MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
20
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΥΓΕΙΑ

Τρως κάθε μέρα σπανάκι; Να πώς επηρεάζει την υγεία σου

Δείτε τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα σας αν τρώτε σπανάκι κάθε μέρα.

Πηγή: Pexels
Monopoli Team

Αν παρακολουθούσατε το καρτούν Popeye ως παιδί, πιθανότατα θυμάστε τον ναύτη να καταβροχθίζει κουτάκια σπανάκι κάθε φορά που έπρεπε να γίνει μεγαλύτερος και δυνατότερος. Δεν υπάρχουν αμφιβολίες για τα οφέλη του σπανακιού στην υγεία, αλλά ως ενήλικες δεν πρόκειται να παρατηρήσετε μια άμεση διαφορά αφού το καταναλώσετε ως μέρος του δείπνου σας. Στην πραγματικότητα, τα οφέλη από την κατανάλωση σπανακιού συμβαίνουν σταδιακά, επηρεάζοντας τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα την υγεία, ίσως χωρίς καν να το καταλάβετε. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ5 καλοκαιρινές σαλάτες με όσπρια, για εκείνες τις μέρες που βαριέσαι να μαγειρέψεις12.09.2018

Αν και είναι καλύτερο να τρώτε μια ποικιλία λαχανικών για να πάρετε ένα μείγμα θρεπτικών συστατικών, σίγουρα είναι ασφαλές να τρώτε σπανάκι κάθε μέρα, αν το θέλετε. Τυπικά, ένα ισορροπημένο μέγεθος μερίδας, όπως ένα έως δύο φλιτζάνια φρέσκο ​​σπανάκι ή μισό φλιτζάνι μαγειρεμένο σπανάκι την ημέρα, μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη για την υγεία χωρίς σημαντικό κίνδυνο.

Όμως όπως και με άλλα τρόφιμα, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να έχει αντίστροφα αποτελέσματα και να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση οξαλικών, που μπορεί να συμβάλει στον σχηματισμό πέτρας στους νεφρούς σε ευαίσθητα άτομα. Επίσης, θα ήταν δύσκολο για τους περισσότερους ανθρώπους να καταναλώνουν σπανάκι σε υπερβολικές ποσότητες καθημερινά, καθώς είναι αρκετά χορταστικό λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε φυτικές ίνες.

Επιπλέον, τα άτομα που λαμβάνουν φάρμακα για την αραίωση του αίματος πρέπει να προσέχουν πόσο σπανάκι καταναλώνουν επειδή είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ, η οποία αραιώνει το αίμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑLight σπανακόπιτα με λίγες θερμίδες: Η συνταγή της διαιτολόγου12.09.2018

Γενικά όμως το σπανάκι προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην υγεία λόγω των πολλών βιταμινών και θρεπτικών συστατικών που περιέχει. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει βιταμίνες A, C και K, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Πώς όμως αυτά τα θρεπτικά συστατικά επηρεάζουν την υγεία βραχυπρόθεσμα;

Μια διαφορά που μπορεί να παρατηρήσετε εάν τρώτε συχνά σπανάκι είναι η βελτίωση της πέψης λόγω της περιεκτικότητάς του σε φυτικές ίνες, οι οποίες προάγουν τις τακτικές κινήσεις του εντέρου και υποστηρίζουν ένα υγιές μικροβίωμα του εντέρου, το οποίο είναι απαραίτητο για τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος.

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από Διατροφή