Στο θέατρο Εγνατία κάνει πρεμιέρα το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου, που ανέβηκε για πρώτη φορά το 2002 στο θέατρο «Κιβωτός». Το έργο είναι μία κωμωδία ηθών που σατιρίζει την επιδερμικότητα των ανθρώπινων σχέσεων και τις μαγικές αλλά επίπλαστες ισορροπίες που υπάρχουν στην καθημερινότητά μας. Ζουν ανάμεσά μας… Είναι η Μάρθα, ο Γιώργος, […]