ΔΡΑΜΑ
Η ιδιοκτησία
Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Βενετίας. Η Πασκάλ ζει με τους δύο δίδυμους γιους της σε μια ανακαινισμένη φάρμα στο Βέλγιο. Αν και έχουν χωρίσει εδώ και πολλά χρόνια, αυτή και ο πρώην σύζυγός της Λυκ εξακολουθούν να καυγαδίζουν άσχημα μπροστά στα παιδιά τους. Οι δίδυμοι Τιερί και Φρανσουά, αν και έχουν ενηλικιωθεί, δεν λένε να […]

Monopoli Team
20.11.2007
A
A
Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Βενετίας.
Η Πασκάλ ζει με τους δύο δίδυμους γιους της σε μια ανακαινισμένη φάρμα στο Βέλγιο. Αν και έχουν χωρίσει εδώ και πολλά χρόνια, αυτή και ο πρώην σύζυγός της Λυκ εξακολουθούν να καυγαδίζουν άσχημα μπροστά στα παιδιά τους. Οι δίδυμοι Τιερί και Φρανσουά, αν και έχουν ενηλικιωθεί, δεν λένε να ωριμάσουν και να φροντίζουν μόνοι τους εαυτούς τους. Με την υποστήριξη του εραστή της Ζαν, η Πασκάλ αποφασίζει να προχωρήσει στη ζωή της και να ανοίξει ένα μικρό ξενοδοχείο. Ανακοινώνει στους γιους της ότι προκειμένου να βρει τα λεφτά, θα πουλήσει τη φάρμα που ζουν. Η αντίδρασή τους είναι πολύ αρνητική και ακολουθεί μία σύγκρουση άνευ προηγουμένου.
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος:
Σκηνοθεσία: Γιοακίμ Λαφός
Σενάριο:
Παίζουν: Isabelle Huppert, Jeremie Renier, Yannick Renier, Kris Cuppens, Patrick Descamps
Παραγωγή:
Χώρα: Βέλγιο, Γαλλία, Λουξεμβούργο
Έτος: 2006
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το Τελευταίο Σημείωμα: Δωρεάν προβολή της ταινίας του Παντελή Βούλγαρη από τον Δήμο Πετρούπολης
Οι The Kovenant στο Gagarin 205
Σοφία Καµαγιάννη, πώς θα συνδεθούμε ξανά με τη φύση;
«Κάλαντα της άνοιξης»: Οι CHÓRES επιστρέφουν με μια μουσική ταινία μικρού μήκους – ύμνο στη ζωή
Η Νία Βαρντάλος στο «Watch Next» της COSMOTE TV
Ορέστης Τζιόβας: «Με αφορά το σύνολο. Πρέπει να μάχεσαι» (vid)
Beer Music Fest 2025: 3 μέρες ατελείωτης μπίρας με ένα line up που ενώνει hip hop και πανηγύρι
Nικολέτα Βλαβιανού για #MeToo: «Δεν υπήρξε κάθαρση στον χώρο, είναι θέμα εξουσίας» (vid)
ΑΑΔΕ: Στήνει “ραντάρ” για να καταγράψει «μαύρα ενοίκια»
Ο Pedro Pascal είναι όντως παντού – και υπάρχει πολύ καλός λόγος