ΔΡΑΜΑ
Το μαύρο μπαλόνι
Ένα μικρό κινηματογραφικό διαμάντι για την προσαρμογή, την ανακάλυψη της αγάπης και την αποδοχή της οικογένειας. Τιμήθηκε με βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Τμήμα Generation 14 plus του φετινού Φεστιβάλ Βερολίνου. Όταν ο Τόμας και η οικογένειά του μετακομίζουν σε ένα νέο σπίτι και πρέπει να πάει σε νέο σχολείο, προτεραιότητά του είναι απλώς να προσαρμοστεί. […]

Monopoli Team
01.04.2008
A
A
Ένα μικρό κινηματογραφικό διαμάντι για την προσαρμογή, την ανακάλυψη της αγάπης και την αποδοχή της οικογένειας. Τιμήθηκε με βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Τμήμα Generation 14 plus του φετινού Φεστιβάλ Βερολίνου. Όταν ο Τόμας και η οικογένειά του μετακομίζουν σε ένα νέο σπίτι και πρέπει να πάει σε νέο σχολείο, προτεραιότητά του είναι απλώς να προσαρμοστεί. Η μητέρα του είναι έγκυος, οπότε πρέπει μετά από εντολή του πατέρα του να προσέχει τον αυτιστικό αδελφό του Τσάρλι. Μαζί με το κορίτσι του, την Τζάκι, ο Τόμας θα ξεκινήσει ένα συναισθηματικό ταξίδι συμφιλίωσης με τον Τσάρλι αλλά και αφοσίωσης που θα τον αλλάξουν για πάντα.
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: The Black Balloon
Σκηνοθεσία: Ελίζα Ντάουν
Σενάριο: Ελίζα Ντάουν, Τζίμι Τζακ
Παίζουν: Ρις Γουέικφιλντ, Τόνι Κολέτ, Τζέμα Γουόρντ, Λουκ Φορντ
Παραγωγή:
Χώρα: Αυστραλία
Έτος: 2008
Rating: 4
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το Τελευταίο Σημείωμα: Δωρεάν προβολή της ταινίας του Παντελή Βούλγαρη από τον Δήμο Πετρούπολης
Οι The Kovenant στο Gagarin 205
Σοφία Καµαγιάννη, πώς θα συνδεθούμε ξανά με τη φύση;
«Κάλαντα της άνοιξης»: Οι CHÓRES επιστρέφουν με μια μουσική ταινία μικρού μήκους – ύμνο στη ζωή
Η Νία Βαρντάλος στο «Watch Next» της COSMOTE TV
Ορέστης Τζιόβας: «Με αφορά το σύνολο. Πρέπει να μάχεσαι» (vid)
Beer Music Fest 2025: 3 μέρες ατελείωτης μπίρας με ένα line up που ενώνει hip hop και πανηγύρι
Nικολέτα Βλαβιανού για #MeToo: «Δεν υπήρξε κάθαρση στον χώρο, είναι θέμα εξουσίας» (vid)
ΑΑΔΕ: Στήνει “ραντάρ” για να καταγράψει «μαύρα ενοίκια»
Ο Pedro Pascal είναι όντως παντού – και υπάρχει πολύ καλός λόγος