MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
05
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ODEON ESCAPE ODEON ESCAPE - 8 STUDIO NEW STAR ART CINEMA TOWN CINEMAS VILLAGE 5 CINEMAS PAGRATI VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΒΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑΙΑ ΑΙΓΛΗ ΑΙΓΛΗ 3 ΑΙΓΛΗ CINEMA ΑΚΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΛΙΚΗ DIGITAL ΑΛΟΜΑ ΑΛΣΟΣ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-Garden Cinema Digital ΑΜΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΣ ΑΝΕΣΙΣ ΑΝΟΙΞΙΣ ΑΡΙΑΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 3D digital Αττικόν Άλσος ΒΑΡΚΙΖΑ ΒΑΡΚΙΖΑ - 3 ΒΟΞ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΙΝΕ ΔΑΦΝΗ ΔΙΑΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΕΚΡΑΝ ΖΕΦΥΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΘΗΣΕΙΟΝ ΚΑΡΜΕΝ ΚΗΠΟΣ ΛΑΟΥΡΑ EUROPA CINEMAS DIGITAL ΛΑΪΣ ΛΙΛΑ DIGITAL CINEMA ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Cinema ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ Filmcenter ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ DIGITAL ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΡΙΑ ΡΙΒΙΕΡΑ ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΙΣ ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ PEUGEOT ΣΙΝΕ ΨΥΧΙΚΟ ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑΝΟΝ Filmcenter ΦΙΛΟΘΕΗ ΦΛΕΡΥ ΧΛΟΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
28 χρόνια μετά
Anora
Ballerina
Chungking Express
Cure
Dark City
Destination: Albania
Dirty Dancing
F1: Η ταινία
Jurassic World: Αναγέννηση
Karate Kid: Θρύλοι
La La Land
M3GAN 2.0
Peramo
Take a Trip
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αποστροφή
Αργός θάνατος
Ασπρο πάτο
Αυτό που ζητάμε από ένα αγαλμα είναι να μην κινείται
Βασιλιάς για μια νύχτα
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βιριδιάνα
Βλέπω τον θάνατο σου 6: Δεσμοί αίματος
Δεν είμαι εγώ
Διπλή ταυτότητα
Είναι ένας τρελλός… τρελλός… τρελλός κόσμος
Εμείς: Μια ταινία για τον Bloody Hawk
Εξωδιαστημικά παιδιά
Επικίνδυνη Αποστολή: Η έσχατη τιμωρία
Εφιάλτης
Ζωντανή μετάδοση
Ζωντανες αναμνήσεις
Η Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η άγνωστος
Η δίκη ενός σκύλου
Η ιεροτελεστία
Η νύχτα των Σαλτιμπάγκων
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η πισίνα
Θεώρημα
Καζαμπλάνκα
Και ο Θεός έπλασε τη μητέρα
Καμία άλλη γη
Καμία συμπάθεια για τον διάβολο
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κονκλάβιο
Κορίτσια στον ήλιο
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Μάτια ερμητικά κλειστά
Μίστερ Κλάιν
Μαθήματα Αμερικανικής ιστορίας
Ματαντόρ
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μιράι, η μικρή μου αδελφή (μεταγλωττισμένη)
Νέα Υόρκη, έτος 2022 μ.Χ.
Νοσφεράτου
Νυχτερινός εκφωνητής
Νύχτα Αγωνίας
Ο Μοϊκανός
Ο Σιμών της ερήμου
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο δολοφόνος έρχεται κάθε βράδυ
Οδός Μαλχόλαντ
Ο θάνατος της Μπελ
Οι άγριες μέρες μας
Ο μεγάλος δραπέτης
Ο μύθος του Μαρακούντα (μεταγλωττισμένη)
Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές
Ο φόβος τρώει τα σωθικά
Ο ψυχίατρος μου τρελάθηκε
Πάρτι χωρισμού
Παράσιτα
Πειθαρχική μεραρχία “999”
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (μεταγλωττισμένη)
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (με υπότιτλους)
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σεάνς σ’ένα βροχερό απόγευμα
Σε αργή κίνηση
Σημείο βρασμού
Σκιές στο σκοτάδι
Σκοτώνουν τ’άλογα όταν γεράσουν
Σμιλεμένες ψυχές
Στην παγίδα του νόμου
Σχεδόν διάσημοι
Το 47
Το Πάρτι
Το Φοινικικό σχέδιο
Το κουρδιστό πορτοκάλι
Το μίσος
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μυστικό των Ινκας
Το παιδί και το δελφίνι
Τρεις ακλόνητοι κανόνες
Υπάρχω
Υπέροχες μέρες
Αισθηματική

Bad guy

Η ταινία που έφερε τον Κιμ Κι Ντουκ στην κορυφή του Κορεατικού blockbuster.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 100'
Monopoli Team

Υπόθεση

O Han-Gi (Jae Hyun Cho), αρχηγός μιας συμμορίας γκάνγκστερ στην περιοχή με τα κόκκινα φώτα συναντά τυχαία στο δρόμο την Sun-Hwa (Won Seo). Με την πρώτη ακόμα ματιά νιώθει μια παθιασμένη έλξη για τη νεαρή φοιτήτρια, εκείνη όμως τον αντιμετωπίζει αδιάφορα και υποτιμητικά.

Ο Han-Gi της επιτίθεται και την αναγκάζει να τον φιλήσει ενώ εκείνη προσπαθεί να τον απωθήσει. Θυμωμένος από τη στάση της σχεδιάζει την εκπόρνευσή της Sun- Hwa και την πετυχαίνει. Τη φυλακίζει σε ένα δωμάτιο και την παρακολουθεί κάθε βράδυ από ένα καθρέφτη διπλής όψεως να μετατρέπεται σ’ ένα ψυχολογικό ράκος.

Σχετικά με την ταινία

Το Bad Guy με την συμμετοχή της στο φεστιβάλ του Βερολίνου και το εξαιρετικό της box office καταξίωσε τον Κιμ Κι Ντουκ ως τον πιο ριζοσπαστικό Ασιάτη δημιουργό.

Η ταινία συνοψίζει την θεώρηση και σταθερή ενασχόληση του Κι Ντουκ με το περιθώριο του Ασιατικού θαύματος. Οι ήρωες του Κι Ντουκ όπως πάντα “χαμένα κορμιά” των δρόμων της νύχτας, με τους δικούς τους κώδικες ηθικής, που αναζητούν μια καλύτερη ζωή, πάντα στα πλαίσια που οριοθετεί η κοινωνία. Στο τέλος παραδίνονται αμαχητί στα πάθη και τις εμμονές τους. Η βία κορυφώνεται όσο το πάθος γίνεται μια καταστροφική πράξη σε μια ταινία που βρίσκεται στα όρια του αποτρόπαιου και του ονειρικού. Ο ίδιος ο Κι Ντουκ άλλωστε θεωρεί το σινεμά του «κατά το ήμισυ αφηρημένο»: «Το σκεπτικό μου είναι πως μια «κατά το ήμισυ αφηρημένη» ταινία κάνει κάτι παραπάνω από το να καταγράφει απλά την πραγματικότητα. Στον κόσμο όπως τον βλέπουμε προσπαθώ να προσθέσω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας».

Η εικονοποιία του Κι Ντουκ, με σαφείς αναφορές στους πίνακες του Έγκον Σίλε, η κυνική, σχεδόν ψυχρή αντιμετώπιση των παθών των ηρώων του, προσδίδουν στο φιλμ μια αλλόκοτη σιωπηλή αγριάδα, και μας εισάγουν στην κατά Κι Ντουκ θεώρηση της αγάπης και του έρωτα και της αδυναμίας των ανθρώπων να αλλάξουν το πεπρωμένο τους, όπως αυτό καθορίζεται από το δεδομένο τους ρόλο στην χοάνη της καπιταλιστικής μεγαλούπολης.

Το Bad Guy αποτελεί ένα ταξίδι στα σκοτάδια της ανθρώπινης ψυχής με μια ιστορία σκληρή και ηδονικά βίαιη. Πρόσωπα ανέκφραστα, λυπημένα, καθρέφτης ενός κόσμου απώλειας και μοναξιάς. Δεν υπάρχει οίκτος μόνον πόνος και συντριβή σε μια ταινία που προσπαθεί να κοιτάξει πίσω από τις συμβάσεις, που τολμά να ξύσει πληγές, να συγκρουστεί με την πολιτική ορθότητα και την ηθικολογία.

Ο Κιμ Κι Ντουκ δε λυπάται κανέναν, δεν υποχωρεί και πετάει κατάμουτρα αλήθειες που ενοχλούν. Το φινάλε εντελώς ανατρεπτικό, όχι μόνο δε βάζει τα πράγματα στη θέση τους, αλλά αφήνει αναπάντητα ερωτηματικά για την ίδια την ανθρώπινη φύση.

Ο σκηνοθέτης επίσης ανέφερε για την ταινία: «Το ερώτημα που προσπαθώ να θέσω (με το Bad Guy) είναι γιατί παρόλο που γεννιόμαστε με τον ίδιο τρόπο, με τα ίδια δικαιώματα και προσόντα, διαχωριζόμαστε και κατηγοριοποιούμαστε καθώς μεγαλώνουμε. Γιατί κρινόμαστε σύμφωνα με την εξωτερική μας εμφάνιση; Γιατί είναι τόσο σημαντικό αν είμαστε όμορφοι ή άσχημοι, αν έχουμε λεφτά ή όχι; Σύμφωνα με αυτά τα κριτήρια, τα οποία μας επιβάλλουν ως ενήλικες, χωριζόμαστε σε κατηγορίες και κοινωνικές τάξεις που δεν συμβαδίζουν η μια με την άλλη. Αναρωτήθηκα εάν είναι πραγματικά δυνατό γι’ αυτές τις τάξεις να συμβαδίσουν και να συγχωνευτούν οι κόσμοι τους».

Και συνεχίζει: «Η απάντησή μου είναι πως οι άνθρωποι πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλο, ανεξάρτητα από κοινωνικές τάξεις, εμφάνιση ή οικονομική κατάσταση. Αυτή είναι η απάντησή μου, αλλά η πρόθεση μου κάνοντας την ταινία ήταν να αντιμετωπίσω το κοινό με αυτό το ερώτημα. Είμαι βέβαιος πως ο καθένας θα βρει τη δική του απάντηση».

Βέβαια, ακόμα και με τα δεδομένα των προηγούμενων ταινιών του Κιμ Κι Ντουκ, το Bad Guy αντιμετώπισε αντιφατικές αντιδράσεις. Η υποδοχή της ταινίας στο Διεθνές Φεστιβάλ του Πουσάν κυμάνθηκε από τον άκρατο ενθουσιασμό έως τις απόλυτα εχθρικές ανακοινώσεις από τα κινηματογραφικά περιοδικά. Κάποιες γυναίκες μάλιστα από το κοινό, έσκισαν την αφίσα σε ένδειξη αγανάκτησης. Ο Κιμ Κι Ντουκ είχε δηλώσει: «Θεωρώ ότι οι γυναίκες βρίσκονται σε ένα ανώτερο επίπεδο από τους πάντες. Διαθέτουν κάτι που οι άντρες έχουν πάντα ανάγκη και θα πλήρωναν για να το αποκτήσουν. Πιθανότατα θα διαφωνήσετε μαζί μου, αλλά κατά τη γνώμη μου η σχέση μεταξύ γυναικών και ανδρών είναι έτσι κι αλλιώς ένα είδος πορνείας, παρόλο που δεν υφίσταται ανταλλαγή χρημάτων… Εάν σκεφτείς τις ταινίες μου σαν έναν Κιμ Κι Ντουκ που απεικονίζει την ατυχία των γυναικών, τότε αυτό είναι πολύ επικίνδυνο. Εάν όμως το σκεφτείς σαν την απεικόνιση ενός προβλήματος που προυπήρχε στην κοινωνία, τοτε δεν μπορείς να μισήσεις πραγματικά το Bad Guy».

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Κιμ Κι-Ντουκ
Σενάριο: Κιμ Κι-Ντουκ

Παίζουν: Γιου-τζίν Σιν, Γιουν-γιάνγκ Τσόι, Κιμ Τζανγκ-γιάνγκ, Τζάε-χιεόν Τζο, Γουόν Σέο, Γιαν-τάε Κιμ, Γκαν-μίν Ναμ, Ντουέκ-μαν Τσόι

Διάρκεια: 100'

Διανομή: New Star
Περισσότερα από CINEMA