ΔΡΑΜΑ
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Βραβείο Καλύτερης ταινίας στο τμήμα Orizzonti του Φεστιβάλ Βενετίας για μια τραγικωμωδία με επίκεντρο μια και μόνο μέρα πριν την επανάσταση του 1989 στη Ρουμανία.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 138'

Monopoli Team
19.02.2025
A
A
Βραβείο Καλύτερης ταινίας στο τμήμα Orizzonti του Φεστιβάλ Βενετίας για μια τραγικωμωδία με επίκεντρο μια και μόνο μέρα πριν την επανάσταση του 1989 στη Ρουμανία. Οξύ χιούμορ και δηκτικός πολιτικός σχολιασμός συνδυάζονται σε ένα καίριο φιλμ που μας υπενθυμίζει τη σημασία της ιστορικής μνήμης.
ΥπόθεσηΣτις 20 Δεκεμβρίου 1989, η Ρουμανία βρίσκεται στα πρόθυρα της επανάστασης. Έξι φαινομενικά ασύνδετες ζωές διασταυρώνονται με απροσδόκητους τρόπους. Καθώς οι εντάσεις φτάνουν σε οριακό σημείο, μια εκρηκτική στιγμή τους ενώνει, με αποκορύφωμα τη δραματική πτώση του Τσαουσέσκου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Μπογκντάν Μουρεσάνου
Σενάριο: Μπογκντάν Μουρεσάνου
Παίζουν: Ελβίρα Ντεάτκου, Νικολέτα Χάνσου, Γιουλιάν Μπούρτσιου, Μιρσή Αντρεέσκου, Βίργκιλ Αϊοανέι, Μάριαν Αντοχιτέι, Εμίλια Ντόμπριν, Αφροντίτα Αντόνε, Αντριάν Βανσίκα
Διάρκεια: 138'
Χώρα: Ρουμανία
Έτος: 4202
Διανομή: Cinobo
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Ρόμπερτ Άϊκ φέρνει τον «Οιδίποδα» στη Στέγη
Κηδεία Όζι Όζμπορν: Η στιγμή που η Σάρον Όσμπορν φτάνει στην Black Sabbath Bridge
Η Αμοργός τραγούδησε για τη συμπερίληψη
Βενετία: Αίτημα για αύξηση του τέλους εισόδου ώστε να περιοριστεί η εισροή τουριστών
Ο επίλογος της Κατερίνας Ευαγγελάτου στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Μικρός Βορράς: Από το φθινόπωρο στο Theatre Nous με 3 παραστάσεις για παιδιά προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας
“Να μη μιλήσουμε”: Μιχάλης Καλογεράκης και Σταύρος Τσαντές ενώνουν ξανά δυνάμεις για ένα τρυφερό τραγούδι
9ες Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας: Ένα μουσικό ταξίδι από τον μεσαίωνα στην pop και την avant-garde
Δυτική Όχθη: Νεκρός ο ακτιβιστής που βοήθησε στο οσκαρικό No Other Land
Ο Πουπουλένιος, του Μάρτιν ΜακΝτόνα για 2ο χρόνο στο Σύγχρονο Θέατρο