελευταίο παιδί
Χωρίς οξυγόνο
Ψάχνοντας τον Sugar man
Θρίλερ

The Call

Ένα αποτελεσματικό θριλεράκι που, μέχρι ένα σημείο, αξιοποιεί την αρχική ιδέα του και προσφέρει ρυθμό και σασπένς…

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
author-image Θοδωρής Τσιατσικας

Η έμπειρη χειρίστρια κλήσεων έκτακτης ανάγκης Τζόρνταν (Χάλι Μπέρι) εργάζεται σ’ ένα αντικείμενο που δεν είναι εύκολο: να καθοδηγεί την αγωνία του κόσμου και να σώζει ζωές. Αλλά όταν το τηλεφώνημα μιας νεαρής γυναίκας για έναν ύποπτο τελειώνει με τραγικό τρόπο, η Τζόρνταν είναι συντετριμμένη. Επανεξετάζοντας τη ζωή της, αναρωτιέται αν αυτό είναι το τελευταίο οδυνηρό τηλεφώνημα στη δουλειά της. Έχοντας δίπλα της έναν υποστηρικτικό σύντροφο (Μόρις Τσέστνατ), σκέφτεται πως ίσως ήρθε η ώρα να κάνει ένα βήμα πίσω, να χαρεί τη ζωή της και να διδάξει στους άλλους τα υπέρ και κατά του – υψηλής πίεσης- επαγγέλματος της. Αλλά η τηλεφωνική υποστήριξη που προσφέρει σε αγνώστους δεν έχει τελειώσει ακόμα. Όταν μια συνηθισμένη έφηβη αμερικανίδα, η Κέισι (Άμπιγκέιλ Μπρέσλιν), απάγεται από έναν κατά συρροή δολοφόνο (Μάικλ Έκλαντ), θα καταφέρει να καλέσει το 100 από το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου του δολοφόνου. Η Τζόρνταν, οδηγώντας μια ομάδα νέων αστυνόμων σε μια μεγάλη επιχείρηση της υπηρεσίας, προσπαθεί να εντοπίσει την πηγή της κλήσης. Ένα σενάριο γνώριμο γι αυτή την έμπειρη δημόσια υπάλληλο. Πολύ σύντομα όμως η κατάσταση θα αποδειχθεί πως είναι σοκαριστικά οικεία. Υπάρχει μόνο ένα πράγμα που μπορεί να κάνει η Τζόρνταν: να πάρει τον έλεγχο με τρόπο που δεν έχει κάνει ποτέ πριν. Πρέπει να μετατρέψει την Κέισι σε συνεργάτη της, να την βοηθήσει να εντοπίσει το δολοφόνο και να αποδείξει ότι είναι ένα κάλεσμα και για την ίδια.

Η ιστορία της ταινίας δεν προσφέρεται για βαθύτερες αναγνώσεις και η κατάληξή της είναι τουλάχιστον συζητήσιμη. Δεν είναι κάτι παραπάνω από αυτό που υπόσχεται η συσκευασία («Η Χάλι Μπέρι είναι μια τηλεφωνήτρια της Άμεσης Δράσης που παίρνει μια υπόθεση απαγωγής προσωπικά»), αλλά αν μη τη άλλο εφαρμόζει σωστά τις τεχνικές του θρίλερ. Πρότι το σενάριο αξιοποιεί την αρχική ιδέα μόνο στα ¾ της διάρκειας, ο Μπραντ Άντερσον, που είχε σκηνοθετήσει παλιότερα το πολύ ενδιαφέρον «Machinist» αλλά έχει και μεγάλη τριβή στην τηλεόραση, καταφέρνει να δώσει έναν καλό ρυθμό και να κρατήσει ψηλά την αγωνία.

Θοδωρής Τσιάτσικας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Μπραντ Άντερσον
Σενάριο: Ρίτσαρντ Ντ'Οβίντιο

Παίζουν: Χάλι Μπέρι, Άμπιγκεϊλ Μπρέσλιν, Μόρις Τσέστνατ, Μάικλ Έκλαντ, Μάικλ Ιμπεριόλι

Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2013

Rating: 2
Περισσότερα από CINEMA
VIMA_WEB3b