Κοινωνική
Το χρονικό μιας απόδρασης
Βρισκόμαστε στην Αργεντινή και παρακολουθούμε τη ζωή του τερματοφύλακα μιας ομάδας ποδοσφαίρου της Β κατηγορίας εν ονόματι Κλάουντιο, τον οποίον απάγει μία επίλεκτη ομάδα κομάντο της χούντας. Κλεισμένος στη μυστική φυλακή Σέρε Μάνσιον θα υποστεί βασανιστήρια, ατέρμονες ανακρίσεις και ξυλοδαρμούς που τον καταστρέφουν ψυχολογικά και σωματικά. Τέσσερις μήνες αργότερα, και με το φόβο της εκτέλεσης, […]
Monopoli Team
14.05.2007
A
A
Βρισκόμαστε στην Αργεντινή και παρακολουθούμε τη ζωή του τερματοφύλακα μιας ομάδας ποδοσφαίρου της Β κατηγορίας εν ονόματι Κλάουντιο, τον οποίον απάγει μία επίλεκτη ομάδα κομάντο της χούντας. Κλεισμένος στη μυστική φυλακή Σέρε Μάνσιον θα υποστεί βασανιστήρια, ατέρμονες ανακρίσεις και ξυλοδαρμούς που τον καταστρέφουν ψυχολογικά και σωματικά. Τέσσερις μήνες αργότερα, και με το φόβο της εκτέλεσης, θα αποφασίσει να δραπετεύσει με τρεις ακόμα κρατουμένους. Μια νύχτα που βρέχει καταρρακτωδώς θα πηδήξουν ολόγυμνοι από ένα παράθυρο, χωρίς να έχουν ιδέα τι θα τους συμβεί.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος:
Σκηνοθεσία: Ισραέλ Αντριάν Καετάνο
Σενάριο: Ισραέλ Αντριάν Καετάνο
Παίζουν: Ροντρίγκο ντε λα Σέρνα, Πάμπλο Ετσάρι, Ναζαρένο Σαζέρο
Παραγωγή:
Χώρα: Αργεντινή
Έτος: 2006
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Bella Ciao#36: Ο ήχος της σιωπής που ξυπνάει μνήμες
Πότε ξεκινά το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων;
Είναι η προσβασιμότητα στους πολιτιστικούς χώρους θεωρία ή πράξη;
Hot or Not #195: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Μάρθα Φριντζήλα: Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπερασπιστώ τον αδικημένο
The Hunger Games: Ένα franchise που αντέχει στον χρόνο – γιατί η δυστοπία καλά κρατεί
Family Weekend: 10+1 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Mερική στάση εργασίας σε εξέλιξη σε μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ
Κόντρα στον Άνεμο: Η Hippo Theatre Group μάς προσκαλεί σε μια ιπτάμενη περιπέτεια για τη σωτηρία της φύσης
Μπορεί “ένα άγαλμα που το ‘σκασε” να κάνει τα παιδιά να αγαπήσουν το θέατρο;