Κωμωδία
Πώς να χάσεις τους φίλους σου
Πρωτοδημοσιευμένη το 2001, η προσωπική ιστορία του Τόμπι Γιανγκ εξιστορεί τη ζωή του στη Νέα Υόρκη, όπου πήγε προκειμένου να δουλέψει ως βοηθός συντάκτη στο πασίγνωστο περιοδικό Vanity Fair. Μέχρι τότε, ο ήρωας της ταινίας ήταν δημοσιογράφος, ρεπόρτερ και εκδότης ενός εναλλακτικού μεταμοντέρνου περιοδικού με μηδενικό προϋπολογισμό και έδρα το Λονδίνο. Στην ουσία, επρόκειτο για […]

Monopoli Team
11.02.2009
A
A
Πρωτοδημοσιευμένη το 2001, η προσωπική ιστορία του Τόμπι Γιανγκ εξιστορεί τη ζωή του στη Νέα Υόρκη, όπου πήγε προκειμένου να δουλέψει ως βοηθός συντάκτη στο πασίγνωστο περιοδικό Vanity Fair. Μέχρι τότε, ο ήρωας της ταινίας ήταν δημοσιογράφος, ρεπόρτερ και εκδότης ενός εναλλακτικού μεταμοντέρνου περιοδικού με μηδενικό προϋπολογισμό και έδρα το Λονδίνο. Στην ουσία, επρόκειτο για ένα σατιρικό περιοδικό που έβγαζε στη φόρα τα άπλυτα των διασημοτήτων. Όταν όμως μετακομίζει στη Νέα Υόρκη, απογοητεύεται από την καθωσπρέπει ατμόσφαιρα που επικρατεί στο εργασιακό περιβάλλον.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: How to Lose your Friends & Alienate People
Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Βέιντε
Σενάριο: Τόμπι Γιανγκ
Παίζουν: Κίρστεν Ντανστ, Τζεφ Μπρίτζες, Γκίλιαν Αντερσον, Μέγκαν Φοξ, Σάιμον Πεγκ
Παραγωγή:
Χώρα: Αγγλία
Έτος: 2008
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Τάσος Πυργιέρης: Δεν με απασχολούν οι ασφαλείς επιλογές
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 2 Μαΐου
Η τέχνη της… ζωής. Γιατί είναι εντάξει απλώς να αλλάζουμε γνώμη και επιλογές
Μετακόμιση: Πώς επιλέγουμε τόπο κατοικίας ανάλογα με τις προτεραιότητες στη ζωή
Πρεμιέρες: Γευστική ιστορία ενηλικίωσης
Η ιστορία της Πρωτομαγιάς: Από την «αναγέννηση» της φύσης στην «αναγέννηση» της εργατικής τάξης
Η εργατική Πρωτομαγιά μέσα από τους στίχους σπουδαίων ποιητών
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό